mycke skrot med höga betyg

christofferedil Yellow bug!
30 december 2007 · 1 640 Inlägg

skutte skrev:

r-ted skrev:

gamlingen skrev:
En orginalbil kan va väl så mycket läckrare än en stylad gammal hink..

jag gillar inte helelr sönderstylade bilar .
Men man börjar fundera ibland när folk slänger upp sina 240, 740 och 9000 som bara är gammalt skräp.
jag skulle inte ens vilja ha skiten som vinterbilar.
sen ser man dom som röstar på skiten dom röstar femmor , samma person kan ge min M3 eller rs4 en etta.
då börjar man fundera på om någon lider av en hjärnskada eller bara är så äckligt avundsjuk

Kan ju faktiskt vara så att en fin 240/740 är en betydligt större merit att äga då det är få exemplar kvar i fint skick. Att äga en relativt ny dyr sport eller lyxbil handlar ju bara om pengar och inget annat.

Eller att man kanske är lite old-school, så man ser mer i den där fina 740in som vissa ser som skrot, än i en M3?

Fan, den här tråden blir man ju nästan förbannad på.

HATA avundsjuka.. Fyfaaan mad

Senast redigerat av Edil_ (30 december 2007)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
mrcelica
30 december 2007 · 1 639 Inlägg

Skriv bara positiva saker om Volvo 740 annars kommer ettorna som ett brev på posten....

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
BMW635_Robban
30 december 2007 · 1 277 Inlägg

Mortalis skrev:
Ja skulle gärna vilja kunna välja att ha bilen online, men att den inte skall gå att rösta på. Finns ingen anledning till de. Men de går la itne va ja sett =/

Ja typ som på fjortissidor som man kan rösta på hur folk ser ut...bra förslag.. smile

Eller:
Sen kom jag på en grej.

Varför inte nollställa räknarna ibland.
De som tittar i topplistan ser ju bara dessa 250bilar som ständigt får mer folk som röstar på dem...

1 och 2 i listan har varit där i åratal...plus att Deamon inte ens äger sin supra längre..vad jag vet...

chrizz Administratör
30 december 2007 · 11 783 Inlägg

Det är tråkigt att folk "hängs ut" på det här sättet, och när dem väl gör det så resulterar det i kraftiga motreaktioner betygsmässigt. Det blir helt fel reaktion och dem som inte tycker en bil är värd en 5:a ger den en 1:a bara för att väga upp tidigare 5:or istället för att betygsätta bilen med ett rättvist betyg. Hela tråden är ganska motsägelsefullt därför och jag tar och låser härmed.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang