1883
Sök

SAABotage 9-5 AERO V2.0

Saabotage

1 207 491 Visningar
Uppdaterades senast 27 maj 2015
Medlem 34530
908 Inlägg
20 maj 2009
krutmats skrev:
som 5a med svart mellan...   SNYGGT!!!

Vill du ha de dekalerna från 5a och din modell av den helblå?

Har du något namn på bilen, så kan jag ju fixa till det istället på bilen big_smile

edit: gör några nya förslag och de bör finnas upplagda senare ikväll wink

// Victor
Senast redigerat av VictorW (20 maj 2009)

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

1 892 Inlägg
20 maj 2009
Trådstartare
Tack Foxxie, ja det jag med varit inne på, men roligt att ha något litet eller något udda,

Ja du victor, jag har inte något namn,  men kommer ju ha dekaler från streetperformance, D2, DOTZ, ocl brorsson och kanske cartec,  så nå mer kanske inte behövs?

Medlem 34530
908 Inlägg
20 maj 2009
krutmats skrev:
Tack Foxxie, ja det jag med varit inne på, men roligt att ha något litet eller något udda,

Ja du victor, jag har inte något namn,  men kommer ju ha dekaler från streetperformance, D2, DOTZ, ocl brorsson och kanske cartec,  så nå mer kanske inte behövs?

fixar till några nya förslag smile

// Victor

"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
20 maj 2009
Nu har jag försummat din tråd ett tag på grund av att allt är lite rörigt hos mig... smile

Hur som helst, nu när jag satt mig och läst lite ser jag lackförslagen... personligen tror jag på det mer cleana stuket med bara en färg. Det låter alla dina fina detaljer komma fram ordentligt. Dessutom, den där blå som du drar åt är helt fantastisk...

(Varför har jag förresten vanliga penseer på balkongen, när jag kunde odlat mig ett fint kjolpaket? Är fröerna dyra? Säkert inte i den gröna prisgruppen i alla fall... ;P )

Kram / Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

1 892 Inlägg
20 maj 2009
Trådstartare
Haha  nja Ellen de där fröna har inte kommit till sverige än, fanns ett litet parti på Ebay  wink
Klart prisvärt wink
Ja den blå som är på Subarun är ju såå underbar!!  Kanske blir för mycket med fler färger. Men visst är det snyggt med blåa o vita? smile

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
20 maj 2009
Bryt av med dekalerna i vitt då, kanske? Alltså, lägg dekalerna "designat" för att få kontrasten? Och låt karossen ha sina rena linjer?

Pust / Ellen *har just cyklat dottern till en kompis, och det gick uppför HELA vägen hem, den här byn lutar! tongue *

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
20 maj 2009
Jag rösta på 1A eller 2A! smile 1A om det vita går upp och precis följer vingen, inte lacka taket med den färgen alltså. Annars så är ju helfärgat också snyggt, men då kommer den inte sticka ut riktigt lika mycket. Men kör det som du faller för, är ju din bil. Grymt snyggt blir det då hur som! smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Medlem 34530
908 Inlägg
20 maj 2009
Dåså, äntligen är ungarna i säng och jag har fixat till några bilder. Har inte lag till dekaler på alla, men det är lätt fixat om så önskas cool

https://www1.garaget.org/gallery/archive/34530/662895_p8kxh4.jpg
5B
Vet inte omdet var såhär du tänkte, men så blev det smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/34530/662896_6tzxly.jpg
6A
Tog mig vissa friheter och ändrade lite i ditt önskemål big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/34530/662897_2dxy6a.jpg
6B
Med svart istället vitt

https://www1.garaget.org/gallery/archive/34530/662898_pxwlas.jpg
6C
Med stripes

Inväntar feedback, innan jag det blir fler förslag. Jag tycker vi håller på tills vi hittar något du är nöjd med. Risken är att det blir lite längre mellan uppdateringarna under de 4 kommande dagarna, för då är jag ledig cool cool

Tack vivendi för tipset om att göra dekalerna vita. Och tack Chriztofer för tipset om att följa vingen.

// Victor
Senast redigerat av VictorW (20 maj 2009)

1 892 Inlägg
20 maj 2009
Trådstartare
6C Äger!!
Fan Victor jag snyggt det är!!  Jag är helnöjd med 6C!!!  Så där ska den se ut!!!!
big_smilebig_smilebig_smile

815 Inlägg
20 maj 2009
Snyggt på 6A och 6C, jag tror att vitt och blått kommer se riktigt bra ut oavsett vilket av alla alternativ du väljer smile

Medlem 34530
908 Inlägg
20 maj 2009
krutmats skrev:
6C Äger!!
Fan Victor jag snyggt det är!!  Jag är helnöjd med 6C!!!  Så där ska den se ut!!!!
big_smilebig_smilebig_smile

Har du suttit framför datorn hela kvällen o väntat på bilderna big_smile

härligt, jag kände väl själv att den blev rätt bra när jag tittade på helhetsresultatet tongue tongue

Ska vi nöja oss med detta eller ska jag ta fram fler förslag? Kan ju komma något som är ännu bättre wink

// Victor

Think Better Cars
447 Inlägg
20 maj 2009
ja gillade det försata 1a tror men 6c är nice me men dock får du göra lite mer fetare reklam som är clenare eller något sådant tongue.. heheh smile good work mats o victor big_smile

Mvh // Djem

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
20 maj 2009
6C med lite mer framåtlut på Gripen, ser ju baktung ut. wink

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

124 Inlägg
20 maj 2009
6C blir kanon big_smile

1 892 Inlägg
20 maj 2009
Trådstartare
Jag har setat som klistard vid datorn,  jag är så himla nöjd Victor!!!b  Tusen tack,  6A är fint men gripen gör sitt!!    ojojoj big_smile

1 892 Inlägg
20 maj 2009
Trådstartare
Kan/vill du prova med den nya gripen?   dän där mer aggresiva?? 
wink

569 Inlägg
20 maj 2009
6C är snygg, men du borde nästan köra med grå/silver istället för vitt (inte krom, utan nå metallicaktigt). Vitt och blått blir så ruskigt skarpt mot varandra. Ser lite skumt ut med den ena linjen om den går över breddningen vid bakre hjulhuset också, kanske går att göra den "bakre linjen" lite kurvig? Bara mina personliga åsikter smile Mycket som snurrar i huvudet just nu? Blev det några fynd på micro?

Björn J - Projekttråd V40

125 Inlägg
20 maj 2009
6c va rikgtigt fin.. den vita färgen går över hela vingen med va? det vorre snygg

Sök