Fan mannen, du e grym på detta! Ser riktigt bra ut! Vad mycket snyggare å stilrenare det blev med cup-speglarna på den "vanliga" sidospegelplatsen än å ha orginal mitt på dörren, riktigt snyggt!
när man ser hur lätt och fort det går för dig fast med underbart resultat så blir man sugen på att fixa iordning karossen på sin egen också. fast det är nog inte så lätt som det ser ut på bilderna ^^
Mackan82 :ja visst blev det bättre med dom nya speglarna tack för den
gentoo : ja här kan man inte ligga på latsidan
Robin-T : tackar det lovar ja
stRaend : det är mer jobb än vad man tror men har man bra maskiner och bra grejer och har ett bra tempo och bra musik och ett vart garage så går det mästa
dadde : ha ha ha ha faan ni är ju bara för gooa men ja har ju redan xenon konverterat mina strålkasare till sunshine
idag har ja ärligt inte haft sån jävla super lust, har mäst städat i ordning på massa prylar i garaget funderat en massa hur ja ska lägga upp det, men till veckan kommer det ju hem nya delar att meka med men lite har ja fått gjort iaf
började lite smått på insuget idag till motorn, det är skitigt som faan
så här såg det ut innan ja gjort något med de.
eftersom ja inte hade storlust att högglanspolera insuget just nu, och eftersom ja inte har pengar att lämna in det för de så blir det silver lack tills vidare.
bättre än förut men det är inte helt klart än
idag tyckte ja att det hade torkat tillräckligt så ja mattade ner det ja hade lackat för ett par dagar sen. har tyvärr inte haft lust till mer men i morgon är det en ny dag och troligtvis så kommer det färgprover då skriv på nu ja har många trevliga överaskningar till veckan kan ja lova tro mej
nu blir det natta, sen blir det garaget och mer bilder till er men ja hoppas på många kommentarer annars kommer ja inte visa alla hemlisar som händer under veckan som kommer
insuget blev ju som nytt skall du ha fram och bakstöt fast skruvade eller fast spacklade? kommer dom att gå att montera av alltså ser grymt bra ut! vill gärna se en helhets bild ifrån sidan på bilen
insuget blev ju som nytt skall du ha fram och bakstöt fast skruvade eller fast spacklade? kommer dom att gå att montera av alltså ser grymt bra ut! vill gärna se en helhets bild ifrån sidan på bilen
jag tror han ska kunna montera av dom, med tanke på att han fixade passformen så bra så att det inte skulle vara några glipor mellan stötfångarna och karossen ^^
Alfzone : jajjemen det är lika bra att ligga i lite
dadde : tack så mycket, dom ska gå att montera av och dit, ja gillar inte det spec mycket när man plastar ihop med karossen. ja har tagut fullt av helhets bilder som kommer här nere hoppas dom duger.
stRaend : du hade allt koll sånt gillas
update då:
detta är dom bästa sidobilderna ja kan få till
så här ser den ut just nu
så här ser den ut just nu
lite smått och gott
ak mattade ner insidan på bagage luckan tack för hjälpen
ja har fixat lite med motorn, inte hänt så jätte mycket, förutom att ja nollställt den och tagit bort kamremen
sen har ja även fått färg prover idag vem eller vilka vill se vilken färg ja bestämmt mej för ?
går ju in här och läser så fort jag är inne på garaget ju, och det bästa är att du uppdaterar varje dag hur du nu orkar och hinner det men det gillas ännu mer
Kom igen nu, fick du ordning på vitbalansen så det blev vettiga bilder? Annars har jag ett JÄTTEBRA förslag! Du kommer till mig med proverna så plåtar jag dem åt dig!
I morgon kväll passar bra, det är Top Gear vid 22-tiden, jag kan baka... ah, ja, du vet vad...
Schultz :tack så mycket okej det kommer bild på färegen nu
TwinsBilOchPlat : se och njut
stRaend : det är härligt att höra att du är inne hos mej hela tiden visst varje dag är inte lusten så jävla stor det kan ja erkänna, men vad gör man inte gör alla som kommenterar
Vivendi:nja va svårt at fånga den men ja tror ja lyckades rätt bra när ja fick ändra om lite, även om inte bakgrunden vart bra så tror ja att ja lyckades med färgen helt okej
robin-T: nu blir det färg prov
ja fick ringa vivendi och tack för tipsen det har vart skit svårt att fånga hur själva färgen ser ut, men så här ser den ut, blå bas med lila pearl över se och njut
tack eplamoje för färgproverna men denna blir det, skit svår att fånga men grymt läcker