nice jimm ... men du när kommer dom nya pjuksen? kommer dom på när vi ska till karlstad ?... sedan tycker ja att du inte ska ha så mycket neoon .. snyggt annars
nu ska du inte vara sån, erik. Det ser riktigt läckert ut med all neon i verkligheten. mycket bättre än bilderna visar gå och pussa josefin istället från mig
Det är så härligt att sen Sunshine ute nu. Hon glittra så fint i solskenet i torsdags när jimmy var ute och for när ja var på väg till min raring. Det är bara små sakerna som ska på plats och sen är hon sjukt snygg
vet inte vad jag ska säga... har setat å bläddrat igenom hela tråden i ett sträck (ca:4 timmars jobb) hehe.. är sjukt imponerad, så snyggt jobbat!! så skönt å se folk som gör själva å inte bara lämnar iväg till nån firma.. de e ju de som är charmen att göra själv! du får hur många poäng som helst av mej!!
nu ska du inte vara sån, erik. Det ser riktigt läckert ut med all neon i verkligheten. mycket bättre än bilderna visar gå och pussa josefin istället från mig
Det är så härligt att sen Sunshine ute nu. Hon glittra så fint i solskenet i torsdags när jimmy var ute och for när ja var på väg till min raring. Det är bara små sakerna som ska på plats och sen är hon sjukt snygg
Kram Kicka
heheh har aldrig gillat neon på bilar så finns bara kanske visa undantag bara ... sen tar det bara en massa onödig ström som man behöver till sterion och så att bilen går framåt heheheheh
Kram Kicka
heheh har aldrig gillat neon på bilar så finns bara kanske visa undantag bara ... sen tar det bara en massa onödig ström som man behöver till sterion och så att bilen går framåt heheheheh
Det tror ja inte jimmy har några problem med hehe.
Kram Kicka
Det tror ja inte jimmy har några problem med hehe.
Iron_Ice : hehe tack så mycket ja får väl göra det en kväll när det blir fint väder =)klart ja bjuder på ett åk det är bara du kommer upp vet du nu blir ja generad stålt behöver du väl inte vara över detta ja gjort hehe ?
_blitz_ : det glädjer mej att det finns människor som sitter och kollar egenom hela min tråd det glädjer mej att du gillar de, men ja försöker och fixa det mästa själv iaf förutom såna saker ja vet att det inte är någon ide
NY UPPDATE: fick ett mail igår om att dom nya däcken ska komma på tis elle tors hoppas dom kommer på tors så ja hinner justera allt om det behövs och limmer till dörrsidorna kommer nog på mån så till på lör när det är karlsta träff om det är fint väder då jävlar
vet inte vad jag ska säga... har setat å bläddrat igenom hela tråden i ett sträck (ca:4 timmars jobb) hehe.. är sjukt imponerad, så snyggt jobbat!! så skönt å se folk som gör själva å inte bara lämnar iväg till nån firma.. de e ju de som är charmen att göra själv! du får hur många poäng som helst av mej!!
MVH//ruskigt imponerad Johan!
Haha, det är precis vad jag också har gjort. Ruskigt fint och välgjord arbete du Jimmy! Denna bilen blir hur grym som helst!