1685
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 503 010 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
1 892 Inlägg
28 juli 2008
Ser Mycket bra ut Jimmy!!! Hoppas vistelsen i Skåna vad kul! smile
Riktigt vitt skinn hade vart Najz tongue Mvh/Mats

1 964 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
krutmats skrev:
Ser Mycket bra ut Jimmy!!! Hoppas vistelsen i Skåna vad kul! smile
Riktigt vitt skinn hade vart Najz tongue Mvh/Mats

tack så mycket big_smile joo det va riktigt trevligt i skåne, om du och carina får tid i veckan eller till helgen så kom förbi på en fika vet ja big_smile ja måste ju bjuda igen,
visst vit är snyggt men är inte det jävligt svårt att håla rent ?

mvh jimmy

Elektriker
69 Inlägg
29 juli 2008
volvo240R skrev:
Alf0ns skrev:
volvo240R* skrev:
20" krom fälgar med BRED fälgbana

Hade du tänkt bredda bilen? Väldigt stort med 20" på en original (kaross mässigt) s70, även svårt med bred fälgbana då ET är typ 43 på en s70! Kan gå om du river bort allt vad innerskärmar heter och valsar skärmkanterna så mycket det går.

Snygg bil förövrigt såg den på Örebroträffen wink

hehehe det säger ja inte big_smile den som väntar får se big_smile men det är inte helt säkert än, kan även bli ett par 19" också men ja hittar inga ja gillar, hittar ja någa finns dom inte att få tag på. hehehe tack så mycket big_smile ja kollade in din bil också, riktigt snygg wink

Okej, ska bli kul å se vad du hittar på wink  Ang inredningen själv så slängde jag i 2 sportstolar å ska klä om baksätet i samma skinn, ska bara hitta någon som gör det för en rimlig peng. Till vintern får det bli till att motivlacka hela inredningen, såååå trist med grå plast roll

Pickup ska de va!

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
29 juli 2008
Rent allmänt ser det jävligt nice ut...
...bortsett från den där ratten. Usch för racing-rattar. Det är nästan
så att jag ryser när jag ser den. Det blir aningen mycket kontrast emot
den i övrigt maffiga Volvo-inredningen! big_smile

1 964 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
Alf0ns skrev:
volvo240R skrev:
Alf0ns skrev:

Hade du tänkt bredda bilen? Väldigt stort med 20" på en original (kaross mässigt) s70, även svårt med bred fälgbana då ET är typ 43 på en s70! Kan gå om du river bort allt vad innerskärmar heter och valsar skärmkanterna så mycket det går.

Snygg bil förövrigt såg den på Örebroträffen wink

hehehe det säger ja inte big_smile den som väntar får se big_smile men det är inte helt säkert än, kan även bli ett par 19" också men ja hittar inga ja gillar, hittar ja någa finns dom inte att få tag på. hehehe tack så mycket big_smile ja kollade in din bil också, riktigt snygg wink

Okej, ska bli kul å se vad du hittar på wink  Ang inredningen själv så slängde jag i 2 sportstolar å ska klä om baksätet i samma skinn, ska bara hitta någon som gör det för en rimlig peng. Till vintern får det bli till att motivlacka hela inredningen, såååå trist med grå plast roll

hehehe ja hade gärna slängt in 2 sportstolar i min med men då kan ja inte göra min lilla hemliga plan wink vad kostade din motiv lackering på bilen ? är också sugen på motiv lackering big_smile

1 964 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
Hexenhammer skrev:
Rent allmänt ser det jävligt nice ut...
...bortsett från den där ratten. Usch för racing-rattar. Det är nästan
så att jag ryser när jag ser den. Det blir aningen mycket kontrast emot
den i övrigt maffiga Volvo-inredningen! big_smile

hehehe tack så mycket, jo ja kan förstå hur du menar... men ska se om ja kan jobba lite på de big_smile

1 964 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/419557_w30cke.jpg
tjejen psade om bilen lite grann, vad tycks om 20" fälgar ?

214 Inlägg
2 augusti 2008
tycker dom du har är schysstare.. blir lite väl på en så clean bil om du frågar mig.

/P

Toyota Celica Phoenix Reign of fire

1 270 Inlägg
2 augusti 2008
tycker också att dom du har ser bättre ut  smile

43 Inlägg
3 augusti 2008
riktigt snygg bil måste jag säga.
ville även tipsa dig om en bilsadelmakare i örebro, som nog kan lösa dina inrednings grejer.

hemsida: http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … sult=False

MVH. PING^

det är inte farten som dödar, det är smällen.
it´s not the fart that kills it´s the smell.

1 964 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
tyvärr är ju dom ja har så jävla vanliga sad men vi får se vad det blir.

1 964 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
PING^ skrev:
riktigt snygg bil måste jag säga.
ville även tipsa dig om en bilsadelmakare i örebro, som nog kan lösa dina inrednings grejer.

hemsida: http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … sult=False

MVH. PING^

tack så mycket smile
jo ja har faktist tänkt och ringa till honom, vet du om han är dyr?

mvh jimmy

Elektriker
69 Inlägg
3 augusti 2008
volvo240R skrev:
Alf0ns skrev:
volvo240R skrev:

hehehe ja hade gärna slängt in 2 sportstolar i min med men då kan ja inte göra min lilla hemliga plan wink vad kostade din motiv lackering på bilen ? är också sugen på motiv lackering big_smile

Det kostade ungefär en liten säck med pengar wink www.metal-tattoo.com som lackat den. Vill du veta mera så tar vi det via Pm big_smile

Pickup ska de va!

1 892 Inlägg
5 augusti 2008
nog fler än jag son är nyfiken efter ett sånt inlägg..  tongue
Fan vad tjusigt det blir!! tongue vilken underbar bil jimmy!! Mvh/Mats

Photographer
102 Inlägg
5 augusti 2008
Säkert blivit frågat förr, men kommer du till Vallåkraträffen? big_smile

1 964 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
krutmats skrev:
nog fler än jag son är nyfiken efter ett sånt inlägg..  tongue
Fan vad tjusigt det blir!! tongue vilken underbar bil jimmy!! Mvh/Mats

hehehe ja skickar dej et pm om detta mats.

1 964 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
Spinnix skrev:
Säkert blivit frågat förr, men kommer du till Vallåkraträffen? big_smile

ja kommer att åka ner till vallåkra men det är inte säkert att det blir i min bil pga att ett hjullager har gått sönder men får det till helgen. tror att det är ett hjul lager iaf. ja är inte helt säker. svärfar kommer upp i helgen och han skulle också lyssna på ljudet. mvh

1 964 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
Hej igen!

så hur går det med min bil, det händer tyvärr inte så mycket håller just nu på att byta hjullager bilder på de kommer upp snart.
ska även försöka i denna vecka eller i början av nästa och ringa till kalles sadelmakeri för en pris förfrågan om skinn säten.

sen på tis så kommer äntligen efter lång väntan lönen börjar rulla in igen som den ska och har precis börjat på nytt jobb så ja trivs och motivationen är på top så fort ja får i hop bilen igen.

PGA stukad drivaxel så kommer inte min bil ner till vallis sad men ja kan lova att ja kommer med något extra nästa år wink

299 Inlägg
5 september 2008
uppdate nu tack ;D

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--

1 964 Inlägg
5 september 2008
Trådstartare
hejsan smile

vad trevligt att det finns en som saknar min tråd big_smile

nå vad har hänt sen sist:
*bötit hjullager höger fram bilder kommer när min dator funkar igen smile
*fått hem ett STORT paket med delar
*monterat ett varad undergroundkit under bilen med 1000 färger. bilder kommer så fort min dator funkar...
kommer gå lite segt just nu håller på att inhandla alla delar ja ska ha till vinterna smile

Sök