Tjeeeenare Jimmy, fy fan vad snuggt det blev med Evolve IC:n!! skitsnyggt!! ja du är så välkommen nä r du vill!!! fan vad fin din Sunshine är!!! ojojoj!! Mvh/Mats
tjenare mats, man tackar kul att du gillar den klart ja kommer förbi, men du är fortfarande ledig på fre dgar va ? tänkte om ja kanske ta en sväng förbinågon fredaghär vi får väl se vad du tycker i verkligheten sen mvh jimmy
gomorron!! Har du fått dina slangar nu? låter bra det!! Hur kommer det sig du innte monterar dessa innan torsdag?? jag är ledig varannan fredag, så fredagen efter midsommarär jag ledig
gomorron!! Har du fått dina slangar nu? låter bra det!! Hur kommer det sig du innte monterar dessa innan torsdag?? jag är ledig varannan fredag, så fredagen efter midsommarär jag ledig
godmorgon mats jajjemen ja fick dom i går, ja har inget lust att hålla på med bilen när ja kommer hem från jobbet mitt i veckorna det är därför ja tänkte ja skulle göra det på fre kväll.. men om du vill och har lust så får du gärna komma som Djem säger på ett besök på tors eller på fre. skulle vara trevligt kan bjuda på lite fika och kanske något att stoppa i magen
då borde du komma till jimmy på freda ja ska dit
då ska vi skissa på nytt ljudsystem till mej bara så att du vet de och om ja inte är klar med silikonslangarna så ska vi fxa me de annars blir det att putsa på bilen