2701
Sök

SAABotage 9-5 AERO V2.0

Saabotage

1 208 299 Visningar
Uppdaterades senast 27 maj 2015
1 964 Inlägg
18 februari 2009
bara länktar efter mr bilder mats big_smile den börjar se så jävla läcker ut wink och du big_smile om det går som vi sa i tele så MÅSTE denna vara med på elmia utan tvekan big_smile

Livet upplevs bäst på vägen
213 Inlägg
19 februari 2009
Har suttit o kollat igenom denna tråd från sida 1 och kan bara säga WOOOOW

Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.

Limnolog
170 Inlägg
19 februari 2009
lego skrev:
stressa inte för att få den klar om den inte blir 100% tycker jag. då är det bättre att det får ta ett tag längre och att det blir snyggare wink

och det ser ju onekligen rätt bra ut hittills wink

Håller med till 100%, låt inte någon stress få dig att avsluta innan den är PRECIS som du vill! Inte efter ett sånt super jobb du lagt ner. smile Lycka till i fortsättningen.
/R

Ljuset i tunneln kan vara ett mötande tåg.

347 Inlägg
20 februari 2009
Mera bilder!!! sliter mitt hår i väntan...
Vad det gäller Elmia.. Vet inte vad jag skall säga,, MIN personliga åsikt är att ÄR det så märkvärdigt igentligen? Visst det ärAssfränt att få möjligheten att ställa ut bilen i påsk, Men på det sättet som Bilsport sköter det så är det helt otroligt att någon ens vill ställa ut där.. Som ex. Jag skules ställa den gula där förra året, Allt var klart sedan Bilpsort mässan i november, när det sedan började näram sig påsk slutade Bilsport att svara på både tele och mail, vilket betyde att man började ju undra om platsen gått till någon annan eller inte? veckorna gick och ingen kontakt,, På söndagen veckan innan ringer dom till mig och undrar om jag skulle kunna tänka mig att ställa ut min bil?!?!? 3 dagar innan mässa! och då var det inte längre tal om vare sig att dom skulle hämta bilen till platsen jag blivit tilldelad från början,,

Nä det dröjer nog innan jag går i Elmia tankar igen,, Ser mer fram i mot sommarens ute event!
Men se till att uppdatera med mera bilder nu!

Det skall var brett....

1 892 Inlägg
20 februari 2009
Trådstartare
Nej det är oacceptabelt att bli behandlad hur som helst av några så stora som bilsport!
Men jag kan ju inte ljuga om att Elmia är för mig utställningarnas utställning!  Gillar inomhusutställningar, lite mer exklusivt, lite mer av allt...
Men Elmia hinner jag nog bara inte till, så är det bara..
smile

1 531 Inlägg
20 februari 2009
Låt det ta den tid det tar Mats så det blir riktigt perfekt smile Vilket det blir när du gör det smile

Medlem 34530
908 Inlägg
20 februari 2009
krutmats skrev:
Nej det är oacceptabelt att bli behandlad hur som helst av några så stora som bilsport!
Men jag kan ju inte ljuga om att Elmia är för mig utställningarnas utställning!  Gillar inomhusutställningar, lite mer exklusivt, lite mer av allt...
Men Elmia hinner jag nog bara inte till, så är det bara..
smile

Det är lungt, som det sagts tidigare. Stressa inte ihop bilen, det kommer fler utställningar.

Ska du ner till elmia o titta??

Vart är uppdatering med bilder, vill ju se vad som är på G, gick det bra med KM bildemontering??

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
322 Inlägg
20 februari 2009
krutmats skrev:
Ja fläcktyfus,  fanns visst nån släng av Böldpest under nummerskylten på min, även lite vanlig skinnlossning wink

Jag vet inget om Elmia än, vet inte om jag MÅste hinna dit, har varken fått ett ja eller nej,
Måste höra med  nån lackfirma om de kan tänka sig lacka den.

Nej Required, jag ska ha Emblemen från 96an även bak,  har jag B18-loggan på motorhuven måste jag ha den på bakluckan med smile

pratade lite med farsan idag om bilar och sånt. OCh så tog jag upp att du inte hade fått svar från elmia.
Men det var fullt redan för 2 månader sen när farsan fick svar så.
Troligtvis så kommer du inte med.

Mvh/André

1 892 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
fbkarre skrev:
krutmats skrev:
Ja fläcktyfus,  fanns visst nån släng av Böldpest under nummerskylten på min, även lite vanlig skinnlossning wink

Jag vet inget om Elmia än, vet inte om jag MÅste hinna dit, har varken fått ett ja eller nej,
Måste höra med  nån lackfirma om de kan tänka sig lacka den.

Nej Required, jag ska ha Emblemen från 96an även bak,  har jag B18-loggan på motorhuven måste jag ha den på bakluckan med smile

pratade lite med farsan idag om bilar och sånt. OCh så tog jag upp att du inte hade fått svar från elmia.
Men det var fullt redan för 2 månader sen när farsan fick svar så.
Troligtvis så kommer du inte med.

Mvh/André

Jag HAR fått svar av dom,   dom är intresserade av min saab, men måste veta om jag hinner klart med allt innan Elmia, och det vet jag ju att jag inte hinner.. 
Så ÄR det...

HAr iaf gjort en timme där ute igen, Har fortsatt slipmantrat på bakskärmen och framskärmen, har ju hittat fusk på två ställen, blvit luft i gjutningen på 2 ställen, och dessa ställen har ju givetvis varit där jag ansett mig rätt klar.. bara att slipa ner och börja plasta igen :S
men nu är iaf ena bakskärmen nästan helt klar tongue
Ska slipa ner det jag provlackat och sen slipgrunda...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/575793_zkjub9.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/575795_s7d7i3.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/575800_v3ei5g.jpg
Senast redigerat av krutmats (21 februari 2009)

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
21 februari 2009
blir grymt snyggt ! verkligen! smile

synd att du inte hinner till Elmia! men bara köra vidare så får man se den nån annanstan i sommar!

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

Har den bredaste v70in :)
93 Inlägg
21 februari 2009
ser ju riktigt bra ut

BREDASTE V70:IN ;p

1 892 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
TAck så mycket :)Ja det kanske blir något detta tongue
Ha en bra dag alla

1 964 Inlägg
21 februari 2009
mats! säger bara en sak big_smile fy faan va fint big_smile bara länktar tills den är lackad och står på baken igen men dom nya fälgarna big_smile

Medlem 34530
908 Inlägg
21 februari 2009
Tråkigt att du inte hinner till elmia, men det kommer att bli så bra.

Planerar att åka ner till elmia på fredagen, när åker du dit??

//Victor

"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"

1 892 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
Jag vet inte än, ska höra med mina Elmiavänner när resan blir av..  tror vi brukar åka på Fredagen, eller Lördagen..  Får se.. smile

569 Inlägg
21 februari 2009
krutmats skrev:
Jag vet inte än, ska höra med mina Elmiavänner när resan blir av..  tror vi brukar åka på Fredagen, eller Lördagen..  Får se.. smile

Om det finns något säte över så är jag intresserad av samåkning, annars rullar jag dit ändå smile

Vad snyggt det blir när du lägger på lite grund, nu börjar man se helheten smile

Björn J - Projekttråd V40

Medlem 34530
908 Inlägg
21 februari 2009
krutmats skrev:

Rösta på fredagen, så har vi möjlighet att träffas big_smile

1 964 Inlägg
21 februari 2009
ja hoppas det blir den dagen ja kommer vara där om det inte är så att ja kommer in på elmia tongue

1 892 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
Håller på att modifiera stötfångaren bak...   REDAN missnöjd! då har stackarn inte ens haft lack på sig :S
Men jag tyckte den blev för bullig och vill ha den lite smidigare att den följer linjerna bättre.. så detta jobb har påbörjats idag..

1 964 Inlägg
25 februari 2009
bara länktar tills ja får se den igen big_smile ska snart bli dax för ett besök ute i torpa och då hjälper ja dej så det blir lite flytt  i bygget wink

Sök