2928
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 504 109 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
Think Better Cars
447 Inlägg
1 maj 2009
nice jimm big_smile... men du när kommer dom nya pjuksen? kommer dom på när vi ska till karlstad big_smile?...
sedan tycker ja att du inte ska ha så mycket neoon tongue.. snyggt annars big_smile

Mvh // Djem

1 964 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
tack så mycket allihop smile ska försöka beställa däckena om ett par veckor wink

Think Better Cars
447 Inlägg
3 maj 2009
volvo240R skrev:
tack så mycket allihop smile ska försöka beställa däckena om ett par veckor wink

heheheh ja du karlstad är väl om 2 veckor tongue eller heheheh big_smile?

Mvh // Djem

Plugghäst med motorintresse
70 Inlägg
4 maj 2009
nu ska du inte vara sån, erik. Det ser riktigt läckert ut med all neon i verkligheten. mycket bättre än bilderna visar wink gå och pussa josefin istället från mig wink

Det är så härligt att sen Sunshine ute nu. Hon glittra så fint i solskenet i torsdags när jimmy var ute och for när ja var på väg till min raring. Det är bara små sakerna som ska på plats och sen är hon sjukt snygg wink

Kram Kicka

Dirigo // Jag styr

1 964 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
ja hoppas på att mitt lim kommer denna vecka så ja kan göra klart den siste dörren, och ska även försöka beställa däck denna vecka sen jävlar big_smile

1 964 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
nya däck till 20" äntligen beställda tongue undra om ja ska bjuda på en bild när dom är på monterade hehe tongue

10 Inlägg
5 maj 2009
GRANNEN!! Du får gärna åka mer här på gatan med ljuset på smile

Hörde att Ina fick första åkturen och att du kört lotta i henne smile Du bjur väl på en åktur! big_smile

Stolt över dej!
Pöss

303 Inlägg
5 maj 2009
vet inte vad jag ska säga... har setat å bläddrat igenom hela tråden i ett sträck (ca:4 timmars jobb) hehe.. är sjukt imponerad, så snyggt jobbat!! så skönt å se folk som gör själva å inte bara lämnar iväg till nån firma.. de e ju de som är charmen att göra själv!
du får hur många poäng som helst av mej!!

MVH//ruskigt imponerad Johan!
Senast redigerat av _blitz_ (5 maj 2009)

Think Better Cars
447 Inlägg
6 maj 2009
Kicka skrev:
nu ska du inte vara sån, erik. Det ser riktigt läckert ut med all neon i verkligheten. mycket bättre än bilderna visar wink gå och pussa josefin istället från mig wink

Det är så härligt att sen Sunshine ute nu. Hon glittra så fint i solskenet i torsdags när jimmy var ute och for när ja var på väg till min raring. Det är bara små sakerna som ska på plats och sen är hon sjukt snygg wink

Kram Kicka

heheh har aldrig gillat neon på bilar så finns bara kanske visa undantag bara tongue... sen tar det bara en massa onödig ström som man behöver till sterion tongue och så att bilen går framåt heheheheh tongue
Senast redigerat av Djem (6 maj 2009)

Mvh // Djem

Plugghäst med motorintresse
70 Inlägg
7 maj 2009
Djem skrev:
Kicka skrev:

Kram Kicka

heheh har aldrig gillat neon på bilar så finns bara kanske visa undantag bara tongue... sen tar det bara en massa onödig ström som man behöver till sterion tongue och så att bilen går framåt heheheheh tongue

Det tror ja inte jimmy har några problem med wink hehe.

kommer ni upp i peugoten nästa helg?

/ Ina

Dirigo // Jag styr

Think Better Cars
447 Inlägg
7 maj 2009
Kicka skrev:
Djem skrev:
Kicka skrev:

Kram Kicka

Det tror ja inte jimmy har några problem med wink hehe.

kommer ni upp i peugoten nästa helg?

/ Ina

jupps vi kommer i den big_smile

Mvh // Djem

1 964 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
Iron_Ice : hehe tack så mycket smile ja får väl göra det en kväll när det blir fint väder =)klart ja bjuder på ett åk det är bara du kommer upp vet du smile nu blir ja generad stålt behöver du väl inte vara över detta ja gjort hehe wink?

_blitz_ : det glädjer mej att det finns människor som sitter och kollar egenom hela min tråd smile det glädjer mej att du gillar de, men ja försöker och fixa det mästa själv iaf förutom såna saker ja vet att det inte är någon ide tongue

NY UPPDATE: fick ett mail igår om att dom nya däcken ska komma på tis elle tors hoppas dom kommer på tors så ja hinner justera allt om det behövs och limmer till dörrsidorna kommer nog på mån så till på lör när det är karlsta träff om det är fint väder då jävlar wink

1 964 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/651138_lx5968.jpg
tack lotta för lite nya bilder, nu saknas bara dom nya hjulena utvändigt smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/651142_f2kxam.jpg
kommer förhoppningsvis på tis smile

52 Inlägg
10 maj 2009
_blitz_ skrev:
vet inte vad jag ska säga... har setat å bläddrat igenom hela tråden i ett sträck (ca:4 timmars jobb) hehe.. är sjukt imponerad, så snyggt jobbat!! så skönt å se folk som gör själva å inte bara lämnar iväg till nån firma.. de e ju de som är charmen att göra själv!
du får hur många poäng som helst av mej!!

MVH//ruskigt imponerad Johan!

Haha, det är precis vad jag också har gjort. Ruskigt fint och välgjord arbete du Jimmy! Denna bilen blir hur grym som helst!

1 964 Inlägg
10 maj 2009
Trådstartare
tack så mycket båda 2 smile har börjat montera i basportarna i hatthyllan och fy faan vilket jobb :S bilder kommer senare när ja är klar om det önskas?

52 Inlägg
10 maj 2009
Ja upp med bilder!

1 531 Inlägg
10 maj 2009
Det blir så jävla bra Jimmie smile Längtar till lördag så man får känna lite wink Upp med bilder smile

B4m3e
10 maj 2009
Sjukt nice bygge! Tummen upp, men neon under bilen är de inte lite väl...
Keep on going!
// BamZe

glidare
105 Inlägg
11 maj 2009
håller med han ovanför..

blir verkligen skitsnyggt tåls att säga fler än en gång.

men neon känns lite 2004

//Myran

member off brownridge hellracers

Sök