s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.
  • 108 Följare
  • 1 450 433 Visningar
  • Uppdaterades senast 5 januari 2019
volvo240R
31 december 2007 · 1 964 Inlägg

Slave_joe skrev:
ang ratten så, dom sa inget om min ratt på saaben och då har jag Snap-off nav oxå, Airbag orginal i bilen. tror att det beror helt på vem man får som besiktningsman..

okej vilken tur då kommer nog detta att funka big_smile tackar så mycket för svaret

volvo240R
31 december 2007 · 1 964 Inlägg

Frozen1985 skrev:
detta skall följas!

de gör du helt rätt i tycker ja big_smile

volvo240R
31 december 2007 · 1 964 Inlägg

krutmats skrev:
Tjeenare Jimmy!vad roligt att se din tråd här!!   ojoj vad fint det blir!!  Keep it up mannen!! 
hade dom tagit bort beställningen?  för nu har jag all betalningsinfo vi behöver, så öm det är borta kan vi göra en ny likadan..
smile
Gott nytt år! mvh/ Mats

tjenare matsen big_smile nja fint och fint det är på gång lite grann iaf tongue nja ja va inne igår och kollade vänta så ska ja gå in igen och kolla va det stog. dom hade skrivit massa såg ja. tur att du fattade något av de iaf. ja fattade ingenting om ja ska vara ärlig.

NOTE: The information provided above is accurate; enough to make the
wire transfer internationally. Our bank does not have a SWIFT code; the
transaction can be made with the address we give for our bank.

An IBAN number is only for European banks. It is not needed for
international transactions. Our bank does not have such
identification.

BIC # WMSBUS66

PLEASE NOTE THAT IF YOU CANCEL ORDER, MONEY WILL NOT BE REFUNDED BUT
GIVEN AS STORE CREDIT


Please reply to this e-mail soon after you have the deposit in order
for us to apply the money right away.


THANK YOU FOR YOUR BUSINESS!
så där stog det i slutat av det dom hade skrivit och statusen va closed så ja anntar väl att vi får göra en ny elle vad tror du? gott att du äntligen till slut har fått all info efter mycket om och men. gott nytt på dej m mats och hälsa carina mvh jimmy

volvo240R
31 december 2007 · 1 964 Inlägg

ReApEr__88 skrev:
väldigt intressant...big_smile fan va nice!!!!!!!!!!!!

man tackar man tackar big_smile

volvo240R
31 december 2007 · 1 964 Inlägg

kommer nyss från garaget, men det vart ingen polering idag utan det vart att göra klart baslådan i stället. elle klart och klart själva grunden iaf. ni fattar nog hur den är tänkt iaf tror ja elle ? 

http://www.garaget.org/gallery/archive/17972/219402_codu0k.jpg

-Akerfeldt-
31 december 2007 · 2 638 Inlägg

Detta projekt blir grymt snyggt, fälgarna kommer passa klockrent. tongue
Kommer definitivt att följas, lycka till fortsättningsvis och gott nytt år på dig smile

volvo240R
31 december 2007 · 1 964 Inlägg

Aker_s40 skrev:
Detta projekt blir grymt snyggt, fälgarna kommer passa klockrent. tongue
Kommer definitivt att följas, lycka till fortsättningsvis och gott nytt år på dig smile

man tackar big_smile trevligt att höra såna här kommentare då blir man riktigt mekar sugen big_smile

gott nytt år på dej också smile

volvo240R
1 januari 2008 · 1 964 Inlägg

nu så har man vaknat efter en trevlig kväll med grannarna tongue då är det väl dax att gå ut och göra ett ryck igen då. idag tänkte ja att botten platan i skuffen skulle bli klar. bilder på det kommer i kväll om ni vill ha ?

mvh jimmy

ReinarT Svetsrobotprogrammerare
1 januari 2008 · 364 Inlägg

najs bygge, klart vi vill ha mer bilder big_smile, är nog snart dax för mig att börja med mitt projekt också smile

ReApEr__88
1 januari 2008 · 620 Inlägg

Klart vi vill se bilder mkt bilder stora bilder små bilder långa bilder korta bilder

Volvo S60 (2006)
volvo240R
1 januari 2008 · 1 964 Inlägg

ReinarT skrev:
najs bygge, klart vi vill ha mer bilder big_smile, är nog snart dax för mig att börja med mitt projekt också smile

man tackar big_smile klart ja ska ge er lite bilder då om ni se gärna vill de big_smile vad ska du göra med din bil då? något spänande ?

volvo240R
1 januari 2008 · 1 964 Inlägg

ReApEr__88 skrev:
Klart vi vill se bilder mkt bilder stora bilder små bilder långa bilder korta bilder

ja kan inge annat en att skratta lol klart ja ska ge er mer bilder, vart ju inte så lång tur i garaget men lite han ja med iaf big_smile

volvo240R
1 januari 2008 · 1 964 Inlägg

nu ska ni få se. ja tror ni kommer fatta på ett ungefär hur ja har tänkt. men det är ju en hel del ideer som saknas här big_smile bara vänta på att det blir klart big_smile



http://www.garaget.org/gallery/archive/17972/219905_c7gj65.jpg

kan detta vara något tror ni ? med lite glas och neon och lite konst skin kanske? och självklart en lackerad låda big_smile ? men ni som kanske vet mer än mej vad ska man ha för tjocklek på glas ? ska man ha plexi? eller vad tycker ni är bäst ?

mvh jimmy

volvo240R
1 januari 2008 · 1 964 Inlägg

kan ju även lägga in små delarna som ska kromas så fort det bara går också big_smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/17972/219909_etwdnz.jpg

sen måste ja ju även visa det lilla ja fick från realcar sist precis innan jul här. bara länktar tills alla andra paket börjar komma in igen

http://www.garaget.org/gallery/archive/17972/219911_oi8nyz.jpg

vad sägs om detta? diod modiferad big_smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/17972/219912_1fuokc.jpg

volvo240R
2 januari 2008 · 1 964 Inlägg

i veckan blir det inte mycket meka. ja hoppas att alla delarna från olika håll kan börja komma in och får lite leverans datum också tänkte ja. sen hoppas ja för guds nåde att wempa (lackeraren) blir klar med delarna denna vecka också så man kan börja få ihop inredningen

ReinarT Svetsrobotprogrammerare
2 januari 2008 · 364 Inlägg

ser riktigt najs ut de här smile, väntar spänt på nästa update big_smile

ReinarT Svetsrobotprogrammerare
2 januari 2008 · 364 Inlägg

volvo240R skrev:

ReinarT skrev:
najs bygge, klart vi vill ha mer bilder big_smile, är nog snart dax för mig att börja med mitt projekt också smile

man tackar big_smile klart ja ska ge er lite bilder då om ni se gärna vill de big_smile vad ska du göra med din bil då? något spänande ?

Har resten av evolvekitet till s70 tror ja de är hemma i garaget som väntar på att jag ska sätta sågen i det, sen fick ja hem en vinge från usa för 2 veckor sen smile

volvo240R
3 januari 2008 · 1 964 Inlägg

ReinarT skrev:

volvo240R skrev:

ReinarT skrev:
najs bygge, klart vi vill ha mer bilder big_smile, är nog snart dax för mig att börja med mitt projekt också smile

man tackar big_smile klart ja ska ge er lite bilder då om ni se gärna vill de big_smile vad ska du göra med din bil då? något spänande ?

Har resten av evolvekitet till s70 tror ja de är hemma i garaget som väntar på att jag ska sätta sågen i det, sen fick ja hem en vinge från usa för 2 veckor sen smile

okej okej så där va underbart big_smile

volvo240R
3 januari 2008 · 1 964 Inlägg

så där ja big_smile idag kom ätligen väghållningsatsen hem 60/40 big_smile någon som kanske vill se ?lol

ReinarT Svetsrobotprogrammerare
3 januari 2008 · 364 Inlägg

klart som sjuttsingen, ge oss bilder nu big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang