Vad har ni för husdjur !!

sliimjiim kör raggar traktor
28 november 2007 · 203 Inlägg

här e en och annan husdjurs tråd som dyker upp..
och nu undrar jag vad ni gorgare har för husdjur...

ni får gärna skriva ras också..



Edit: hästar räknas också...





jag kan ju börja.. har en kanin kommer ej ihåg modell..
och så har jag en Australian Shepherd hund då asså...

Senast redigerat av saab_viggen12 (29 november 2007)

Burn tire not your soul
Foffis
28 november 2007 · 676 Inlägg

vi har illrar smile 2 st närmare bestämt tongue men de kommer komma en tredje när valparna har kommit big_smile

breesladd SKÅNING
28 november 2007 · 1 215 Inlägg

hallå jag har med min sambo 2st katter en renrasig maine coon och en blandras bonkatt/norskskogskatt med mycke från de norskaskogs generna

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
TooS Hjultomte
28 november 2007 · 1 500 Inlägg

har en massa söta dammråttor som jag brukar kela med. Har tillomed dresserat dom så när man blåser lite så rullar dom runt smile

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Niko_turbo Fordonstekniker
28 november 2007 · 157 Inlägg

Ja har en hund (shiba) hehe ser ut som som en räv på höga ben och upprullad svans:P

De ska vara mer än det verkar;)
Robbin_V90 Elektriker/Montör
28 november 2007 · 534 Inlägg

Jag och sambon har en Hund (Namn: Meister , Rottweiler, shäffer, bordercolli) och fyra ormar (1 Orange råttsnok eller fyrbandssnok och tre olika majsormar) Och fyra guldfiskar.

Senast redigerat av Robbin_V90 (28 november 2007)

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
sliimjiim kör raggar traktor
28 november 2007 · 203 Inlägg

TooS skrev:
har en massa söta dammråttor som jag brukar kela med. Har tillomed dresserat dom så när man blåser lite så rullar dom runt smile

HAHAHA.. dagens bästa ... lollollollollollollollol

Burn tire not your soul
Hmm.
28 november 2007 ·

katt, finns under bilder i galleriet. fan så slö han är. vet inte vad för ras :$, vanlig svensk bonnkatt antar jag.

alain www.bimmerpower.org
28 november 2007 · 3 995 Inlägg

Jag har en orange tiger katt som är 1½ år gammal, rena katastrof, envis som in i hesiket, öppna skåpdör, slänga ut allting för lägga sig i. Hoppar på möbler, gå in under lakan när vi sover och sätta sina klor i skinet, mad gå ut på balkongen 1a våning och hoppa ner för en promenad, sen måste jag hämta honom.
Men andra sida, han är så jjjjjäääävla go och tycker mycket om leka att jag kan förlåta alla dumheter han gör. cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
loffe007
29 november 2007 · 905 Inlägg

alain skrev:
Jag har en orange tiger katt som är 1½ år gammal, rena katastrof, envis som in i hesiket, öppna skåpdör, slänga ut allting för lägga sig i. Hoppar på möbler, gå in under lakan när vi sover och sätta sina klor i skinet, mad gå ut på balkongen 1a våning och hoppa ner för en promenad, sen måste jag hämta honom.
Men andra sida, han är så jjjjjäääävla go och tycker mycket om leka att jag kan förlåta alla dumheter han gör. cool

vafan hämtar du in en katt för kommer han inte hem av sig själv då det är dags?


själv är väl enda husdjuret jag har är väl en skata som just nu liger och sover i sängen.

Batta
29 november 2007 · 1 353 Inlägg

En Engelsk cockerspaniel
En blandras mellan Bordercollie / Kelpy
2 st katter
2 st 4 veckor gamla kattungar smile
2 hästar tongue

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
carroll
29 november 2007 · 174 Inlägg

räknas häst???!roll
annars så har jag en norskskogskatt/bondkatt... som tror hon är i norges skogar... haha

Audi S4 (2005)
skumtezz
29 november 2007 · 306 Inlägg

norskskogskatt, fiskar och grodor.
också självklart dem små söta dammråttorna tongue

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
Nattugglan Idiot..
29 november 2007 · 285 Inlägg

En Bearded collie,En Collie.
En dvärgpapegoja

mjukismagnus
29 november 2007 · 470 Inlägg

Ett x antal Vandrande Pinnar och två Katter...

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Soubee
29 november 2007 ·

1 Katt
(hade 2 men Zingo lämnade oss för lite drygt 2månader sedan då han hade fått i sig rått gift och vet. skickade hem oss med orden "Han har bara hamnat i ett slagsmål, och det är inget allvarligt, se bara till att han dricker och får i sig mat, eventuellt lite smärtstillande så är han bättre imorgon")

3 Hundar;
Långhårig Tax
Dvärg Collie
och vad det gäller den sista så är det en blandning iaf, nästan säker på att det finns Golden R. i honom. Tyvärr så vet jag inte så mkt mer om hans historia då han är adopterad ifrån Hundar Utan Hem!

Senast redigerat av Soubee (29 november 2007)

Thomas_945LTT
29 november 2007 ·

Jag å min sambo har en Grand Danois-tik som e 8 mån....50 kg å 80 cm i mankhöjd....å dom satans bestarna fortsätter ju att växa tills dom blir 2 år!! Blir till att köpa större bil smile

Germax
29 november 2007 · 12 086 Inlägg

Jag hade en urgo katt tills för en vecka sen jag va tvungen att avliva den, kändes tungt värre. Ensamt i lägenheten nu.. sad

Morrgan
29 november 2007 · 94 Inlägg

Har två stycken Dobermann hanar, helkuperade. (Dvs. ingen svans o stående öron) Enzo o Dino heter dom. Enzo e svart och Dino e brun.

TRYIT Teddan
29 november 2007 · 2 495 Inlägg

Jag har en Amstaff kille på 9månader

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang