ja men tacka dig själv, du som gjort sallt jobb juhh, ja men jag tycker det ser grymt ut!!! där finns lite insperation att hämta Mvh/Englund
man tackar mats ja kan säga att leka med konstskin är nog det roligaste ja har gjort i mina dagar men det som är lite synd är ju att tillverka alla delarna tar ju sån lång tid men nu har ja äntligen kommit på hur ja ska sätta fast ena panelen mot baslådan med magneter kanske undra om det kan funka:D
ja va fan testa, låter som en bra lösning testa lite ser så bra ut! mvh/Englund
man tackar vi får väl se vad du tycker efter helgen här när allt ska göras klart där bak
man tackar mats hehehe nja det vete faan men ja gör så gott ja kan iaf ja kom precis in från garaget och kopplade just in allt det spelade fint men det va inte bra att meka med ryggskott kände ja hahahahahaha det gör ja inte igen
man tackar mats dom kommer ju från din favorit butik street performance nu måste ja ju fixa till sätena också och byta handbroms damask så det ser fint ut
jasså har dom såna mattor, vad roligt, ja det är min favoritbutik ja stilrent snyggt blir det!!! du hur gjorde du när du spacklade ihop bakboxarna på bakstötfångaren?? inga sprickor eller nått?? mvh/ mats
heheh jajjemen såna har dom väldigt billigt också för den delen 395+ frakt först så limade ja fast dom med pl600 tror ja det heter och även popnit på baksidan så dom sitter fast, sen så tog ja fin spakel och la i längs hela kanten så ja sliper sprickor och får en spojler som ser fabriks gjord ut som ingen annan har gjort
heheh jajjemen såna har dom väldigt billigt också för den delen 395+ frakt först så limade ja fast dom med pl600 tror ja det heter och även popnit på baksidan så dom sitter fast, sen så tog ja fin spakel och la i längs hela kanten så ja sliper sprickor och får en spojler som ser fabriks gjord ut som ingen annan har gjort
Bra pris där okej, ja det är riktigt snyggt, och du har inga sprickor i finspacklet än? det där med popnit är nog riktigt bra!! Snyggt som fasen blev det iaf!!
jo visst ja har varit sugen på sport stolar, men ja skulle så gärna vilja ha skärmar i nack stöden och det kan man ju inte i sportstolar så det är därför får ja behhålla mina orginal