Om du läst min tråd från början gör jag inte en ombyggnad av en bil för det en enkelt. Jag vill göra så myckert som möjligt själv och lära mig något av det. enklast hade varit att lämnat bort allt jobb Mvh/M
Aj fan, har inte hittat nå jobb än? jag håller mig fast på meritor med näbbar o klor till semstern iaf, sen är det nog kört.. Så passar på att handla saker till saaben nu när jag har pengar
Ciao! Nu är gjutningen ifull gång av kolfiberkanterna till sidokjolarna.. Har gjutit emot en glasskiva, 2 lager väv . har även testat att lägga fiber på mina spegelfästen... Hoppas verkligen detta blir bra!!!
De där ser riktigt fina ut och jag är säker på att de kommer att passa, annars får du väl modifiera dem lite till så de passar
Är det inte dax för lack snart? Är ju grymt nyfiken på hur den blir
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
kom igen nu mats du är ju nu i den härliga slut tampen.!!! säsongen börjar röra på sej nu. vore kul och se dej på några träffar... var du i köping i helgen lr?
Faan va coolt... vart kan man få tag på sånt? Hur har det gått för dej? kollat igenom tråden lite o sett att det hänt en del sen sist jag kolla iaf... Mvh Janne:P
Jahaja... igår kom Jimmy i sin sunshine och hjälpte mig hela dagen att slipa och spackla, och tack vare honom är det snart klart för att köras till lackeraren!! det som är kvar nu är:
¤ Bakre stötfångaren ska köras klar, har problem med spricka där ¤ Vänster framskärm ska kortas lite mot sidokjol ¤ Andra spegelfästet ska göras ¤ Färdigställa tanklocket ¤ 6 st plåat/täcklock ska göras till taket där railsen ska sitta
Det är det som är kvar i stort att göra innan lack TACk för hjälpen Jimmy!!!!!
Härligt Mats, hade gärna hjälpt till. Men du bor lite långt bort, dessutom så har jag själv lite slipning kvar Upptäckte att jag oxå hade problem med sprickor, i skarven mellan glasfibret och plasten på den yta som är inne i hjulhuset. Men har kommit på en lösning, så nu ska jag bara göra det oxå
Men nu ser du väl nästan ljuset i tunneln i alla fall
Ha det gött!
//Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
he he det är lungt, kommer gärna o kollar på den när den är färdig Bakluckan ser riktigt fin ut. Tyvärr har det inte blivit så mycket gjort för min del, då vi haft magsjuka hela familjen
// Victor
Magsjuka :S Urk Inte alls skojsigt! Hoppas ni är på bättringsvägen iaf. Här kommer en bild där bakstötfångaren är på, den ska ordnas med i morrn är det tänkt..