Ser Mycket bra ut Jimmy!!! Hoppas vistelsen i Skåna vad kul! Riktigt vitt skinn hade vart Najz Mvh/Mats
tack så mycket joo det va riktigt trevligt i skåne, om du och carina får tid i veckan eller till helgen så kom förbi på en fika vet ja ja måste ju bjuda igen, visst vit är snyggt men är inte det jävligt svårt att håla rent ?
Hade du tänkt bredda bilen? Väldigt stort med 20" på en original (kaross mässigt) s70, även svårt med bred fälgbana då ET är typ 43 på en s70! Kan gå om du river bort allt vad innerskärmar heter och valsar skärmkanterna så mycket det går.
Snygg bil förövrigt såg den på Örebroträffen
hehehe det säger ja inte den som väntar får se men det är inte helt säkert än, kan även bli ett par 19" också men ja hittar inga ja gillar, hittar ja någa finns dom inte att få tag på. hehehe tack så mycket ja kollade in din bil också, riktigt snygg
Okej, ska bli kul å se vad du hittar på Ang inredningen själv så slängde jag i 2 sportstolar å ska klä om baksätet i samma skinn, ska bara hitta någon som gör det för en rimlig peng. Till vintern får det bli till att motivlacka hela inredningen, såååå trist med grå plast
Rent allmänt ser det jävligt nice ut... ...bortsett från den där ratten. Usch för racing-rattar. Det är nästan så att jag ryser när jag ser den. Det blir aningen mycket kontrast emot den i övrigt maffiga Volvo-inredningen!
Hade du tänkt bredda bilen? Väldigt stort med 20" på en original (kaross mässigt) s70, även svårt med bred fälgbana då ET är typ 43 på en s70! Kan gå om du river bort allt vad innerskärmar heter och valsar skärmkanterna så mycket det går.
Snygg bil förövrigt såg den på Örebroträffen
hehehe det säger ja inte den som väntar får se men det är inte helt säkert än, kan även bli ett par 19" också men ja hittar inga ja gillar, hittar ja någa finns dom inte att få tag på. hehehe tack så mycket ja kollade in din bil också, riktigt snygg
Okej, ska bli kul å se vad du hittar på Ang inredningen själv så slängde jag i 2 sportstolar å ska klä om baksätet i samma skinn, ska bara hitta någon som gör det för en rimlig peng. Till vintern får det bli till att motivlacka hela inredningen, såååå trist med grå plast
hehehe ja hade gärna slängt in 2 sportstolar i min med men då kan ja inte göra min lilla hemliga plan vad kostade din motiv lackering på bilen ? är också sugen på motiv lackering
Rent allmänt ser det jävligt nice ut... ...bortsett från den där ratten. Usch för racing-rattar. Det är nästan så att jag ryser när jag ser den. Det blir aningen mycket kontrast emot den i övrigt maffiga Volvo-inredningen!
hehehe tack så mycket, jo ja kan förstå hur du menar... men ska se om ja kan jobba lite på de
hehehe ja hade gärna slängt in 2 sportstolar i min med men då kan ja inte göra min lilla hemliga plan vad kostade din motiv lackering på bilen ? är också sugen på motiv lackering
Det kostade ungefär en liten säck med pengar www.metal-tattoo.com som lackat den. Vill du veta mera så tar vi det via Pm
Säkert blivit frågat förr, men kommer du till Vallåkraträffen?
ja kommer att åka ner till vallåkra men det är inte säkert att det blir i min bil pga att ett hjullager har gått sönder men får det till helgen. tror att det är ett hjul lager iaf. ja är inte helt säker. svärfar kommer upp i helgen och han skulle också lyssna på ljudet. mvh
så hur går det med min bil, det händer tyvärr inte så mycket håller just nu på att byta hjullager bilder på de kommer upp snart. ska även försöka i denna vecka eller i början av nästa och ringa till kalles sadelmakeri för en pris förfrågan om skinn säten.
sen på tis så kommer äntligen efter lång väntan lönen börjar rulla in igen som den ska och har precis börjat på nytt jobb så ja trivs och motivationen är på top så fort ja får i hop bilen igen.
PGA stukad drivaxel så kommer inte min bil ner till vallis men ja kan lova att ja kommer med något extra nästa år
nå vad har hänt sen sist: *bötit hjullager höger fram bilder kommer när min dator funkar igen *fått hem ett STORT paket med delar *monterat ett varad undergroundkit under bilen med 1000 färger. bilder kommer så fort min dator funkar... kommer gå lite segt just nu håller på att inhandla alla delar ja ska ha till vinterna