2807
Sök

skyline R33 GTR stulen!

Blyfot
829 Inlägg
27 oktober 2008
är de vanligt att r33 blir stulen en polare till mig blev av med sin i helsingbor dan innan träffen

"bara en mor kan älska en sån son"

101 Inlägg
3 november 2008
Hmm. va inte den krockad?. jag har sätt en vit skyline ifrån hesingborg som körde emot malmö E6:an eller om den körde emot E:6an Göteborg. de vet jag inte korrekt. men jag körde emot hyllinge. så såg jag en krockad utlänsk reg numer som denna du förklarar. men det är ju längre tid sen. (tror jag). ska höra med tjejen min.

4 586 Inlägg
3 november 2008
Mycket fina bilar som försvinner nu jobbigt hoppas du hittar den

1 163 Inlägg
3 november 2008
Fruktansvärt tråkigt.... sad

Har än så länge fått ha mina ifred *peppa peppa* men utmanar ödet ibland...

Mvh

stray dog
197 Inlägg
4 november 2008
Sniket om du sitter inne på information om den som du inte delar med dig för att hittelönen kanske inte gäller.

my two pennies worth..

......... att jag ens orkar bry mig......

Troligen galen...
567 Inlägg
4 november 2008
yesbox- skrev:
Gäller hittelönen även om bilen är rasad?

Har det någon betydelse?

141 Inlägg
4 november 2008
ut med språket

Claeson

Kör med audi :P
53 Inlägg
4 november 2008
alltså fan va arg ja blir. alla börjar dilla om man inte ska göra de och inte så.
sen att folk ska sno grejor från andra. det är liksom inte en penna man lånar och glömmer lämna tillbaka.
det är bilar för tusentals kronor som folk lägger ner kropp och själv i för att få fina och kunna visa och och köra i. tänk alla timmar folket lagt i garaget för att få iordnig bilen sen kommer nån jävla nötta och snor de. att man inte får ha saker ifred.  Snälla låt bli andras grejor fatta hur mkt ni ställer till med.
hoppas verkligen att man hittar dem skyldiga. OM NÅN SOM SNOR BILAR SER DETTA...SNÄLLA SKÄRP ER HUR HAR NI KÄNNT OM NI RÅKAT UT FÖR DET?

man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P

Livsnjutare
362 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
yesbox- skrev:
Gäller hittelönen även om bilen är rasad?

ja det gör den defenitivt !

vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....

Livsnjutare
362 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
stick_din_idiot skrev:
alltså fan va arg ja blir. alla börjar dilla om man inte ska göra de och inte så.
sen att folk ska sno grejor från andra. det är liksom inte en penna man lånar och glömmer lämna tillbaka.
det är bilar för tusentals kronor som folk lägger ner kropp och själv i för att få fina och kunna visa och och köra i. tänk alla timmar folket lagt i garaget för att få iordnig bilen sen kommer nån jävla nötta och snor de. att man inte får ha saker ifred.  Snälla låt bli andras grejor fatta hur mkt ni ställer till med.
hoppas verkligen att man hittar dem skyldiga. OM NÅN SOM SNOR BILAR SER DETTA...SNÄLLA SKÄRP ER HUR HAR NI KÄNNT OM NI RÅKAT UT FÖR DET?

precis kort o gott döds straff !!

101 Inlägg
5 november 2008
XxetrOxX skrev:
Hmm. va inte den krockad?. jag har sätt en vit skyline ifrån hesingborg som körde emot malmö E6:an eller om den körde emot E:6an Göteborg. de vet jag inte korrekt. men jag körde emot hyllinge. så såg jag en krockad utlänsk reg numer som denna du förklarar. men det är ju längre tid sen. (tror jag). ska höra med tjejen min.

(åkte på släpp gjorde den)

13 Inlägg
5 november 2008
Hej. den bilen känner jag igen jag körde i fatt en likadan som din fast med bortplockade skyltar . det var i blekinge i karlshamn. efter det har jag inte sett av den bilen mer. kan ju varit din som ja körde efter.

Livsnjutare
362 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
TurboD skrev:
Hej. den bilen känner jag igen jag körde i fatt en likadan som din fast med bortplockade skyltar . det var i blekinge i karlshamn. efter det har jag inte sett av den bilen mer. kan ju varit din som ja körde efter.

okej när va det?

Livsnjutare
362 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
XxetrOxX skrev:
XxetrOxX skrev:

när va det?
såg du vad det satt för fälgar och vinge etc ?

mvh Johan

Livsnjutare
362 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
Gör vad ni kan alla som läser denna tråd det är en bra hittelön för den som hittar den !
Det lovar jag !

Mvh

Mekaniker
181 Inlägg
6 november 2008
jag skall hålla koll här på väst kusten ! lider med dig !

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

Livsnjutare
362 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
Erico_4 skrev:
jag skall hålla koll här på väst kusten ! lider med dig !

tack tack smile

186 Inlägg
8 november 2008
inte vad jag vet. men kan kan ju nu vara  i Polen nu. Behöver ju inte vara i sverige. För du bor ju i malmö. så tjuven kanske snott den och har dragit till ystad till hamnen till Polen. vem vet. Men det är ju mycket jobb att kontakta Polska polisen

Solfilmsmontör
950 Inlägg
8 november 2008
highway skrev:
XxetrOxX skrev:
XxetrOxX skrev:

när va det?
såg du vad det satt för fälgar och vinge etc ?

mvh Johan

Låter som min kompis gts som slog emot räcket på motorvägen vid väla. Detta är dock ett bra tag sen.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

100 Inlägg
8 november 2008
fyyyy, fan va surt... hatar när jävla klåfingriga idioter inte kan låta bli andras grejor, om jag ser den här uppe så ska jag ge dom en lektion dom sent kommer glömma... det är ju inte direkt en volvo 360 heller.
nä hoppas verkligen du hittar den i bra skick. lycka till!

Sök