Mackan82 : tack så mycket, det är lika bra att ligga i när ändå lusten är i fullgång:D
Sassie : tack sussie, ja kan lova att ja är bra sugen till det är dax för lack och när det blir dax att kunna börja montera ihop så man kan få den klar

så ja får se om motorn startar igen.
Puss
Vivendi: ja måste ju jobba i kap dom där månaderna när lusten har legat på minus

många timmar är de men som ja vet så märkde du mitt kort på sassie;) och man måste så ta han om sina praktikanter. eller hur

ja tycker också ja börjar få till det väldigt bra nu, tar man god tid på sej så brukar det gå kanon.
Puss
dadde : tackar, lovar att det kommer en ny update lite senare.
Djem : ja har faktist inte glömt bort er, ja tänker på er dagligen, men ni vet att ja finns på tele, och ja hade gärna skickat sms men min tele har gett upp, eller rättare sagt bara hälften av knapparna funkar så ja kan ju inte skicka sms längre, får se om ja inte kan köpa mej en ny efter jul om ekonomin tillåter.
Sassie igen:

ja självklart ska ja försöka få mycket gjort även denna vecka, har som mål att göra klart ena sidan och även rena och ta bort lite i motorrummet och även försöka hinna lägga slipgrund även där.
självklart måste man städa, ja blir tokig om ja ska springa runt i massa skit då blir man själv bara tokig, har tänkt att rensa iordning på mitt lager också här i veckan så ja kan få in lite mer nytt och gotti gott i garaget, så det finns plats när fälgar o.s.v kommer hem.
puss