2066
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 503 068 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
4 663 Inlägg
5 september 2008
bara så du vet så längtar vi big_smile big_smile   skynda dig med datorn så vi får bilder big_smile
mvh robin

Think Better Cars
447 Inlägg
8 september 2008
när blir de update här då tongue ..vet att du har pillat lite big_smile

Mvh // Djem

2 788 Inlägg
8 september 2008
Jävlar vad snygg din S70 var yikes En av de finaste jag sett tror jag tongue
Snyggare lär den säkert bli också cool

299 Inlägg
17 september 2008
upp date? ja tack;P

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--

1 964 Inlägg
17 september 2008
Trådstartare
hehehe förlåt alla människor =)men har haft lite fullt upp och min dator är paj. men ska fixa den om 2 v så ja lovar att då kommer det bilder och info på vad som ska göras...

mvh jimmy

299 Inlägg
17 september 2008
volvo240R skrev:
hehehe förlåt alla människor =)men har haft lite fullt upp och min dator är paj. men ska fixa den om 2 v så ja lovar att då kommer det bilder och info på vad som ska göras...

mvh jimmy

de hoppas vi på wink

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--

33 Inlägg
25 september 2008
väntar på men info inför ombygnationen i vinter

Ett skratt förlänger livet

1 964 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
s70sunshine skrev:
väntar på men info inför ombygnationen i vinter

hehehe klart ja kan ge er lite info big_smile

*sätena kommer att kläs om så fort som möjligt i cream färgat och choklad brunt med inbroderat "SUNSHINE" i rygg stödet
*nya fälgar 19" ev 20" om ja hittar några läckra
*motivlackering på sidan om bilen( vet ej vad än)
*klä om innertaket och alla plast detalter inne i bilen i cream och choklad brunt
*bygga om instrument panelen så mätare och ny sterio får plats och även en sub och nya högtalare
*dörrsidorna ska byggas om så att det rymms fler högtalare
*skärmar i nackstöden i stolarna
*mera lackade detaljer i cupen
*mer lackade detaljer i motorrummet
*en reäl jävla ljudanläggning med ljus och speglar och vad man nu kan hitta på smile
*ska se om det inte går och bygga om kjolpaketet så det sticker ut mera men ändå behåler den clena looken
*klarglas bakljus(finns inte att köpa)
*diskret takvinge
*däcktrycksensorer

listan kan göras hur lång som helst så lotta om du inte har något för dej i vinter så ta med dej martin på ett mek tur wink ska även försöka hinna att lära tjejen att bygga bil för att hon vill ju ställa ut sin civic till sommaren också tongue

åter kommer med bilder så fort min dator funkar(borde va efter helgen) big_smile

33 Inlägg
25 september 2008
så klart jag vill ha bilder smile

Ett skratt förlänger livet

1 964 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/472292_7s55ah.jpg
nu kommer dom efter länktade bilderna ja har lovat länge, ni kanske kommer ihåg att ja byte hjullager runt vallåkra tongue här kommer bilderna

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/472293_x1x9kq.jpg
någon som ser skillnad tongue? den gammla hade packboxen på bak sidan gått sönder på så vatten hade kommit in så det hade skärt ihop

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/472294_4tk7ah.jpg
här har det gammla skiten sutit

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/472295_32cp21.jpg
det nya på plats smile mycket finare

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/472296_qrsawt.jpg
fick ett stort paket från creatix för ca en mån sen med massa smått och gott i som ni får se längre fram i unväcklingen vad det innehåll big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/472297_wy5dxk.jpg
denna (min vinter bil)kommer ta min tid ca 1 mån till sen kommer sunshine byggas om ordentligt kan ja lova.. ja lovar att ni vill följa projekt tråden smile mycket smått och gott kommer att visas wink

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
28 september 2008
gött att se att de börjar hända nått igen big_smile

1 964 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
ReinarT skrev:

kul att du tycker de big_smile tycker faktist det ska bli skönt att börja fixa med den igen big_smile läste du lista ja la in här om dagen tongue? vad tror du om den ?

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
28 september 2008
volvo240R skrev:
ReinarT skrev:

kul att du tycker de big_smile tycker faktist det ska bli skönt att börja fixa med den igen big_smile läste du lista ja la in här om dagen tongue? vad tror du om den ?

Jepps, tycker de verkar riktigt najs, önskar man hade dom pengarna så man kunde göra liknande saker på c70in ja med, men ja får nog nöja mig med att få dit mina sidokjolar och lite nya mätare så länge ja pluggar tongue

106 Inlägg
28 september 2008
Tjenare!
Läst 62 sidor nu big_smile
Riktigt nice S70 !  wink
Den blir bara snyggare å snyggare
/Saandberg!

Volvo Räcing

243 Inlägg
28 september 2008
Jävlar vad lång tid det tog att skum läsa dina 62 sidor tongue
klart den stilrenaste, snyggaste volvon i projekt ! lycka till

1 964 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
ReinarT skrev:
volvo240R skrev:
ReinarT skrev:

Jepps, tycker de verkar riktigt najs, önskar man hade dom pengarna så man kunde göra liknande saker på c70in ja med, men ja får nog nöja mig med att få dit mina sidokjolar och lite nya mätare så länge ja pluggar tongue

tack vet hur de är tongue även om man jobbar så är det svårt att få pengarna att räcka till ju tonguetongue

1 964 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
Saandberg skrev:
Tjenare!
Läst 62 sidor nu big_smile
Riktigt nice S70 !  wink
Den blir bara snyggare å snyggare
/Saandberg!

tjenare big_smile
man får tacka så hemskt mycket kul att du gillar den det glädjer mej big_smilebig_smile

1 964 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
Haans skrev:
Jävlar vad lång tid det tog att skum läsa dina 62 sidor tongue
klart den stilrenaste, snyggaste volvon i projekt ! lycka till

hehehe tack så hemskt mycket smile glädjer mej att det finns folk som tar och läser min tråd så ordagrant och vill veta vad som hänt big_smile  tack så mycket tongue följ gärna utväcklingen på den om du vill big_smile

4 663 Inlägg
28 september 2008
kommer bli ass kul att forsätta folja och få se  vad du har för planer på bilarna big_smile
mvh robin

243 Inlägg
28 september 2008
Det kommer jag göra !

Sök