Allt ser ju underbart ut ju! Skulle bli jävligt glad om du kom till kristinehamn ,och var med på crusingen och utsällningen imorgon ! så man får kolla lite närmare på detta underbara bygge och dela lite ord med dig. Mvh
har precis kommit till mina vänner i katrineholm och tyvärr blev det inget pris för mej i vingåker men va tydligen riktigt nära(2:A plats) så nästan helg är det tänkt att åka till ånnaboda på örebromixen så vi får se hur det går
kommer lite update i veckan och lite att fixa med innan den och ska även visa vad som hände på vägen hit
har precis kommit till mina vänner i katrineholm och tyvärr blev det inget pris för mej i vingåker men va tydligen riktigt nära(2:A plats) så nästan helg är det tänkt att åka till ånnaboda på örebromixen så vi får se hur det går
kommer lite update i veckan och lite att fixa med innan den och ska även visa vad som hände på vägen hit
Synd.... den förtjänar massa pris! Ska te örebro mixen o kolla jag så kommer la fram o kikar på skönheten....
det börjar närma sej lör med stormsteg och massa måste göras klart innan dess, antar att ni vill ha bilder?
är det någon/några som vill köpa mycket bra bilvårds prudukter föresten så har ja ett litet parti allt från schampo till wax och intriör tvätt mm så är det någon ni behöver så skicka ett pm så åter kommer ja med pris osv, och detta är tack vore ett samarbete via cartec som ja nämnde förra veckan. och ja lovar att det är riktigt bra saker till riktigt bra priser kan ja lova. som sagt är det något ni behöver till eran pärla så skicka ett pm till mej så åter kommer ja med info och bra priser
efter träffen i lör gick ja in och köpte mej ett olje lock i alu på realcar så jävla läckert kan ja lova. bilder kommer även på det om ni vill ha ?
när vi va på cartec så inskaffade ja och krutmats ett sådan äckert va. finns allt i stortsätt man behöver. kommer troligtvis komma ut till försälning via mej och krutmats så skicka pm till mej och honom om proffs bilvårdsprudukter för er bilfixare
ögonlocken på plats igen efter nästan avflygningen som skädde
nytt olje lock köptes hos realcar i lör, tack markus för bra pris och trevligt att du gillar bilen ska även försöka åka väg till volvo och inskaffa ettt emblem till mitten av den där
har har vi skaddorna som blev efter att blinkersen lossnade är det någon som känner en bra duktigt lackerare här om kring som kan fixa detta snabbt så är ja glad.
hoppas vi syns på örebro mixen i helgen, och ni som vill köpa bilvårds produkter kom fram och prata med mej så ska vi lösa det ,elle om ni bara vill prata lite skit så gör även det vet ja.
Dom blinkersarna är rena SKITEN, har samma på min nu. lossnade fick lacka om halva bilen för att det skulle bli bra. fäste gick av på min. på din`? dom är snygga och man vill ha dom, men det är en ren tur om dom sitter kvar !! Jävligt finnt jobb på bilen iaf vart sugen på ett sånt oljelock, har du art nr?