mycke skrot med höga betyg

izeman
29 december 2007 · 79 Inlägg

ärligt kollar runt som fasen o ser ena efter andra bilen visst kanske på sin höjd en 3a , går folk runt o kompis röstar eller vad är det , tex Chrile inget ont om hans bil men kan peka på inst 500 bilar som är tok mycke ballare o fräschare än hans kärra  vad är det här tycker personligen detta börjar flippa ur  vad säger ni

vem har garagets mest överskattade bil ???

speedfreak///
Sushikocken Sleeper
29 december 2007 · 3 084 Inlägg

hmm håller med om det, ser ju inte nå speciell ut röstfusk?

Senast redigerat av Sushikocken (29 december 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Rille0
29 december 2007 · 2 021 Inlägg

ja ja de e bara så det är, inge o göra åt de

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
offarn Blästrare LITAB LACK
29 december 2007 · 325 Inlägg

hehe han har ju neon under bilen..... wink))))

vet inte faktiskt.... såpas höga poäng verkar ju lite fel...

Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!
Seat ibiza (2003)
BMW 325 "T5Rwd" (1992)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
29 december 2007 · 3 804 Inlägg

Smaken är som baken delad.. Vissa gillar neon o bling medans andra gillar det cleant.


Bmw osv..
izeman
29 december 2007 · 79 Inlägg

jo det är ju tungt , vet flera vänner till mig med ruskigt fina bilar som knappt hinner in på topp 250 innan dom åker ur bara för dom har lite  men ruksigt fina stylade japanare  bli utslagna , varför inte folk kan rösta seriöst istället förstår inte detta  många plockar bort sina fina kärror för dom känner sig inte rättvist behandlade när man ser en v40 med en stor vinge bak få 4.8 i betyg  finns säkert 1000st sånna likadana is verige med samma vinge på o orginal fälgar .

vore kul o höra åsikter kanske tvinga folk som röstar o skriva en komentar varför när dom röstar o visa vilket betyg dom ger för o få rättvisa i det hela ///

speedfreak///
OverBoosted AUTOBAHNRASER
29 december 2007 · 3 804 Inlägg

Tyvärr så funkar inte röstfunktionen som den ska heller.. men man får helt enkelt svälja 1or.. Dom flesta här inne verkar rösta:
*På personen (skriver du nått dumt i forumet får du 10st 1or)
*Utifrån avundsjuka (svenska avensjukan känner vi alla till svensson ser fetaste bilen o ger den en 1a direkt för han är så avundsjuka
*Kompis röstare
*Ärliga (osäker på om dom finns men jag hoppas de finns folk som faktiskt röstar på bilen och inget annat)


Bmw osv..
Jorsten
29 december 2007 · 376 Inlägg

Jag röstar nästan ingenting, Så jag behöver inte känna mig uttittad tongue Just av denna anledning jag inte röstar för att det alltid är någon som tycker att man har röstat fel.

Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket
baca Os Difuntos
29 december 2007 · 1 822 Inlägg

Hur faaaaaan kan han ha nästan 4,9 på sin 940 ????? Har han hackat sidan eller?

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
OverBoosted AUTOBAHNRASER
29 december 2007 · 3 804 Inlägg

baca skrev:
Hur faaaaaan kan han ha nästan 4,9 på sin 940 ????? Har han hackat sidan eller?

Gav du han en etta nu eller pga att du blev avundsjuk på hans 4,9 ? snälla. Folk har olika smak. Finns anledning till att volvo 200,700,900 serien är dom mest sålda bilarna här folk gillar dom faktiskt! o folk tycker dom är snygga med ett par polaris fälgar (Jag tycker det inte men jag kan räkna upp minst 10pers jag känner som älskar dom)


Bmw osv..
Masterworks
29 december 2007 ·

Tycker nästan att röstsystemet skulle vara 
lite annurlunda!

Man kan bara rösta 3 - 5 eller 1!
3 = Snygg, aningen bättre än orginal.
4 = Mycket fin.
5 = Bland det snyggaste man sett.

1 = Direkt till admin för bedömning om den ska få vara på forumet!

cool

izeman
29 december 2007 · 79 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

baca skrev:
Hur faaaaaan kan han ha nästan 4,9 på sin 940 ????? Har han hackat sidan eller?

Gav du han en etta nu eller pga att du blev avundsjuk på hans 4,9 ? snälla. Folk har olika smak. Finns anledning till att volvo 200,700,900 serien är dom mest sålda bilarna här folk gillar dom faktiskt! o folk tycker dom är snygga med ett par polaris fälgar (Jag tycker det inte men jag kan räkna upp minst 10pers jag känner som älskar dom)

jo visst finns det folk som tycker det men varför ligger inte alla 940 med "polarens" fälgar där i så fall  det är trots altt en gammal snut vagga eller sveriges vanligaste taxi drsoka för 10 år sen vi pratar om , finns ju inte en vinkel på bilen som är snygg , men ohh så praktisk, sen kan man ju diskutera tex volvo 164 är snygg amazon är snygg spec i fint skick eller lite personlig prägel på  men det hittar jag inte på denna 940 heller , menb visst en 3- kanske top 4 vore den värd , sen ska vi inte dissa just den här bilen utan jag vile föra upp ämnet hur man ska få till en rättvisare omröstning som inte sågar en bil bara för att man råkar köra ett udda märke eller för att man inte är med o volvo performance klubb eller nått o får skit bra betyg bara för det

Senast redigerat av izeman (29 december 2007)

speedfreak///
Lincoln Trucker
29 december 2007 · 234 Inlägg

izeman skrev:

UseDubbelTurbo skrev:

baca skrev:
Hur faaaaaan kan han ha nästan 4,9 på sin 940 ????? Har han hackat sidan eller?

Gav du han en etta nu eller pga att du blev avundsjuk på hans 4,9 ? snälla. Folk har olika smak. Finns anledning till att volvo 200,700,900 serien är dom mest sålda bilarna här folk gillar dom faktiskt! o folk tycker dom är snygga med ett par polaris fälgar (Jag tycker det inte men jag kan räkna upp minst 10pers jag känner som älskar dom)

jo visst finns det folk som tycker det men varför ligger inte alla 940 med "polarens" fälgar där i så fall  det är trots altt en gammal snut vagga eller sveriges vanligaste taxi drsoka för 10 år sen vi pratar om , finns ju inte en vinkel på bilen som är snygg , men ohh så praktisk, sen kan man ju diskutera tex volvo 164 är snygg amazon är snygg spec i fint skick eller lite personlig prägel på  men det hittar jag inte på denna 940 heller , menb visst en 3- kanske top 4 vore den värd , sen ska vi inte dissa just den här bilen utan jag vile föra upp ämnet hur man ska få till en rättvisare omröstning som inte sågar en bil bara för att man råkar köra ett udda märke eller för att man inte är med o volvo performance klubb eller nått o får skit bra betyg bara för det

Alla gillar ju inte Plastraketer från Japan. Många gillar dom gamla bakhjulsdrivna Volvo bilarna, det finns ju en anledning att det finns så många här på sidan. Som någon skrev tidigare smaken är som baken Delad. Men jag håller med hans 940 är inte värd nästan 4,9/5.

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det
Phaetoon
29 december 2007 · 8 156 Inlägg

Izeman, du är tyvärr en av få medlemmar som röstar aktivt.
Dom flesta går bara in och röstar på sitt eget märke, vilket gör att många Saab, Volvo och BMW hamnar lite högre i listorna. Risiga bilar får ju ofta en hel del kompisröster, eftersom andra medlemmar inte går in och röstar på deras bilar. Man ser ju hur dom ser ut innan man går in på sidan, menar jag?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Bjork OEM <3
29 december 2007 · 6 957 Inlägg

Alla är olika, går inte att ändra på, men glöm icke att kolla
hur många röster bilen har, ju färre desto högre betyg får den beroende
på t.ex. hur många 5or den får smile

MVh

OEM <3
Mack Forum- och sitemoderator
29 december 2007 · 26 155 Inlägg

Bjork skrev:
Alla är olika, går inte att ändra på, men glöm icke att kolla
hur många röster bilen har, ju färre desto högre betyg får den beroende
på t.ex. hur många 5or den får smile

MVh

Appropå tex "Crile". Såklart man kollar upp vem människan är då ni nämner
namnet, och tametusan om inte jag också hade röstat på honom...och
det var en femma!

Skjut mig, ge mig en etta eller vad ni vill men jag har en förklaring.
Inget ont menat mot Crile eller nån men då jag röstade så hade han kommenterat
min bil och kanske jag var lite svag för positiva kommentarer så det råkade bli
en femma.
Nu för tiden har jag dock ändrat mig och röstar inte längre på detta vis då det
känns alldeles för orättvist.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Phaetoon
29 december 2007 · 8 156 Inlägg

Hmm. Han är en VÄLDIGT bra röstare. Man kanske skulle kolla hans kommentarer?
5:   3956 röster (94%)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Holiace
29 december 2007 · 1 754 Inlägg

baca skrev:
Hur faaaaaan kan han ha nästan 4,9 på sin 940 ????? Har han hackat sidan eller?

Hur faaaaaan kan han ha nästan 4,3 på sin PT Cruiser????? Har han hackat sidan eller?

Seriöst, Jag har hellre en 940 än en PT Cruiser för att PT'n är en av de fulaste modellerna som tillverkats på senare år. Nu var ju din lite stylad, men det hjälper inte eftersom att jag tycker att en stylad PT CryuiZZer är lika ful som en ostylad.

Ser ni? Smaken är, som alla säger, som baken.

Och för allas vetskap: Jag röstar inte så ofta men när jag röstar så röstar jag inte 1/5 för att det är en Opel eller Saab eller något sånt.

Senast redigerat av Holiace (29 december 2007)

Jag kan inget om allt.
Blue-Angel Statligt anställd
29 december 2007 · 215 Inlägg

Lincoln skrev:
Alla gillar ju inte Plastraketer från Japan. Många gillar dom gamla bakhjulsdrivna Volvo bilarna, det finns ju en anledning att det finns så många här på sidan. Som någon skrev tidigare smaken är som baken Delad. Men jag håller med hans 940 är inte värd nästan 4,9/5.

Ja, eller så är det så att anledningen för varför det finns så många är att dem är ruskigt billiga att köpa.dessutom är det lätt att få tag i delar till dem. det är ju bara att ta delana ifrån traktorn som står parkerad bredvid dem i ladan. Men det betyder ju inte att de är snygga för det...

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.
Phaetoon
29 december 2007 · 8 156 Inlägg

Anledningen till att Chrile har fått höga betyg beror nog på att han har kommenterat omkring 3300 bilar, mestadels Volvo. Inget fel med det.
Han har inte raggat röster på något otillåtet sätt heller, vad jag kan se.
Det är bara att ni själva ger er ut och börjar kommentera bilar...
Dom stora märkena har ju visserligen ett övertag, men men.

Ge er ut och rösta. Så vi får ett rättvisare röstsystem.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang