åsså säger dom att snutar inte kan va schyssta :) !

richardoo290 VOLVO for life..
22 december 2007 · 2 113 Inlägg

fan kan ni inte köra någorlunda normalt iallafall? roll
att flyga på i över 200 och klara sig är helt sjukt enligt mig! polisen borde göra sitt jobb!
och dra kortet ALLTID för de som kör så fort! och dom är väll inga arslen o A.C.A.B för att dom vill rädda liv och se till så folk inte skadar sig och dom gör ju bara sitt jobb!

fy o skäms på er allihop!

richardoo290 VOLVO for life..
22 december 2007 · 2 113 Inlägg

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:

FireTraXX skrev:

HAHAHA, förklara nu varför jag är så dum som man kan bli?

Jag vill gärna veta.

Till exempel att du körde i 220km/h i väggrenen, det räcker....

Det var ganska smart, hade han inte stoppat mig så hade jag kommit skitfort dit jag skulle.
Tid är pengar ju, alltså var det smart av mig att köra så.

eller inte ifall du krockat ? wink
+ att du kanske skulle skada nån annan.

FordEsci Bilplåtslagare
22 december 2007 · 324 Inlägg

richardoo290 skrev:

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:

Till exempel att du körde i 220km/h i väggrenen, det räcker....

Det var ganska smart, hade han inte stoppat mig så hade jag kommit skitfort dit jag skulle.
Tid är pengar ju, alltså var det smart av mig att köra så.

eller inte ifall du krockat ? wink
+ att du kanske skulle skada nån annan.

WORD!

Grim "Blå dåre"
22 december 2007 · 35 Inlägg

Låg i 155 på motorväg, 3 polis bilar å blåljus...... inte en krona i böter..

Ur Burnouten hördes en röst som sade "Le, ty den kunde ha varit värre!". Så jag log... Och den blev värre!
Having a fast Volvo is like coming out of the closet, you might surprise people but your still gay
FireTraXX DFFL
22 december 2007 · 9 020 Inlägg

FordEsci skrev:

richardoo290 skrev:

FireTraXX skrev:

Det var ganska smart, hade han inte stoppat mig så hade jag kommit skitfort dit jag skulle.
Tid är pengar ju, alltså var det smart av mig att köra så.

eller inte ifall du krockat ? wink
+ att du kanske skulle skada nån annan.

WORD!

Men jag krockade ju inte.
Teorier om vad som skulle kunna ha hänt är inget som ni behöver ta upp.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
richardoo290 VOLVO for life..
22 december 2007 · 2 113 Inlägg

Grim skrev:
Låg i 155 på motorväg, 3 polis bilar å blåljus...... inte en krona i böter..

sjukt.. dom borde dratt ditt kort så du lär dig barnunge!

richardoo290 VOLVO for life..
22 december 2007 · 2 113 Inlägg

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:

richardoo290 skrev:

eller inte ifall du krockat ? wink
+ att du kanske skulle skada nån annan.

WORD!

Men jag krockade ju inte.
Teorier om vad som skulle kunna ha hänt är inget som ni behöver ta upp.

nä iförsig så kör du ju så jävla bra att nått sånt aldrig skulle kunna hända.. hmm
skitsamma i detta nu. FiretraXx har inte gjort annat än rätt!  wink

FireTraXX DFFL
22 december 2007 · 9 020 Inlägg

richardoo290 skrev:

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:

WORD!

Men jag krockade ju inte.
Teorier om vad som skulle kunna ha hänt är inget som ni behöver ta upp.

nä iförsig så kör du ju så jävla bra att nått sånt aldrig skulle kunna hända.. hmm
skitsamma i detta nu. FiretraXx har inte gjort annat än rätt!  wink

Allt KAN hända, INGET hände.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
FordEsci Bilplåtslagare
22 december 2007 · 324 Inlägg

Jag har kört i 270 på motorvägen, det var på natten när vägen var otrafikerad och ingen jagade mig. Hade sannerligen förtjänat böter om de hade tagit mig.

richardoo290 VOLVO for life..
22 december 2007 · 2 113 Inlägg

FordEsci skrev:
Jag har kört i 270 på motorvägen, det var på natten när vägen var otrafikerad och ingen jagade mig. Hade sannerligen förtjänat böter om de hade tagit mig.

nä dom borde dratt ditt kort.. !
men jävla tur att ingen tog dig då.. lite smart iallafall att de var på natten osv..
men gör fan inte om det! mad

FordEsci Bilplåtslagare
22 december 2007 · 324 Inlägg

richardoo290 skrev:

FordEsci skrev:
Jag har kört i 270 på motorvägen, det var på natten när vägen var otrafikerad och ingen jagade mig. Hade sannerligen förtjänat böter om de hade tagit mig.

nä dom borde dratt ditt kort.. !
men jävla tur att ingen tog dig då.. lite smart iallafall att de var på natten osv..
men gör fan inte om det! mad

Nej, det lär inte hända. Har sålt Cossien nu:( Kanske på både gott och ont, saknar den som fan, 360 hk i 4:a, den var riktigt stygg:D

richardoo290 VOLVO for life..
22 december 2007 · 2 113 Inlägg

FordEsci skrev:

richardoo290 skrev:

FordEsci skrev:
Jag har kört i 270 på motorvägen, det var på natten när vägen var otrafikerad och ingen jagade mig. Hade sannerligen förtjänat böter om de hade tagit mig.

nä dom borde dratt ditt kort.. !
men jävla tur att ingen tog dig då.. lite smart iallafall att de var på natten osv..
men gör fan inte om det! mad

Nej, det lär inte hända. Har sålt Cossien nu:( Kanske på både gott och ont, saknar den som fan, 360 hk i 4:a, den var riktigt stygg:D

nice!  cool
fast man ska endå låta dom spinna loss nån annan stans än på motorvägar..
sen ligger nån lite över hastighetsbegränsningen skiter väll ja i?  men 50km/h över gränsen så blir ja fan sur!  och om man inte håller 30 vid skola! oavsett om de är natt osv..

jonesono Personal- och beteendevetare
22 december 2007 · 1 082 Inlägg

Det som är mest humor med alla dessa "polis/fortkörningstrådar", är att så fort polisen gör sitt jobb - bötfäller/tar kortet vid brott, så betraktas de som svin.
Men när de ej gör sitt jobb -  "ser mellan fingrarna vid brott", så betraktas de som schyssta.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
FireTraXX DFFL
22 december 2007 · 9 020 Inlägg

jonesono skrev:
Det som är mest humor med alla dessa "polis/fortkörningstrådar", är att så fort polisen gör sitt jobb - bötfäller/tar kortet vid brott, så betraktas de som svin.
Men när de ej gör sitt jobb -  "ser mellan fingrarna vid brott", så betraktas de som schyssta.

Jag har aldrig kallat en polis för något annat än schysst.
För vid varje brott jag begått så har jag vetat om att jag kan få ett straff och vem det är som kommer se till att jag får det.
Vet man inte att det finns konsekvenser av ens körning så är man dummare än vad jag tydligen är.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
richardoo290 VOLVO for life..
22 december 2007 · 2 113 Inlägg

jonesono skrev:
Det som är mest humor med alla dessa "polis/fortkörningstrådar", är att så fort polisen gör sitt jobb - bötfäller/tar kortet vid brott, så betraktas de som svin.
Men när de ej gör sitt jobb -  "ser mellan fingrarna vid brott", så betraktas de som schyssta.

men när folk ringer till dem o de inte gör sitt jobb är dom dumma i huvet..
de får du inte glömma wink

Ksj
22 december 2007 · 1 217 Inlägg

Kan inte alla moralkärringar (richardoo290 med flera) försöka äta upp sitt moderkort så att vi slipper erat gnäll!? Det här är ett bilforum och ingen syjunta ffs!

Saab 900 "2.1an" (1992)
FordEsci Bilplåtslagare
22 december 2007 · 324 Inlägg

Ksj skrev:
Kan inte alla moralkärringar (richardoo290 med flera) försöka äta upp sitt moderkort så att vi slipper erat gnäll!? Det här är ett bilforum och ingen syjunta ffs!

Men ge dig, du e slacker, ge dig. Vad har du att komma med? Har du någonsin haft ett jobb?

Ksj
22 december 2007 · 1 217 Inlägg

FordEsci skrev:

Ksj skrev:
Kan inte alla moralkärringar (richardoo290 med flera) försöka äta upp sitt moderkort så att vi slipper erat gnäll!? Det här är ett bilforum och ingen syjunta ffs!

Men ge dig, du e slacker, ge dig. Vad har du att komma med? Har du någonsin haft ett jobb?

Än sålänge har jag hunnit med 8 arbetsplatser,, tröttnar extremt fort om det finns puckon där nämligen.  så du FordEsci, byt blöjja och gå och lägg dig.

Saab 900 "2.1an" (1992)
richardoo290 VOLVO for life..
22 december 2007 · 2 113 Inlägg

Ksj skrev:
Kan inte alla moralkärringar (richardoo290 med flera) försöka äta upp sitt moderkort så att vi slipper erat gnäll!? Det här är ett bilforum och ingen syjunta ffs!

så du tycker att våra fria åsikter om hastigheter bör hållas för oss själva?
och de som kör för fort får babbla hur dom vill om det?
du borde fan käka en massa gröt och försöka växa upp!

FordEsci Bilplåtslagare
22 december 2007 · 324 Inlägg

Ksj skrev:

FordEsci skrev:

Ksj skrev:
Kan inte alla moralkärringar (richardoo290 med flera) försöka äta upp sitt moderkort så att vi slipper erat gnäll!? Det här är ett bilforum och ingen syjunta ffs!

Men ge dig, du e slacker, ge dig. Vad har du att komma med? Har du någonsin haft ett jobb?

Än sålänge har jag hunnit med 8 arbetsplatser,, tröttnar extremt fort om det finns puckon där nämligen.  så du FordEsci, byt blöjja och gå och lägg dig.

8 arbetsplatser, 1 på Konsm, 1 på Ica osv....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang