www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.
Djem skrev:Jag vet var det är men säger inget
krutmats skrev:Djem skrev:Jag vet var det är men säger inget hmm nått till motorn??
krutmats skrev:Launch Control?
Djem skrev:krutmats skrev:Launch Control? hehe nepp det är det inte ..
krutmats skrev:Djem skrev:krutmats skrev:Launch Control? hehe nepp det är det inte ..om man rör dom händer nått med motorn..en form av styrning??
Djem skrev:krutmats skrev:Djem skrev:Jag vet var det är men säger inget hmm nått till motorn??nepp... det är de inte om ja tror att det är men det händer något när man använder det (motorn rör på sig)
krutmats skrev:Djem skrev:krutmats skrev:hmm nått till motorn??nepp... det är de inte om ja tror att det är men det händer något när man använder det (motorn rör på sig)hmm det är ju för litet för att vara lustgas.. ställbara kamdrev?
Djem skrev:krutmats skrev:hmm nått till motorn??nepp... det är de inte om ja tror att det är men det händer något när man använder det (motorn rör på sig)
krutmats skrev:hmm nått till motorn??
volvo240R skrev:hehehe en sista gissning nu då så lägger ja upp en bild
volvo240R skrev:hehehe det va rätt bra mats dax för en bild som ja lovade då http://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/294785_if3cws.jpgkromade momo pedaler med lite gummie på
volvo240R skrev:hehe självklart mats mer delar är på väg hem bara hoppas det där steg vi beställde vill komma hem också hehehe