mycke skrot med höga betyg

camaro67 Meister
30 december 2007 · 6 763 Inlägg

izeman skrev:
precis det jag mena har man röstat

5:   3984 röster (94%)
4:   46 röster (1%)
3:   13 röster (0%)
2:   34 röster (1%)
1:   151 röster (4%)

då har man antingen jäkligt taskig smak eller röstfiskat så in i helvete i mina ögon , säger precis   5 ska man förtjäna inget man bara får bara för att  man passerar alla sidor man hittar på garaget


han har ju faktiskt 68 587 sidor o gå igenom det blir några sidor kvar o rösta på

Så här kan de nog se ut för mig åxo. Men de är för att jag för de mesta bara röstar på de som är intressant eller att de kommer ett vrak som ingen någonsin kan tycka är fränt.
Jag tycker faktist att jag har så höga poäng men de lär väll ändras. Men ni kan få rösta 1:or på min nu för jag tar bort den när bilen är klar och laddar upp den på nytt eftersom de inte ser så roligt ut. big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Digital_Kicker
30 december 2007 · 3 721 Inlägg

ännu en tråd med detta jäkla betygsystemet.!!! Ta bort systemet istället så slipper man allt tjat!

lingua
30 december 2007 · 2 271 Inlägg

Nu är väl inte jag den mest intensiva när det gäller att rösta men...
Jag röstar enbart på bilar jag diggar/gillar osv. Fattar inte vad man vinner på att sitta och
dissa nån annans bil? Bara trist attityd.

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
Hakan_J
30 december 2007 · 380 Inlägg

Gäsp,ännu en " varför får inte jag 5:or på min bil när andra får det,å nej jag är inte avundsjuk allt är bara så orättvist " - tråd.

NJ_
30 december 2007 · 2 118 Inlägg

jag tror nån är lite avundsjuk...

D.i.l.l.i.g.a.f
flash_turbo Racer
30 december 2007 · 233 Inlägg

Lincoln skrev:

izeman skrev:

UseDubbelTurbo skrev:

Gav du han en etta nu eller pga att du blev avundsjuk på hans 4,9 ? snälla. Folk har olika smak. Finns anledning till att volvo 200,700,900 serien är dom mest sålda bilarna här folk gillar dom faktiskt! o folk tycker dom är snygga med ett par polaris fälgar (Jag tycker det inte men jag kan räkna upp minst 10pers jag känner som älskar dom)

jo visst finns det folk som tycker det men varför ligger inte alla 940 med "polarens" fälgar där i så fall  det är trots altt en gammal snut vagga eller sveriges vanligaste taxi drsoka för 10 år sen vi pratar om , finns ju inte en vinkel på bilen som är snygg , men ohh så praktisk, sen kan man ju diskutera tex volvo 164 är snygg amazon är snygg spec i fint skick eller lite personlig prägel på  men det hittar jag inte på denna 940 heller , menb visst en 3- kanske top 4 vore den värd , sen ska vi inte dissa just den här bilen utan jag vile föra upp ämnet hur man ska få till en rättvisare omröstning som inte sågar en bil bara för att man råkar köra ett udda märke eller för att man inte är med o volvo performance klubb eller nått o får skit bra betyg bara för det

Alla gillar ju inte Plastraketer från Japan. Många gillar dom gamla bakhjulsdrivna Volvo bilarna, det finns ju en anledning att det finns så många här på sidan. Som någon skrev tidigare smaken är som baken Delad. Men jag håller med hans 940 är inte värd nästan 4,9/5.

Håller helt mer!!! Att många icke udda eller som gått som orginal har för höga poäng.. har sj väldigt högt.. måste säga att en vanlig sportbil har ju mer status och är snyggare än min... men måste säga att det är ett jäkla tjat om att gammla volvo bilar har sålts i så många ex och alla svensson gillar den så mycket föra att den e vacker.. jag måste ju påstå att den e ju mycket billigare med än va en japanare eller en vanlig sportbil är.. kan även bero mycket på det eller har jag fel?

BMW 325i "M-tech.Eisenmann" (2001)
Audi S2 "800hk Time attack Projekt" (1991)
CarCass CarCass
30 december 2007 · 627 Inlägg

Jag vill inte vara taskig nu men..
Kolla på den här: http://www.garaget.org/?car=75359&image=681399
Två kommentarer.. och bilen har fått en 5:a

Vill höra hur man tänker bara

Join the Evolution
CodeDevil
30 december 2007 · 21 Inlägg

Känns kanske inte så kul att få en etta utan motivering smile men det får man ta. Hade gärna sett att det var som på gatbilar att man var tvungen att kommentera för att ge etta och tvåa. Har delat ut lite ettor till lik men då har jag alltid skrivit varför smile

Porsche GT2 "Widowmaker" (2001)
Mortalis VW-nörd?
30 december 2007 · 4 332 Inlägg

CarCass skrev:
Jag vill inte vara taskig nu men..
Kolla på den här: http://www.garaget.org/?car=75359&image=681399
Två kommentarer.. och bilen har fått en 5:a

Vill höra hur man tänker bara

Ja men där har du ju Chrile som nämns i tråden wink Han e ju sån där röstfiskare så att de e inte alls konstigt att han gett den 5a eftersom han själv får det. Fick du en förklaring på den iaf smile

CarCass CarCass
30 december 2007 · 627 Inlägg

Japp, det var poängen wink

Join the Evolution
Chrile Avstängd
30 december 2007 · 4 Inlägg

Jag är ingen jävla röstfiskare vafan står du och säger!!! :@

Volvo in my heart =)
Ena Colaberoende
30 december 2007 · 1 219 Inlägg

Håller med om att vissa av bilarna på garaget inte hör hemma här och att betygsättningen är helt fel men det går ju inte att sålla hur mycket som helst.
Röstfiske måste bort iallafall så att dom riktigt fina bilarna som är värda att ligga på topp kan få stanna kvar.

Fast en 18-åring med nytaget körkort kanske vårdar sin bil och gör allt han kan med sin ekonomi för att den ska se så bra ut som möjligt så skulle garanterat inte vissa personer ta samma bil som en vinterbil.

Tror mer på att bilarna måste kategoriseras vid uppladdningen direkt om den ska få röstas på eller inte.

/Ena

christofferedil Yellow bug!
30 december 2007 · 1 640 Inlägg

Tråkigt att det hängs ut folk.

Luktar avundsjuka.. tongue Har själv röstat en fyra på just Chriles bil. Och den fyran hänger kvar än. Den är clean. Bara för att du inte tycker om den finns det vi som gör det. Inse att smaken är som baken kanske?

Jag själv röstar efter:

1. Första intrycket. Hur pass stylad är den? Kjolar som inte passar in? Rost? Lackskador? Sånt som man direkt ser.

2. Vad som är gjort med bilen. Läser listan.

3. Vad JAG tycker om bilen. Skulle JAG kunna tänka mig en sån bil?

4. Märket

Senast redigerat av Edil_ (30 december 2007)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Chrile Avstängd
30 december 2007 · 4 Inlägg

Jävla avundsjuka !!!!!!!!! fyfan säger jag bara!!! har fått 50 ettor idag!! tusen tack!!!

Volvo in my heart =)
breesladd SKÅNING
30 december 2007 · 1 215 Inlägg

r-ted skrev:
jag gillar inte helelr sönderstylade bilar .
Men man börjar fundera ibland när folk slänger upp sina 240, 740 och 9000 som bara är gammalt skräp.
jag skulle inte ens vilja ha skiten som vinterbilar.
sen ser man dom som röstar på skiten dom röstar femmor , samma person kan ge min M3 eller rs4 en etta.
då börjar man fundera på om någon lider av en hjärnskada eller bara är så äckligt avundsjuk

Men vad är skräp? vad är en rost hög?
jag tycker att moderatorer ska godkänna bilarna innan de kommer upp så kan de avgöra helt vad som ska finnas. min bilkanske försviner då men vem bryrsig den är inte kass bara för att den inte platsar på garaget, visst alla vill max poäng på sin bil även jag men jag blir inte lädsen för att jag får en 3:a för han som röstat så tycker antagligen att jag inte gjort bilen mycke snyggare än original men de som röstar 1 &2 antar jag har nått emot min volvo 244 eller är avundsjuka,

jag har denna bilen för att jag vill ha den och inte för att jag inte har råd till nyare eller häftigare bil.

tycker det är fel att ge bilar som ser helt ok mindre än 3or, nu har jag inte sätt dina bilar men skulle antagligen ge dem en 4a eller 5a för att jag antar att de ser helt ok ut.

eller så skiter man i att rösta om man inte kan ge mer än 1 eller 2 eller så tar man bort hela röst funktionen vilket nog hade varit bäst eftersom det är ett sånt jävla klagande på det.

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Mortalis VW-nörd?
30 december 2007 · 4 332 Inlägg

Ja skulle gärna vilja kunna välja att ha bilen online, men att den inte skall gå att rösta på. Finns ingen anledning till de. Men de går la itne va ja sett =/

chrizz Administratör
30 december 2007 · 11 783 Inlägg

Chrile skrev:
Jävla avundsjuka !!!!!!!!! fyfan säger jag bara!!! har fått 50 ettor idag!! tusen tack!!!

50?

18 kan jag se.

Din bil har ju fortfarande sjukt högt snitt, så du har inget att gnälla över tycker jag.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Niklas1987 NO
30 december 2007 · 2 182 Inlägg

CarCass skrev:
Jag vill inte vara taskig nu men..
Kolla på den här: http://www.garaget.org/?car=75359&image=681399
Två kommentarer.. och bilen har fått en 5:a

Vill höra hur man tänker bara

Den som rösta en femma gilla kanske bilen helt enkelt.
Eller är det förbjudet?

OBS: det var inte jag som rösta en femma ^^ <----------Titta va ja kan

Senast redigerat av Niklas1987 (30 december 2007)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
mektrollet Reparatör
30 december 2007 · 630 Inlägg

Mortalis skrev:
Ja skulle gärna vilja kunna välja att ha bilen online, men att den inte skall gå att rösta på. Finns ingen anledning till de. Men de går la itne va ja sett =/

bra förslag smile

skutte Bilrekonditionerare
30 december 2007 · 453 Inlägg

r-ted skrev:

gamlingen skrev:

steifan skrev:

Ja du har ju själv lagt ut tre stycken originalbilar, jättekul wink

En orginalbil kan va väl så mycket läckrare än en stylad gammal hink..

jag gillar inte helelr sönderstylade bilar .
Men man börjar fundera ibland när folk slänger upp sina 240, 740 och 9000 som bara är gammalt skräp.
jag skulle inte ens vilja ha skiten som vinterbilar.
sen ser man dom som röstar på skiten dom röstar femmor , samma person kan ge min M3 eller rs4 en etta.
då börjar man fundera på om någon lider av en hjärnskada eller bara är så äckligt avundsjuk

Kan ju faktiskt vara så att en fin 240/740 är en betydligt större merit att äga då det är få exemplar kvar i fint skick. Att äga en relativt ny dyr sport eller lyxbil handlar ju bara om pengar och inget annat.

MVH Rikard
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang