2324
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 502 968 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
1 964 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
isak90 skrev:
Blev ruskigt snyggt med intercoolern! smile
Keep it up!
// Fredrik

man tackar så mycket big_smile mvh jimmy

299 Inlägg
7 juni 2008
Fan va grymt de vart! bra jobbat smile

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--

1 964 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
Joas_86 skrev:
Dra mig baklänges vad snyggt de blev smile Men en fråga :S vrf hade du kapa i tryckröret, eller ser jag fel ? Men bra snyggt gjort alltså.

man tackar så mycket, neej du ser helt rätt big_smile det är kapat där bara för att ja skulle få plats och det skulle så snyggt ut big_smile men ja ska försöka fixa till det någongång när ja nu ska få den i gång på riktigt big_smile

1 964 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
ERTYY skrev:
Fan va grymt de vart! bra jobbat smile

man tackar så jätte mycket big_smile

Photographer
102 Inlägg
7 juni 2008
Jävlar, det blev riktigt bra! big_smile Byta Sunshine mot GOLF? big_smile

4 663 Inlägg
7 juni 2008
du har hört det förr ... JÄVLAR VA SNYGGT !!!
satt som pricken över i hehe big_smile
mvh robin

got stance?
546 Inlägg
7 juni 2008
ser rikigt bra ut. fortsätt så.

&#22818;&#12398;&#21147;

Plugghäst med motorintresse
70 Inlägg
8 juni 2008
Okej, jag ger mig det blev snyggt..Men jag håller med FLindgren. Det ser snyggare ut med Evolve än sunshine. För det hade nog blivit rätt så tajt med Sunshine på den. Snyggt jobb du och lotta har gjort. Har du lärt dig nu hur du ska göra nästa gång du ska trycka ut mallen!!?? wink

Fast en liten detalj som skulle ha gjort allt sååå mycket snyggare...en stl mindre på maskerna i nätet..
// Datateknikern wink

Dirigo // Jag styr

Photographer
102 Inlägg
8 juni 2008
Kicka skrev:
Fast en liten detalj som skulle ha gjort allt sååå mycket snyggare...en stl mindre på maskerna i nätet..
// Datateknikern wink

Får faktiskt hålla med det hade nog gjort den del smile

1 964 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Spinnix skrev:
Jävlar, det blev riktigt bra! big_smile Byta Sunshine mot GOLF? big_smile

man tackar big_smile nja ja tror ja gärna behåller min sunshine wink

1 964 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
du har hört det förr ... JÄVLAR VA SNYGGT !!!
satt som pricken över i hehe big_smile
mvh robin

man tackar så hemskt mycket big_smile kul att du gillar det ja gör big_smile

1 964 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
joonte_ skrev:
ser rikigt bra ut. fortsätt så.

man tackar man tackar

1 964 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Kicka skrev:
Okej, jag ger mig det blev snyggt..Men jag håller med FLindgren. Det ser snyggare ut med Evolve än sunshine. För det hade nog blivit rätt så tajt med Sunshine på den. Snyggt jobb du och lotta har gjort. Har du lärt dig nu hur du ska göra nästa gång du ska trycka ut mallen!!?? wink

// Datateknikern wink

man tackar big_smile kul att du gillar det big_smile säger ju att du ska lita på mej big_smile ja ser i huvet precis hur det kommer att bli när det blir klart big_smile men vi får väl se i framtiden hur det blir med nätet big_smile joo tills nästa gång så vet ja allt hur ja ska göra big_smile //

1 964 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Spinnix skrev:
Kicka skrev:
// Datateknikern wink

Får faktiskt hålla med det hade nog gjort den del smile

vi får se hur det blir i framtiden:D men ja kan lova att det finns fullt av ideer i huvet big_smile

1 964 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
nu ska ja bara vänta på att dom andra blåa silikonslangarna kommer hem sen så måste ja nog byta dessa sätena tror ja big_smile får väl se vad det blir wink

982 Inlägg
8 juni 2008
ja funderar på de där med kapningen..du tappar ju all funktion med intercooler och turbo ..då all effekt åker ut genom hålet..

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
8 juni 2008
Beeenny skrev:
ja funderar på de där med kapningen..du tappar ju all funktion med intercooler och turbo ..då all effekt åker ut genom hålet..

läs tidigare inlägg

1 964 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
maximus skrev:
Beeenny skrev:

läs tidigare inlägg

precis, som han säger big_smile men det är bara för att intercoolern sitter där är mäst för utseendes skull till att börja med, men villl ja att det ska funka så får ja ju svetsa i hop det där så det blir tätt.. men det lär nog inte hända. vi får se vad framtiden säger big_smile

1 892 Inlägg
11 juni 2008
Tjeeeenare Jimmy, fy fan vad snuggt det blev med Evolve IC:n!!  skitsnyggt!! ja du är så välkommen nä
r du vill!!! big_smile fan vad fin din Sunshine är!!! ojojoj!!   Mvh/Mats

114 Inlägg
11 juni 2008
Grym smile

Sök