need for speed prostreet

Forza_740 Hardstyle forever <3
30 november 2007 · 522 Inlägg

NismoGTR skrev:

Forza_740 skrev:
Okey,, kan jag gör så med min nissan 240sx med eller??,, jag tycker att den får lite sekt den med,, fast ja har 195 hp i den


NismoGTR skrev:
de är bara några "hack" åt höger inte helt.. men de märker du ju hur mkt du behöver dra .. på min 1048 hk supra använder jag bara 4 växlar och kör 6.47 <: så utväxling är skitviktigt!

Jo de är klart du kan göra om den är sådan att du måste växla hela tiden.

Okey nu så har ja trimmat nu combalt ss, men den spinner för mycker i starten på dragracet. Men annars så får ja vä kämpa mig igenom dragracet ju, ja var tvungen att sälj två bilar för att köpa mig en ny turbo till combalt ss

Senast redigerat av Forza_740 (30 november 2007)

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
Zlasher Pulare
30 november 2007 · 248 Inlägg

Holiace skrev:
Zlasher:

Jo, jag förstår. Och jag kör på "King" nu och det har jag gjort sen jag startade spelet.

Dessutom tycker jag ändå att det sugar att man inte helt enkelt kan välja "Create Race" eller något.

du kan ju skapa egna race i onlineläge om du vill=) Och även för dig själv.
hehe, men ngt som suger, är att man inte kan testa sin bil direkt vid tuningen, utan man måste gå in på ett race day för att där sedan kunna välja en bana och bil att test köra med.
Var ju lite smidigare förr när man kunde köra testrun direkt efter man gjort lite små justeringar... Nu måste man gå igenom 3 menyer för att komma dit.

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
Forza_740 Hardstyle forever <3
14 december 2007 · 522 Inlägg

Jag har den skönaste bilen som finns på Need for speed pro street just nu, ja ghar Porsche 911 Turbo, den har ja trimmat upp till 600 hk och jag tycker att den är lätt att köra den har 4wd, och jag ska även köpa mig Lamborghini Murcielago som är ochså 4wd den tycker jag är ochså lika skön att köra.

Senast redigerat av Forza_740 (14 december 2007)

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang