Varför väljer ni Max????

smiler
13 oktober 2009 · 672 Inlägg

100% svenskt kött din nöt smile inget som säjer att de är 100% av burgaren som är kött...

Big Boy e godare typ samma fast slaffsigare big_smile

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.
LasseMan underordnad allfixare
13 oktober 2009 · 696 Inlägg

Sushikocken skrev:

LasseMan skrev:
spela roll vafan det är i köttet man äter väll för att det är gott sen skiter jag i om donken har 110% rent kött
och max har 99% potatismjöl tycker jag max är godare så äter jag väll hellre den?

Max har också 100% svenskt nötkött i sina hamburgare.
En av ingredienserna i hamburgare är ju potatismjöl!
en hamburgare med 100 nötkött ser ju ut som en oxfile! Det tycker jag tex inte BK:s burgare gör.
Om de malt ner sin köttbit för att sen forma den till en hamburgare igen, hur sätter dem då ihop den till en hamburgare igen? Loctite eller? (då är det ju fortfarande inte 100% kött)

vad jag menade var att jag skiter fullständigt vad det är i dom jag äter där dom är godast

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
Vett74
13 oktober 2009 · 437 Inlägg

Käkade Max originalmål idag på lunchen,mycket gott var det smile
Mcdonalds kan dom lägga ner här i stan igen jävla gummiburgare....

Chevrolet Corvette "Stingray" (1974)
BMW 525 (1993)
FreddeK
14 oktober 2009 ·

ironhead skrev:
när man är i stockholm så blir det burger king och i uppsala max. men här i norrtälje så har vi macdonalds då. men macdonalds är fan inte bra får gaser i magen av deras burgare.

Naaaw stackarn!

Ska jag vara ärlig så gillar jag väl sibylla mest. Mcdonald, max och burgerking är barnmat. tacka vet jag en 200g ostburgare på sibylla, fy fan så gott!

sirmiro Double-Unicorn Rider
14 oktober 2009 · 2 486 Inlägg

Varför max. Hmm, för att jag tror alla bolag har liknande ental onyttiga saker i maten och då väljer jag efter tungan, och den säger att max har godast måltid av snabbmats kedjorna. Plus att de har öppet till 3-4på nätterna big_smile

Larschon Beslutsångest.
14 oktober 2009 · 322 Inlägg

Men vilka jävla problem en del har... Ät och va glad för fan!

Sushikocken Sleeper
14 oktober 2009 · 3 084 Inlägg

smiler skrev:
100% svenskt kött din nöt smile inget som säjer att de är 100% av burgaren som är kött...

Big Boy e godare typ samma fast slaffsigare big_smile

PRECIS! men det är ju folk här inne som inte fattar det... läs första inlägget t.ex.! Om det är 99,9% potatismjöl och 0,01% kött, så är det ju fortfarande 100% nötkött.
Sen BK:s reklam 100% nötkött + salt och peppar är ju rätt så vilseledande right?

Senast redigerat av Sushikocken (14 oktober 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Sushikocken Sleeper
14 oktober 2009 · 3 084 Inlägg

LasseMan skrev:

Sushikocken skrev:

LasseMan skrev:
spela roll vafan det är i köttet man äter väll för att det är gott sen skiter jag i om donken har 110% rent kött
och max har 99% potatismjöl tycker jag max är godare så äter jag väll hellre den?

Max har också 100% svenskt nötkött i sina hamburgare.
En av ingredienserna i hamburgare är ju potatismjöl!
en hamburgare med 100 nötkött ser ju ut som en oxfile! Det tycker jag tex inte BK:s burgare gör.
Om de malt ner sin köttbit för att sen forma den till en hamburgare igen, hur sätter dem då ihop den till en hamburgare igen? Loctite eller? (då är det ju fortfarande inte 100% kött)

vad jag menade var att jag skiter fullständigt vad det är i dom jag äter där dom är godast

Ja såklart att jag fattade det! det jag syftade på var att en donkenburgare också innehåller potatismjöl stärkelse och grejor....

Vissa andra verkar tro att man gör hamburgare på rent kött.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
pnorberg
14 oktober 2009 ·

Absolut bästa burgarna hittar man i Tornedalen, just vid gränsen till Övertorneå på finska sidan, Grilli. Förbaskat goda burgare!

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
14 oktober 2009 · 1 948 Inlägg

Asså folk är fruktansvärt tröga, burgarna de serverar på max, mcdonalds, BurgerKing, frasses.. är samma jävla skräp från samma jävla ställe.... bara olika storlekar och lite småskillnader i tillsatserna. Skillnaden är hur dem tillagas på de olika ställena.

100% svenskt nötkött my ass.. hur vet vi om det är svensk eller dansk ko/fiskt/gris samt potatismjöl/buljong och annat "mystery meat" dem malt ner till burgarna?

Ät där ni tycker maten är godast men kom inte med dumma påståenden som att jag äter där för dem har 100% svenskt nötkött för det har dem inte...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Garfield
14 oktober 2009 · 1 019 Inlägg

AcesHigh666 skrev:
Ät där ni tycker maten är godast men kom inte med dumma påståenden som att jag äter där för dem har 100% svenskt nötkött för det har dem inte...

Varken Max, Bk eller McD påstår att de har 100% svenska nötkött! BK och McD säger sig ha 100% nötkött. Max påstår sig ha svenskt kött. Jag tror på dem framför vad folk skriver på diverse forum.

Ni som påstår annat. Visa källa!

ZonaX Svetsare
14 oktober 2009 · 3 150 Inlägg

Ibland när man tröttnat på Donken så äter man ibland på Max pga att burgarna är lite större och stripsen lite knaprigare  tongue    Men allt som oftast blire Donken, kan känna ett sug i magen efter en Donken-burgare ibland. Det händer inte med Max-burgare.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Germax
14 oktober 2009 · 12 086 Inlägg

Jag skulle välja max så o de visade sig att de va 100% kartong i hamburgarna. De är ändå godare.

Scorn89 Archmage of the entire universe
14 oktober 2009 · 281 Inlägg

skräpmat som skräpmat. enda skillnaden mellan donken och max är att max burgare inte smakar frigolit.

sist jag åt på donken så beställde jag en sån här summer supreme eller vad den nu hette. smakade
tammefan frigolit med lite ketchup på.

däremot är nog kinamat det bästa man kan käka ute. FYFAN va gott det är!

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
Saab 900 GL "Stål-Ulla" (1983)
ZonaX Svetsare
14 oktober 2009 · 3 150 Inlägg

Sen ni som säger att det är potatis och annat i burgarna, dom menar ju inte att burgarna består av bara 100% svenskt nötkött.  Utan att det är 100% svenskt nötkött i burgarna, alltså inte typ 99% nötkött och 1% fläskkött utan BARA svenskt nötkött. Sen att det är annat än bara kött i burgarna fattar man ju själv.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Patarei
15 oktober 2009 · 129 Inlägg

Max gör väldigt goda hamburgare. BK är hyfsade. Macdonalds har gott kaffe.
Hesburger blir det mycket när man är i Finland och Baltikum. Quick i Belgien.

Max och Hesburger är väl favoriterna här. Men Macdonalds friterade jätteräkor i Estland är otroligt goda. Något att rekommendera.

Larschon Beslutsångest.
15 oktober 2009 · 322 Inlägg

Jag blir skitgrinig på att de har så jäkla bättre och goda menyer på donken utomlands! När jag var i  Turkiet i somras så hade de massor av menyer som inte existerade här. Kommer inte på någon specifik men det var ju knappt samma kedja kunde man tro.

Martin81
15 oktober 2009 · 1 232 Inlägg

har alltid varit på mcdonalds och kmr alltid att åka dit.

LIVINL0UD
15 oktober 2009 · 1 582 Inlägg

För att max har godare burgare, speciellt deras ultimate cheese med frisco bröd sen deras smälta cheddarost smile

MrL Med lem
15 oktober 2009 · 624 Inlägg

Max! För att där känns det som man verkligen äter en hamburgare.. Inte så slibbigt som på dom andra kedjorna tongue

Senast redigerat av MrL (15 oktober 2009)

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang