vi får se till helgen vad det blir för text i fronten då men nu kan ja äntligen medela att nu är blåa silikonslangar till motorn beställda och även kromade rör och silikonslang till ic:n
kommer nog bli fetnajs, vågar man fråga va de gick på?
det ja beställde nu gick på ungefär 3000kr tror ja men det är ju massa slangar till som ska köpas
ja, nu har jag läst igenom hela tråden sen sida 1 och kan inte säga annat än att jag är riktigt imponerad hur du jobbar på. jag ångrar inte en sekund att jag läste hela tråden. nåja, vad händer härnäst? planer?
skit snyggt! har en lika dan bas, men e osäker på hur många liter lådan skall vara på? tipps?
förlåt att ja har glömt och svara, om ja inte minns helt fel så gjorde ja min låda på 110L så för en bas så borde det bli en låda på 55L, vad vill du ha för tips ?
ja, nu har jag läst igenom hela tråden sen sida 1 och kan inte säga annat än att jag är riktigt imponerad hur du jobbar på. jag ångrar inte en sekund att jag läste hela tråden. nåja, vad händer härnäst? planer?
mvh
se där va trevligt kul att du är imponerar det glädjer mej det som kommer att hända nu framöver så är det att sätta dit intercoolern i fronten och även så till allt det i fronten sen ska även motorrummet putsas upp en del och lacken ska få sen en reäl uppputsning också men sen måste ja nog sätta igång invändigt också men ja vet inte vad ja ska börja med men det lär nog bli sätena mvh
du kanske redan har skrivit det. men skall inte intercoolern har någon funktion? bara se snygg ut? jävligt snyggt blev det annars. liiiite avundsjuk;)
hehehe joo den ska bli men ine just nu, det va därför ja gjorde som ja gjorde med tryck röret för tillfället tills ja hittar en bra lösning annars får ja väl köra så där helt enkelt
mm, vart lite fundersam när du kapat upp ett hål där. Du hade nog kunnat vänt på öglan så hade den nog gått i mellan röret och karossen, bara en tanke.
V40ThoppE : joo visst men öglan är så pass förstärkt så pass men men så det fick bli som det blev
__r0b1n : man tackar, hehe det vart så att majoreteten fick välja så det fick tyvärr bli evolve och skulle ja haft sunshine så skulle texten ha blivit så pass liten så ja struntade i det.
Djem :som ja skrev till robin, joo men den är ju inte inkopplad än till motorn och skulle ja göra de så tror ja inte den skulle starta med tanke på det där hålet
FLindgren : precis det stämmer riktigt bra de
nu ska ja bara vänta på att mina blåa silikonslangar kommer hem också så dom kan monteras