Som jag sagt, denna bil kommer att bli en showstoper under kommande säsong om du nu väljer att ställa ut den, vilket jag vet att du kommer att göra
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Man vet att man vill skriva något.. men man vet inte vad man kan säga.. Det blir så sjukligt snyggt så att det är inte sant!! Hoppas man får se dessa bilar i år, och skaka hand med en mästerbyggare!
Framstolarna är precis likadana som mina men baksätet var det lite skillnad på, visste inte att man kunde köpa det såpass billigt därför håller jag på att sy egen.
den lila pearlen satt som en smäck !!!!!!!, fan va fint det blev, och inte dåligt lackat flra att lacka i ett vanligt garage du, tummar och tår upp för dig
tyvärr kommer det inga bilder idag, basfärgen ställde upp sej även fast underlaget va tort, blir till att slipa ner där det har ställt upp sej och lägga på slipgrund som ja vet funkar,
Som man brukar säga till barn som ramlat, res dig upp igen. Så jag säger till dig, låt de vila ett tag, slipa ner och börja om.
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall
tack till alla som tror på mej, nu ligger äntligen basen på bilen, nu ska ja låta den torka så om ett par timmar ska ja ut och lägga pearlen och lite senare ändå ska ja ut och lägga klarlack färgen SKA på innan ja lägger mej och sover