Dra mig baklänges vad snyggt de blev Men en fråga :S vrf hade du kapa i tryckröret, eller ser jag fel ? Men bra snyggt gjort alltså.
man tackar så mycket, neej du ser helt rätt det är kapat där bara för att ja skulle få plats och det skulle så snyggt ut men ja ska försöka fixa till det någongång när ja nu ska få den i gång på riktigt
Okej, jag ger mig det blev snyggt..Men jag håller med FLindgren. Det ser snyggare ut med Evolve än sunshine. För det hade nog blivit rätt så tajt med Sunshine på den. Snyggt jobb du och lotta har gjort. Har du lärt dig nu hur du ska göra nästa gång du ska trycka ut mallen!!??
Fast en liten detalj som skulle ha gjort allt sååå mycket snyggare...en stl mindre på maskerna i nätet.. // Datateknikern
Okej, jag ger mig det blev snyggt..Men jag håller med FLindgren. Det ser snyggare ut med Evolve än sunshine. För det hade nog blivit rätt så tajt med Sunshine på den. Snyggt jobb du och lotta har gjort. Har du lärt dig nu hur du ska göra nästa gång du ska trycka ut mallen!!??
Fast en liten detalj som skulle ha gjort allt sååå mycket snyggare...en stl mindre på maskerna i nätet.. // Datateknikern
man tackar kul att du gillar det säger ju att du ska lita på mej ja ser i huvet precis hur det kommer att bli när det blir klart men vi får väl se i framtiden hur det blir med nätet joo tills nästa gång så vet ja allt hur ja ska göra //
ja funderar på de där med kapningen..du tappar ju all funktion med intercooler och turbo ..då all effekt åker ut genom hålet..
läs tidigare inlägg
precis, som han säger men det är bara för att intercoolern sitter där är mäst för utseendes skull till att börja med, men villl ja att det ska funka så får ja ju svetsa i hop det där så det blir tätt.. men det lär nog inte hända. vi får se vad framtiden säger
Tjeeeenare Jimmy, fy fan vad snuggt det blev med Evolve IC:n!! skitsnyggt!! ja du är så välkommen nä r du vill!!! fan vad fin din Sunshine är!!! ojojoj!! Mvh/Mats