jr filtret på plats, vad tycker ni ? ser det bra ut med det nya ? eller ska ja behålla orginalet? finns det något som kan ta skada av att man har öppet filter ? tycker det är ett lite halv jobbet ljud när man har de på eftersom lilla minsta man rör på gasen så hörs ett jobbigt sug :S visst vill ja ha själva pyssatde sköna ljudet min inte det där vad tror ni ?
jag hade ett sånt filter förut, men har satt i ett JR panelfilter i orginalboxen istället. tycker den går precis som med det koniska filtret, men man slipper sug ljudet.
jag hade ett sånt filter förut, men har satt i ett JR panelfilter i orginalboxen istället. tycker den går precis som med det koniska filtret, men man slipper sug ljudet.
okej tack får väl se vad alla adnra tycker om ja ska ha kvar det eller om ja ska byta ut det ?
Tjeeenare JImmy, jag kände aTT jag missat en massa i din tråd!!! Vad underbart fint det blev med filtret och skärmarna!! riiiiktigt Najz!! Mvh/Englund
man tackar så jätte mycket mats joo här får ja inte ligga och sova inte
Haha nej heeelt rätt!! jag har tappat min fart jag när vi åkte till skåne förra veckan och airbrush kursen i måndags o tisdags.. men jag MÅSTE sätta en jävla fart nu!
Tjeeenare JImmy, jag kände aTT jag missat en massa i din tråd!!! Vad underbart fint det blev med filtret och skärmarna!! riiiiktigt Najz!! Mvh/Englund
man tackar så jätte mycket mats joo här får ja inte ligga och sova inte
Haha nej heeelt rätt!! jag har tappat min fart jag när vi åkte till skåne förra veckan och airbrush kursen i måndags o tisdags.. men jag MÅSTE sätta en jävla fart nu!
hehe jasså hur va kursen ? :Dhehe ja men ja tror snart farten börjar för dej me men ja är ju tvungen ja ska ju till emmaboda nästa helg men ja missar ju linde crusingen