De kommer bli super snyggt när du är klart älsklingen min.. imorgon är de du och jag ska tar tag i den blå saken;) Kyssar älskar dig<3
Haha, bara jag som tänkte på något helt annat först?
Ont; konsollen blev verkligen jättebra. Ser verkligen proffsigt ut.
nej, men man har väl "lite" skadad fantasi....
Ser riktigt bra ut med projektet. Väntar på fler bilder
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
hehehehe ni är ju bara för underbara imorgon ska ja ut och meka igen och då ska det väl komma upp lite nya frecha bilder fick äntligen dit min nya tankarmatur på vnter bilen hittade typ en nästan en helt ny på skrotten så det va ju toppen, 150kr
De kommer bli super snyggt när du är klart älsklingen min.. imorgon är de du och jag ska tar tag i den blå saken;) Kyssar älskar dig<3
Haha, bara jag som tänkte på något helt annat först?
Ont; konsollen blev verkligen jättebra. Ser verkligen proffsigt ut.
nej, men man har väl "lite" skadad fantasi....
Ser riktigt bra ut med projektet. Väntar på fler bilder
// Victor
Ja nu killar fick ni ett gott skratt.. hehehehehe De var ju inte så jag mena men de var bra att ni fick ett gott skratt.. :d Hoppas ni får en trevligt kväll..
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Hur ska du lösa problemet med att skinnet inte täcker ända in i hålet? hae varit snyggt med en strategiskt lagd söm runt om i hålet dvs du syr ihopp en skinnbit som bygger innåt.
hehehehe håller fortafarande på vad det kan vara för fälgar , men det kan ju vara nitro åter kommer i kväll med lite spännade bilder på vad ja har gjort i kväll ska bara göra klart de ja håller på med