mycke skrot med höga betyg

steifan DR!FTT3KN!K3R
30 december 2007 · 10 427 Inlägg

Supra_MK2 skrev:
Själv bryr jag mig inte om vad folk röstar för jag är bara medlem här för att prata och visa vad man har för bilar...

Håller med där smile

Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
alain www.bimmerpower.org
30 december 2007 · 3 995 Inlägg

Masterworks skrev:

CarCass skrev:

Masterworks skrev:
3 = Snygg, aningen bättre än orginal.
4 = Mycket fin.
5 = Bland det snyggaste man sett.

1 = Direkt till admin för bedömning om den ska få vara på forumet!

Jag förstår tanken, men.. då blir 3:an den nya 1:an

3:an kan aldrig bli en 1:a då den står för att man tycker bilen e snygg! hehehe...

*******************'
när jag titta på din corvette, jag tycker att den är jävligt snygg som den är på allt och tycker att den är värt en 5a utan tvekan, jag skulle inte rösta mindre på grund att den inte är ombyggd.
Såna bilar vänder jag mig om när jag se dom på vägar.

Senast redigerat av alain (30 december 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Johnson
30 december 2007 · 613 Inlägg

Jag håller med brillmongo, bra sagt.

Tycker det är kommentarerna som är roligt att få...

Ford Mondeo (2010)
Austin Mini 1000 "Fars bil" (1972)
Rover Mini (1991)
Masterworks
30 december 2007 ·

alain skrev:

Masterworks skrev:

CarCass skrev:
Jag förstår tanken, men.. då blir 3:an den nya 1:an

3:an kan aldrig bli en 1:a då den står för att man tycker bilen e snygg! hehehe...

*******************'
när jag titta på din corvett, jag tycker att den är jävligt snygg som den är på allt och tycker att den är värt en 5a utan tvekan, jag skulle inte rösta mindre på grund att den inte är ombyggd.
Såna bilar vänder jag mig om när jag se dom på vägar.

Hehehe... Tack!  smile

Jag ville väll inte direkt att det ska synas att den är ombygd men den är
ganska så fixad iallafall!

Man får en del 1:or iallafall på den, är väll inte hela världen men man
undrar lite försiktigt vad det är som kan anses som skrot för det är vad jag tycker
en 1:a står för!

Tycker att om betygsystemet ska vara kvar så kan väll alla 1:or även
gå till admin för kontroll om bilen bör vara kvar här på Gorg?

alain www.bimmerpower.org
30 december 2007 · 3 995 Inlägg

Zonox skrev:
hmm jah vad kan man tillföra i detta forum? allt är juh redan sagt, jag tycker juh dock att det är knepigt hur en helt orginal bil har intresse på röster! man kan inte få kunna rösta på den, att lägga ut en bil som är helt orginal är juh för mig ganska obegripligt på ett forum som detta om vi nu inte patar jänkare eller andra undantagsfall men jag menar jag ha set en 740 orginal, jag har sett saabar orginal jag har sett orginal!!!! vill man se orginal finns det GOOOOOOOGLE !!!
vill avsluta med att ffs rösta rimmligt! jag vet inte hur många röst fiskar som jag får men sluta snälla jag röstar på bilen som är upplagd efter bedömningen tid,kostnader,NY design!

**************************
PS: Om man ska på google för se original bilar, efter som dina tre bilar är orignal och inte är stylad, enligt din mening, dom ska inte vara på forumet eller?

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Corpze
30 december 2007 · 1 311 Inlägg

gör som gatbilar.se de verkar fått ordning på just detta problemet, om du ska ge en etta eller tvåa måste du lämna en kommentar till just varför, detta löser ju i och för sig inte kompisfiske med femmorna men är väl kanske ett steg på vägen, tycker det är lika jobbigt att vara med på topplistorna i en timme tills man får 10 ettor på raken

MVH en som har en sån där tråkig taxi-740-gubb-volvo =P

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
alain www.bimmerpower.org
30 december 2007 · 3 995 Inlägg

alltid trevligt med lite extra kommenter på betyget eller olika frågor och funderingar över bilen man tittar på, jag svara ofta på dom frågor som tillkommer,  eller jag ställer upp frågor och får trevliga svår jag anser det som en bra kontakt förhållande på forumet. cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
izeman
30 december 2007 · 79 Inlägg

oj då här blev det drag ,va ju inte min mening o få folk o bli osams , tanken va ju bara att få ewtt system som blir lite mer rättvist  tyckte mig höra ett förslag om att man ska kommentera när man röstar o på så vis få upp ögonen hos admin ifall en bil får upp mycke ettor på så vis kanske man ska ta bort den för den är röstad som skrot eller så tar admin bort 1orna  men tvingas man kommentera varför man ger en etta så blir vi svenskar lite fega .

mig personligen tycker jag att kommentarerna är lite mer värda då  kommer från en person som uppskattat mitt jobb , då brukar jag gå in o titta på deras arbeten med , för slumpa det orkar jag inte lägre det ger o gå o glo på ica maxis parkering eller ikea än att andvända slumpa funktionen

speedfreak///
Jezzze
30 december 2007 · 68 Inlägg

Som vanligt på ett forum så ska det bli pajkastning osv...
Hur gamla är ni som skriver egentligen, man måste lära sig ta kritik-positiv som negativ.
(Ta nu inte åt er alla utan ni som fjantar runt kan ju ta åt er....)
Jag tycker inte heller att en rostig gammal originalbil från -74 ska få ligga på forumet å samla femmor.

Visst smaken e som baken men har man en originalbil så kan man väl kasta in den på
www.baraoriginal.nu å fortsätta rösta på varandras originalkärror....Glhf.....

Jag håller med han som startade denna tråd att det är konstigt hur det kan vara på det här sättet....

Jobbar som frilansande gynekolog...
Mortalis VW-nörd?
30 december 2007 · 4 332 Inlägg

Corpze skrev:
gör som gatbilar.se de verkar fått ordning på just detta problemet, om du ska ge en etta eller tvåa måste du lämna en kommentar till just varför, detta löser ju i och för sig inte kompisfiske med femmorna men är väl kanske ett steg på vägen, tycker det är lika jobbigt att vara med på topplistorna i en timme tills man får 10 ettor på raken

MVH en som har en sån där tråkig taxi-740-gubb-volvo =P

Mycket smart, man vill gärna få veta va de e som gör att min bil räknas som en rishög på tippen, bara för den inte e tokstylad

FormulaRed
30 december 2007 · 47 Inlägg

Kommer ihåg devisen när den här sidan var ny. Då skulle "skrotet" minsann sorteras ut och tas bort utan förvarning. roll

Jag kan respektera att folk har olika smak, men även om du är Volvo- eller SAAB- eller Nissan-fantast ut i fingerspetsarna så kan man väl skilja mellan en ful och en snygg sådan?

Och ge mig inget "smaken är som baken" crap, för det finns gränser även för hur mycket man kan rättfärdiga med den jante-klyshan och det börjar bli tröttsamt.

Att sätta en femma borde betyda att bilen ifråga antingen är bland det läckraste du sett här på garaget, eller att bilen inte kan bli snyggare/häftigare än vad den redan är.

Undrar hur många som röstar så i dag?

Senast redigerat av Zero (30 december 2007)

nsx.forum24.se - Svenska NSX-Registret
Honda NSX "Hamann Edition" (1992)
Honda Accord CU2 "2.0 Executive" (2008)
izeman
30 december 2007 · 79 Inlägg

precis det jag mena har man röstat

5:   3984 röster (94%)
4:   46 röster (1%)
3:   13 röster (0%)
2:   34 röster (1%)
1:   151 röster (4%)

då har man antingen jäkligt taskig smak eller röstfiskat så in i helvete i mina ögon , säger precis   5 ska man förtjäna inget man bara får bara för att  man passerar alla sidor man hittar på garaget


han har ju faktiskt 68 587 sidor o gå igenom det blir några sidor kvar o rösta på

Senast redigerat av izeman (30 december 2007)

speedfreak///
Gladen
30 december 2007 · 311 Inlägg

izeman skrev:
tex Chrile

Nu fick ha då lite lägre betyg.

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
alain www.bimmerpower.org
30 december 2007 · 3 995 Inlägg

Mortalis skrev:

Corpze skrev:
gör som gatbilar.se de verkar fått ordning på just detta problemet, om du ska ge en etta eller tvåa måste du lämna en kommentar till just varför, detta löser ju i och för sig inte kompisfiske med femmorna men är väl kanske ett steg på vägen, tycker det är lika jobbigt att vara med på topplistorna i en timme tills man får 10 ettor på raken

MVH en som har en sån där tråkig taxi-740-gubb-volvo =P

Mycket smart, man vill gärna få veta va de e som gör att min bil räknas som en rishög på tippen, bara för den inte e tokstylad

*******************
Mortalis
Den som räknar din bil som en rishög på tippen vet inte vad han pratar om och att få en kommenter om 1a eller 2a är mycket svårt, folk är helt enkel för feg för att lämna en förklarning.
Gör som jag, bryr inte dig om det, den viktigast är att du själv är nöjd med det du har.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Mäki Långsam Perfektionist
30 december 2007 · 4 800 Inlägg

Masterworks skrev:
3 = Snygg, aningen bättre än orginal.
4 = Mycket fin.
5 = Bland det snyggaste man sett.

1 = Direkt till admin för bedömning om den ska få vara på forumet!

Men det står ju även hur det ska bedömmas. Håll musen över alla stjärnor så kommer det upp en kommentar, det är ju bara att gå efter den kommentaren.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
turboforssen Telge Drifting Team
30 december 2007 · 5 398 Inlägg

det är väl bara att ha snygg eller ful istället för siffrerbetyg   å så måste man kommentera båda

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo 960 (1991)
Volvo v70 (1997)
gamlingen
30 december 2007 · 5 198 Inlägg

kan vi inte enas om att alla har samma smak... ? bara ge 5;or på bilarna,, för vissa kan ju inte acceptera att alla har olika smak * smaken är som baken*

izeman
30 december 2007 · 79 Inlägg

jo blir så jäkla trött på det , inte för inte när man ser killar som uppenbart poängröstar bara för o få upp sin egna bil på topplistan , skiter i om min bil hamnar där utan när jag går in på topplistan vill jag se bilar som verkligen är topp of the line o inte ikeas parkering


btw han har sjunkit som en grå sten idag , kan va en dålig dag för killen i 940 in wink

speedfreak///
BMW635_Robban
30 december 2007 · 1 277 Inlägg

Man får väl fuska själv genom att köpa röster smile

citat av omnämnd "Tjenna kolla gärna in bilderna på bilen och kommentera å rösta gärna så kommenterar jag å röstar tillbaka!"

wink

Bjork OEM <3
30 december 2007 · 6 957 Inlägg

BMW635_Robban skrev:

Masterworks skrev:
Tycker nästan att röstsystemet skulle vara 
lite annurlunda!

Man kan bara rösta 3 - 5 eller 1!
3 = Snygg, aningen bättre än orginal.
4 = Mycket fin.
5 = Bland det snyggaste man sett.

1 = Direkt till admin för bedömning om den ska få vara på forumet!

cool

Det där var det bästa förslag på länge!!

Tycker ärligt talat det är lite för många vanliga bilar på sidan...sånna man ser dagligen.
Lite "märvärdiga" borde bilarna vara för att platsa här..

I funktionen "Slumpa bil" träffar man sällan på häftiga bilar att titta på...och det är lite därför jag är här.

Idén är bra men blir de inte ett jäkla jobb för admin, med tanke på antalet bilar som finns
här...?

Är de Chrizz som kollar "nya bilar"? Isf skulle man kunna stoppa väldigt mkt bilar där isf.
Som e allt för original...sen är frågan, vad är FÖR original???

Läste för ett tag sen att sidan är till för alla oavsett hur bilen ser ut...?

MVh

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang