Audi TT tjej bil eller kill bil??

mrcelica
8 april 2005 · 1 639 Inlägg

De verkligt maskulina väljer en Supra MKIV, Corvette C5 eller en Shellby Cobra... tongue
De feminint lagda föredrar TT, Tigra, Puma, Peu....

Ehhh jag slutar, kommer bara få massa nya ettor, heheheheee tongue

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Daniel
8 april 2005 · 671 Inlägg

Det finns tant bilar, det är alla pastellfärgade småbilar. Dessa köps nya av frånskilda tanter i 50års åldern.
Tanter köper bilar som är små, gulliga och praktiska gärna med en "fräck" färg.

Senast redigerat av Daniel (8 april 2005)

heLLen
8 april 2005 · 454 Inlägg

mrcelica skrev:
De verkligt maskulina väljer en Supra MKIV, Corvette C5 eller en Shellby Cobra... tongue
De feminint lagda föredrar TT, Tigra, Puma, Peu....

Ehhh jag slutar, kommer bara få massa nya ettor, heheheheee tongue

Vart hamnar du då? nånstans mitt emellan eller? med din celica...?

retired
8 april 2005 · 55 Inlägg

heLLen_TT skrev:
Vart hamnar du då? nånstans mitt emellan eller? med din celica...?

Äsch, killen lider av trasig DNAstege, inget vi kan göra något åt smile

Senast redigerat av Linus-TT (8 april 2005)

mrcelica
8 april 2005 · 1 639 Inlägg

Linus-TT skrev:

heLLen_TT skrev:
Vart hamnar du då? nånstans mitt emellan eller? med din celica...?

Äsch, killen lider av trasig DNAstege, inget vi kan göra något åt smile

Ja mitt emelan, manlig frisör typ... (eller han som hänger på ryggen i optikerreklamen kanske...)

Tack för ditt fåniga personangrepp som kunde varit kul om det hade haft minsta gnutta humor HÅLL DIG PÅ LINJEN LINUS !
Jag har en SPIRAL till min DNA, om du har en STEGE så förstår jag att dina försök till lustigheter misslyckas så fatalt....
lol tongue big_smile

Senast redigerat av mrcelica (8 april 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Snabbare
8 april 2005 · 153 Inlägg

hahahahaha celica anar jag grym humor!?
vilken kontring eller hur Linus big_smile
TT är en tjejbil (tråden)

celica igen --> Maskulina bilar har absolut inte runda former. Maskulina bilar har V8 och och är stora som fan. Den ultimata är väl Dodge Charger? Mustang Mach 1, Camaro och Trans Am duger också...

Senast redigerat av Snabbare (8 april 2005)

Mess with the best...bli ifrånkörd like the rest
retired
8 april 2005 · 55 Inlägg

nedå, det var inget personangrepp, lutade mig tillbaks på din kluvenhet när det gällde att du aldrig sett en kille som kört en TT wink

Jag håller mig aldrig på linjen, mer omoralisk människa får du leta efter hehe smile

Senast redigerat av Linus-TT (8 april 2005)

NickeTT
8 april 2005 · 1 Inlägg

haha...vilken rolig trådwink Klart det är en brud bil! Dom blir ju helt galna när man kommer!

heLLen
8 april 2005 · 454 Inlägg

mrcelica skrev:

Linus-TT skrev:

heLLen_TT skrev:
Vart hamnar du då? nånstans mitt emellan eller? med din celica...?

Äsch, killen lider av trasig DNAstege, inget vi kan göra något åt smile

Ja mitt emelan, manlig frisör typ... (eller han som hänger på ryggen i optikerreklamen kanske...)

Tack för ditt fåniga personangrepp som kunde varit kul om det hade haft minsta gnutta humor HÅLL DIG PÅ LINJEN LINUS !
Jag har en SPIRAL till min DNA, om du har en STEGE så förstår jag att dina försök till lustigheter misslyckas så fatalt....
lol tongue big_smile

Ha ha! men helt ärligt, e d så du e alltså..? den killen i optiker reklamen!? finns d nån mer fjollig femenin kille?!? men ok.. smile

Senast redigerat av heLLen_TT (8 april 2005)

Daniel
9 april 2005 · 671 Inlägg

mrcelica skrev:
Ja mitt emelan, manlig frisör typ...

Det finns inga manliga frisörer!!

mrcelica
9 april 2005 · 1 639 Inlägg

Linus-TT skrev:
nedå, det var inget personangrepp, lutade mig tillbaks på din kluvenhet när det gällde att du aldrig sett en kille som kört en TT wink

Jag håller mig aldrig på linjen, mer omoralisk människa får du leta efter hehe smile

Det låter det... cool

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
mrcelica
9 april 2005 · 1 639 Inlägg

Daniel skrev:

mrcelica skrev:
Ja mitt emelan, manlig frisör typ...

Det finns inga manliga frisörer!!

Hehe... Nä att böja sig framåt i en frisersalong kan sluta illa....

Senast redigerat av mrcelica (9 april 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
mrcelica
9 april 2005 · 1 639 Inlägg

heLLen_TT skrev:
Ha ha! men helt ärligt, e d så du e alltså..? den killen i optiker reklamen!? finns d nån mer fjollig femenin kille?!? men ok.. smile

Ja, det skulle väll vara jag då.... Nä nu har jag inte tid med detta, jag ska ut med mina 4 pudlar och sen ska jag knyppla lite....

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
jonte_a4
9 april 2005 · 59 Inlägg

hmm.. den här tråden kommer gå långt

Audi A4 V6 2,8 30v Quattro (2000)
http://www.garaget.org/?car=5515
mrcelica
9 april 2005 · 1 639 Inlägg

jonte_a4 skrev:
hmm.. den här tråden kommer gå långt

Absolut ! Den håller en hög intellektuell nivå...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
RAVEN_80
9 april 2005 · 140 Inlägg

Tycker TT är en bil för för män och kvinnor. jag tycker bilen har kvinnliga former smile. Den är snygg!

Better to burn out than fadeaway!
wiikman
9 april 2005 · 165 Inlägg

Snabbare skrev:
Maskulina bilar har V8 och och är stora som fan. Den ultimata är väl Dodge Charger? Mustang Mach 1, Camaro och Trans Am duger också...

det där är väl enbart hobbybilar för amerikanska män. alla män är inte usafanatiker...
hellre skulle man ju "ta" en a8(eller uppåt) om det skulle vara så enkelt..

man kan inte säga att bara för att tjejer gillar en speciell bil så är det en 'tjejbil'.
för min mamma gillar jänkare me v8, då måste alla jänkarv8or vara 'tjejbilar'..

Senast redigerat av wiikman (9 april 2005)

_________
Audi Coupe
2.3 '92
MRvolvo
9 april 2005 · 33 Inlägg

bög bil e d... tongue

chrizz Administratör
9 april 2005 · 11 783 Inlägg

Nu får det nog räcka. Den här tråden kommer ingen vart, speciellt inte med omogna inlägg som ovan.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang