Polissaabar verkar inte vara nåt vidare...

twin_cam Smålänning
26 december 2007 · 7 877 Inlägg

Lär bero på hjulvinklarna som några sagt. Även de bästa kan göra fel i produktionen. Volvo hade ju också det problemet för x antal år sen.

Att polisen kör 9-5 BioPower är inte konstigt, då dom får 210 istället för 180 hk, men volvo V70 i etanolutförade är trött, för dom har ju konverterat den mista motorn istället för den största... Men jag blir gärna jagad av en bil på två ton med 140 sughästar...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Andreas 940 -utan 940
26 december 2007 · 1 728 Inlägg

raliman08 skrev:
Är vinter nu, dom levereras alltid med sommardäck från fabriken, kan säkert vara däcken min bil blir också gungig med nya vinterdäck, men året därpå fungerar de klockrent. Kan tänka mig att gummit är för mjukt eller nått när dom är nya men blir bra när dom legat ett halvår.

Jo det låter ju rimligt, nu stod det att de hade testat med tre olika sorters däck men de kan ju ha varit nya allihop.

MeloveGolf Vw trimmare
26 december 2007 · 2 995 Inlägg

Andreas 940 skrev:

raliman08 skrev:
Är vinter nu, dom levereras alltid med sommardäck från fabriken, kan säkert vara däcken min bil blir också gungig med nya vinterdäck, men året därpå fungerar de klockrent. Kan tänka mig att gummit är för mjukt eller nått när dom är nya men blir bra när dom legat ett halvår.

Jo det låter ju rimligt, nu stod det att de hade testat med tre olika sorters däck men de kan ju ha varit nya allihop.

frågan borde vara vilka däckdimensioner dom kör med 55-80 profil så beter den sig som blåval och det är högst troligt att dom använder det...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Lotec
26 december 2007 · 191 Inlägg

camaro67 skrev:
Då är de bara att hoppas att de är e sån man får efter sig då big_smile

Haha;)lol

Åttafemti R
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang