Kommer att bli kanon. det är ju bäst att man skriver lite, så du uppdaterar med bilder
Jag missade det säkert, men vad använde du för lim till att fästa skinnet?
Jag hoppas det bara är kola i glaset
/ Victor
tackar victor
det är m3 fast bond 30 kan du köpa på topntrim.com tror ja de heter(vatten fast skit bra och enkelt att tvätta bort, det som är lite nackdel är att det måste ligga till sej någon timme innan man kan börja arbeta med det,
hehehe det va faktist bara cola i det den här gången
nice interiören kommer bli skit bra är det cola i carlsbergs glaset ? mvh robin
tackar robin hehehe jajjemen det går väl fin fint ju hehehe den rymmer ca 60cl det där glaset så då kan man få i mycket cola om man nu vill ha de hahahaha
en fråga till er, kan inte bestämma mej för om ja ska bygga in denna eller om ja ska skita i den totalt? vad tycker ni? (vet att den sitter snätt som fan beror nog inte på colan)
Fan det är ju så man blir helt till sig när man kollar på ditt projekt Keep going. Ang luftintaget, skippa det. Du vill ju ha en clean bil och det blir nog bättre utan det där. Min åsikt om det. Hoppas det kommer mer bilder snart
Helt sjukt vilken liten fixare du e. Undrar hur många med ditt projekt som du har sprängt in nya ideer i huvudet. Man blir fruktansvärt sugen på att bara ta ledigt och fixa med bilen. KEEP IT UP.... Bilen blir helt sjukt najs btw...
tackar allihop så hemskt mycket, och tack så jätte mycket plumpen vet inte vad ja ska säga, om man fick såna här kommentarer oftare så skulle allting bli mycket enklare och roligare
på fredag ska ja in till brl i örebro och hämta ut min special leverans iaf
Har hänt en hel del sedan jag sist kikade i denna tråden Bilen ser kanonsnygg ut och inredningen kommer nog bli minst lika snygg tror jag Du vet vad du gör och gör allting så noggrannt att man skulle kunna tro att bilen hade varit någon specialmodell från Volvo...finaste Volvon här i projekt- delen tycker jag och en inspirationskälla för många Lycka till nu med inredningen