2595
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 497 230 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
1 964 Inlägg
23 december 2009
Trådstartare
ja du vem vet vad som ska hända wink det berättar ja bara för dom som är med eller kommer på besök;) nu ska ja hålla lite hemligt så ni har lite att länkta efter till elmia då ni får se henne troligtvis helt perfekt big_smile

2 788 Inlägg
23 december 2009
Blir ju svinbra! big_smile Kasta gärna upp några bilder på motorn också, hur går det med den? wink

Volvon ser ju ut att glänsa utav bara den, vad har du tänkt att göra med den? tongue

God jul på dig iallafall och ta de lugnt under morgondagen med meckandet, det är ju trots allt julafton imorgon! smile

M.J
120 Inlägg
24 december 2009
Aha, låter intressant! smile God Jul på dig!Och säger som föregående talare, om det är nån dag du ska ta de lungt så är de iaf imorrn wink Ha det så bra!

689 Inlägg
24 december 2009
Är det nu du ska börja med breddningen tro?

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
24 december 2009
God Jul På Dig! Å glöm inte ge oss julklapp nu om vad som ska hända med volvon wink

1 531 Inlägg
24 december 2009
God jul Jimmy. Kommer bli kanon med Sunshine wink

1 964 Inlägg
24 december 2009
Trådstartare
God Jul på er wink vi får se vad tomten kommer med för info om sunshine om ni varit något snälla;)
Senast redigerat av volvo240R (24 december 2009)

hellaflush!
1 266 Inlägg
24 december 2009
God jul mannen, volvon din är riktigt fin. Ta det lugnt idag, du är värd en vilo dag smile

Det SKA gå!
434 Inlägg
24 december 2009
andra sidan höla önskar andra sidan God Jul! wink

Kolla gärna in mitt VR6 Projekt.

1 964 Inlägg
25 december 2009
Trådstartare
nu saknas bara det viktigaste av allt, pengar, det är de som sätter gränsen på vad som ska hända med sunshine och inte, men detta är ett måste som ja gjort nu och detta är vad som hänt just nu.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/825200_to0nx1.jpg
nu rivs de igen, och alla el och skinn ska göras om tills det blir kanon, äv ska instrumentbrädan byggas om.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/825201_jtbki9.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/825202_otufae.jpg
nyvaxad, blank och fin wink

mer bilder kommer i morgon för då ska ja gå upp tidigt och förhoppningsvis får ja med mej lite hjälp ut wink

2 788 Inlägg
25 december 2009
Haha, du är verkligen riktigt sjuk tongue Vilket jobb! big_smile Blir det samma färg på skinn osv elr? Lycka till! smile

1 964 Inlägg
25 december 2009
Trådstartare
_Fredrik : om det va motorn på caben du menade så står den still tills vidare, pga att ja vill göra klart sunshine och karossen på caben så den kan åka väg på lack innan ja fortsätter med motorn smile

kan även berätta för alla nyfikna, att så fort inredningen är klar så ska ja börja leka ihop ett par nya stötfångare och även ett nyttavgas, den beror det på pengarna, men hade gärna viljat lägga på en ny lack och även bredda henne, men just nu blir det att fixa till små fel som finns som blir det mer, men tyvärr får man inte så mycket pengar för tillfället.

men är det någon av er som behöver hjälp med bilen eller om ja ska bygga om något så skicka pm så ska vi nog kunna fixa till de och så får ni bra pris wink

1 964 Inlägg
26 december 2009
Trådstartare
kom igen nu pojkar/flickor, lite respons måste ja väl få för mitt sabortage.

Hamster
817 Inlägg
26 december 2009
volvo240R skrev:
kom igen nu pojkar/flickor, lite respons måste ja väl få för mitt sabortage.

Du får respons sen.. nu e det Simpsons Maraton wink

Ska bli intressant att se vad som händer med S70 smile

M.J
120 Inlägg
26 december 2009
Men, va gör du med fina Sunshine!! wink Litar på dig, trots att det va tokfräsh innan du började riva smile

Om det blir mer kolfiber som du visade förut så låter de ju såklart riktigt nice big_smile

God fortsättning på dig Jimmy!

1 964 Inlägg
26 december 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/825393_7bufjn.jpg
hallå! vart tog den vägen :Pbehöver nog städa upp en hel del av mina kablar tror ja big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/825394_n5q3ki.jpg
ååå den va den:)

1 964 Inlägg
27 december 2009
Trådstartare
har inga bilder men har en update iaf, har börjat rensa i ordning på alla kablar, i morgon ska ja bara koppla ihop allt och sen göra klart de sista, bilder kommer i morgon men ja hoppas på bättre respons då wink ska även försöka skramla ihop lite pengar till lim i veckan också så ja kan beställa de smile

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
27 december 2009
Haha, jag har ju inte hunnit kommentera. Har ju varit i MITT garage (och i köket) och grejat med MIN Volvo!
(Jag har uppdaterat min tråd också, med massor av bilder!)

Det blir ju bra det där, det är jag säker på! Känner du för att jobba kan du få komma ner och hjälpa mig med ljudet, behöver lätta på inredningen för att dra kablarna lite fint och sånt är ju du bra på. Fast jag borde nog rycka gummimattan i bak och skaffa en skiva att klä och göra nytt lock till reservhjulsbaljan med... hm, får mäta och kolla lite tror jag! big_smile

Vad gör du på nyår? Du ska inte komma ner och åka ångtåg med oss på natten?! big_smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
1 964 Inlägg
27 december 2009
Trådstartare
Vivendi :ja såg allt din tråd och har komenterat också wink visst hade ja gärna kommit ner och hjälpt dej, men först ska ja "bara" göra klart inredningen med panelen och dörrsidorna så det blir helt färdigt,
ångtåg:P? vad är detta för tokigheter ?

twinsbilochplat : jajjemen den är i strtsätt klar, ska bara klossa och våtslipa den för att se resultatet sen när den kommer in i garaget igen, sunshine ska det inte gå och hitta ett fel på till våren/sommaren  wink

Sök