mycke skrot med höga betyg

gamlingen
30 december 2007 · 5 198 Inlägg

Onödiga diskutioner,, då alla röstar som de vill.. tycker jag att orginalbilen är snyggare än 150000 kr,s stylingbilen så lär orginalet få en 5 å den andra 1.. är väl upp till var å en att bedöma,,, som sagt,, tyck å smak.. , är nog bara de avundsjsuka som gnäller även på denna tråd, som många andra bedömnings trådar

EDIT: jävlar i min lilla låda vad ettor jag får nu,,,

Senast redigerat av gamlingen (30 december 2007)

skyhawk
30 december 2007 · 56 Inlägg

håller med IZEMAN:

vore kul o höra åsikter kanske tvinga folk som röstar o skriva en komentar varför när dom röstar o visa vilket betyg dom ger för o få rättvisa i det hela ///

man borde vara tvyngen o skriva varför  man röstar som man gör ....

*Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile.. winning's winning!*
Ford Mondeo St220 "BeaST220" (2003)
Ford Mondeo "Econetic" (2012)
ThompaSweden
30 december 2007 · 25 Inlägg

Jag röstar på att ta bort röstningen är ju nästan inga som röstar ändå ... får massor med komentarer typ standard  "nice bil" men ingen röst . och jag kan själv ställa in mig i ledet, för visst kompis röstar jag lite på närmsta vännerna dock finns det ju inte så många 300ZX killar här så vi skulle kunna påvärka nått .. kan även erkänna att jag röstar ner vissa bilar fast mästa bara sånna som ligger på topp listan med alldeles för höga betyg för att släppa in mer potenta bilar .. och ja  jag har en väldigt objektiv bild på bilar. är inte bara japanska tf&tf bilar som till talar mig .. egna prestanda lösningar med lite tanke bakom och fina plåt jobb är det som tilltalar mig mäst tittar mäst på helhets intryck men visst har nån fått en röst bara för dom haft en ball klibba på bilen även sånna som gjort fina försök trots minimerade kunskaper tycker jag ska få credd..


lägg ner röstningen!!är glad att jag få ha lite space här på garaget ser proffsigt ut när man ska presentera bilen !!!

The one who have gone to far is the only one who knows how far you can go........
Nissan Silvia S15 "Superior Drift S15" (1999)
Zonox
30 december 2007 · 161 Inlägg

hmm jah vad kan man tillföra i detta forum? allt är juh redan sagt, jag tycker juh dock att det är knepigt hur en helt orginal bil har intresse på röster! man kan inte få kunna rösta på den, att lägga ut en bil som är helt orginal är juh för mig ganska obegripligt på ett forum som detta om vi nu inte patar jänkare eller andra undantagsfall men jag menar jag ha set en 740 orginal, jag har sett saabar orginal jag har sett orginal!!!! vill man se orginal finns det GOOOOOOOGLE !!!
vill avsluta med att ffs rösta rimmligt! jag vet inte hur många röst fiskar som jag får men sluta snälla jag röstar på bilen som är upplagd efter bedömningen tid,kostnader,NY design!

High Speed Low Drive!
Toyota Supra MKIV "Pearl" (1993)
Muz Wallraff
30 december 2007 · 319 Inlägg

Är man tjej så har man toppbetyg och sjuhelvetes med kommentarer.... Fanns en tjej med en solblekt röd volvo 460 med rostiga skärmkanter bak.. hon hade fått skit bra betyg och oerhört många kommentarer...

Det finns hur många exempel som helst men vill inte nämna någon...

jag hade en volvo förut, fick aldrig några kommentarer och röster..
hade hur många bilder som helst, sen så sålde jag den till en tjej och då var det "WOW"
"FAN VA GRYM", "FÅR MAN ÅKA MED?wink"

Sånt där retar mig som fan, dom som gör så får säkert inte lös något iaf så det är bara att uppföra sig som normalt folk....

Mvh

940R
30 december 2007 · 1 567 Inlägg

Muz skrev:
Är man tjej så har man toppbetyg och sjuhelvetes med kommentarer.... Fanns en tjej med en solblekt röd volvo 460 med rostiga skärmkanter bak.. hon hade fått skit bra betyg och oerhört många kommentarer...

Det finns hur många exempel som helst men vill inte nämna någon...

jag hade en volvo förut, fick aldrig några kommentarer och röster..
hade hur många bilder som helst, sen så sålde jag den till en tjej och då var det "WOW"
"FAN VA GRYM", "FÅR MAN ÅKA MED?wink"

Sånt där retar mig som fan, dom som gör så får säkert inte lös något iaf så det är bara att uppföra sig som normalt folk....

Mvh

Det flesta killar tänker med Kuken i första hand!! Ger man en tjej och hennes bil en 5:a så tror kuken att det finns en liten changs att få ligga.. wink

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
steifan DR!FTT3KN!K3R
30 december 2007 · 10 427 Inlägg

Zonox skrev:
att lägga ut en bil som är helt orginal är juh för mig ganska obegripligt på ett forum som detta

Ja du har ju själv lagt ut tre stycken originalbilar, jättekul wink

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
BMW 325i "M-Sport" (2006)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
gamlingen
30 december 2007 · 5 198 Inlägg

steifan skrev:

Zonox skrev:
att lägga ut en bil som är helt orginal är juh för mig ganska obegripligt på ett forum som detta

Ja du har ju själv lagt ut tre stycken originalbilar, jättekul wink

En orginalbil kan va väl så mycket läckrare än en stylad gammal hink..

klimpan
30 december 2007 · 2 600 Inlägg

allså måste man ha en stylad bil bara för att vara me här. fel tycker jag en del bilar  tycker jag är snygga orginal eller me lite styling sj så ha inte jag nån direkt stylad bil och sj så tycker jag inte om så mycket styling så jag rösta mera på lite stylade eller orginal.  detta är en bil sida för bilintresserade som vill vissa upp sina bilar även om dom inte är grymt stylade !  som sagt alla ha ju olika smak går inte ändra på smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
TRYIT Teddan
30 december 2007 · 2 495 Inlägg

gamlingen skrev:

steifan skrev:

Zonox skrev:
att lägga ut en bil som är helt orginal är juh för mig ganska obegripligt på ett forum som detta

Ja du har ju själv lagt ut tre stycken originalbilar, jättekul wink

En orginalbil kan va väl så mycket läckrare än en stylad gammal hink..

jag gillar inte helelr sönderstylade bilar .
Men man börjar fundera ibland när folk slänger upp sina 240, 740 och 9000 som bara är gammalt skräp.
jag skulle inte ens vilja ha skiten som vinterbilar.
sen ser man dom som röstar på skiten dom röstar femmor , samma person kan ge min M3 eller rs4 en etta.
då börjar man fundera på om någon lider av en hjärnskada eller bara är så äckligt avundsjuk

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Masterworks
30 december 2007 ·

chrgus skrev:

Masterworks skrev:
Man kan bara rösta 3 - 5 eller 1!
3 = Snygg, aningen bättre än orginal.
4 = Mycket fin.
5 = Bland det snyggaste man sett.

1 = Direkt till admin för bedömning om den ska få vara på forumet!

Sorry om jag låter som en pessimist nu men:
Troligtvis så kommer folk som får 3:or isf att se det som en nuvarande 1:a eller 2:a, och därmed så kommer diskussionen att vara uppe igen. Folk som känner att de har fått för låga betyg, andra som har för höga osv..

Tycker det är bra som det är nu, det kommer troligen inte att kunna bli bättre ändå. Om man gör om systemet så kommer det komma något nytt att tjura över.
Så till alla moderatorer: Behåll röstsystemet det som det är, det sparar er tid och energi wink

Over and out!

// Stoffe

Det är ju det som är grejjen, att få en trea är ju ett bra betyg!

Tycker folk inte om bilen kan dom skriva en kommentar istället
och vara lite konstruktiva så slipper vi hämd röstning!

gamlingen
30 december 2007 · 5 198 Inlägg

Naturligtvis beror det ju på hur dom ser ut.. vissa gillar 240 vissa saab,,  men inte skulle jag rösta 5 om det inte är nåt spec med dom.. tror knappt jag skulle rösta 5 på min egen

alain www.bimmerpower.org
30 december 2007 · 3 995 Inlägg

Zonox skrev:
hmm jah vad kan man tillföra i detta forum? allt är juh redan sagt, jag tycker juh dock att det är knepigt hur en helt orginal bil har intresse på röster! man kan inte få kunna rösta på den, att lägga ut en bil som är helt orginal är juh för mig ganska obegripligt på ett forum som detta om vi nu inte patar jänkare eller andra undantagsfall men jag menar jag ha set en 740 orginal, jag har sett saabar orginal jag har sett orginal!!!! vill man se orginal finns det GOOOOOOOGLE !!!
vill avsluta med att ffs rösta rimmligt! jag vet inte hur många röst fiskar som jag får men sluta snälla jag röstar på bilen som är upplagd efter bedömningen tid,kostnader,NY design!

*****************
varför ska det inte finnas helt original bilar på forumet?
min BMW är helt original, det är många som titta på den och tycker att den är underbar,
Jag bryr inte mig om vad jag får för betyg.
Det är upp till var och en att köpa en bliligt bil och bygga om den eller en dyrare och visa upp den som den är, för mig, det är oväsentlig, båda kan vara trevliga att se.
Om du tycker att man ska gå på google för att se en fin original bil då är du ut och cycklar och har ingenting att komma med. cool
PS: tänk lite bättre innan du skiver såna kommenter ty det är många som har hel original bilar på forumet.

Senast redigerat av alain (30 december 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
gamlingen
30 december 2007 · 5 198 Inlägg

Masterworks skrev:

chrgus skrev:

Masterworks skrev:
Man kan bara rösta 3 - 5 eller 1!
3 = Snygg, aningen bättre än orginal.
4 = Mycket fin.
5 = Bland det snyggaste man sett.

1 = Direkt till admin för bedömning om den ska få vara på forumet!

Sorry om jag låter som en pessimist nu men:
Troligtvis så kommer folk som får 3:or isf att se det som en nuvarande 1:a eller 2:a, och därmed så kommer diskussionen att vara uppe igen. Folk som känner att de har fått för låga betyg, andra som har för höga osv..

Tycker det är bra som det är nu, det kommer troligen inte att kunna bli bättre ändå. Om man gör om systemet så kommer det komma något nytt att tjura över.
Så till alla moderatorer: Behåll röstsystemet det som det är, det sparar er tid och energi wink

Over and out!

// Stoffe

Det är ju det som är grejjen, att få en trea är ju ett bra betyg!

Tycker folk inte om bilen kan dom skriva en kommentar istället
och vara lite konstruktiva så slipper vi hämd röstning!

man kan ju skriva VARFÖR man inte gillar den... istället för FUL BIL..

steifan DR!FTT3KN!K3R
30 december 2007 · 10 427 Inlägg

r-ted skrev:
Men man börjar fundera ibland när folk slänger upp sina 240, 740 och 9000 som bara är gammalt skräp.

Man tager vad man haver, eller hur? lol

FULLGAS Mångsysslare
30 december 2007 · 303 Inlägg

Varför igentligen ta åt er av röstningen, ja tar åt mig av komentarerna i stället  dom som röstar på min bil / bilar gör de för att de e nått som gjort att dom kollat på den ful eller snygg ,
Ja går in å röstar på dom bilar som laggt en komentar hos mig eller på sånna bilar som till talar mig , går inte in på nått som för mig inte e intressant ... har inte ens uppe alla mina bilar på garaget för dom andra e inget matrial för just garaget 
orginal S80T6 as kul antagligen naaaa saab 93 ss aero orginal lika kul den , volvo xc70 s,5t orginal lika rolig som dom andra som ligger där , sen har vi då vv bussen som e en riktigt rostklippa den skulle nog få mig att ej kunna sova riktigt om nätterna om den fick rammla ut här på garaget .... simma lungt smile

Volvo C70 CAB "CHIFEN FEL MEN ENDÅ RÄTT" (2000)
CarCass CarCass
30 december 2007 · 627 Inlägg

Masterworks skrev:
3 = Snygg, aningen bättre än orginal.
4 = Mycket fin.
5 = Bland det snyggaste man sett.

1 = Direkt till admin för bedömning om den ska få vara på forumet!

Jag förstår tanken, men.. då blir 3:an den nya 1:an

Join the Evolution
Masterworks
30 december 2007 ·

CarCass skrev:

Masterworks skrev:
3 = Snygg, aningen bättre än orginal.
4 = Mycket fin.
5 = Bland det snyggaste man sett.

1 = Direkt till admin för bedömning om den ska få vara på forumet!

Jag förstår tanken, men.. då blir 3:an den nya 1:an

3:an kan aldrig bli en 1:a då den står för att man tycker bilen e snygg! hehehe...

TRYIT Teddan
30 december 2007 · 2 495 Inlägg

steifan skrev:

r-ted skrev:
Men man börjar fundera ibland när folk slänger upp sina 240, 740 och 9000 som bara är gammalt skräp.

Man tager vad man haver, eller hur? lol

sen är de tju skillnad på fräscha bilar och lik ....
Men jag har inget större itnresse av att se 740 egentligen , det är ju bara att gå en sväng på gatan å prata med dom gamla gubbarna som har kvar sina gamla vita 740gl -88 wink

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
steifan DR!FTT3KN!K3R
30 december 2007 · 10 427 Inlägg

Är väl bättre om röstningen sker inom en viss kategori.
Dvs en bil som har snittbetyg på 3 och ligger i en viss
kategori är mer värt än en bil som saknar kategori och har
snittbetyg på 4.

Liten tröst till fjortisfolket kanske.

Länktips för röstkåta:
http://www.snyggast.se

Senast redigerat av steifan (30 december 2007)

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 325i "M-Sport" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang