såg att du misshandlade huven hoppas du hade ansiksmask för kolfiber fibrer har inte helt olik struktur som asbest jag har själv fått rönkta mina lungor för att va på den säkra sidan innan jag började jobba i en lokal där man hanterade kolfiberlamineringar för att först va frisk förklarad och om några år ska jag in igen för att se om man blivit döende:P
Hmm läggs de skärmarna utanpå originalskärmarna? :-O Vad mycket tyngre den bilen ska bli med det och multimedian, då får du ju trimma för att få original-prestanda ;-) ...Går det inte att skippa originalskärmarna under istället så du får en racerbil?
Hmm läggs de skärmarna utanpå originalskärmarna? :-O Vad mycket tyngre den bilen ska bli med det och multimedian, då får du ju trimma för att få original-prestanda ;-) ...Går det inte att skippa originalskärmarna under istället så du får en racerbil?
...men utseendet blir snyggt hursomhelst!!
Elmia är som sagt ett mål men känns lite stressigt för att hinna med allt tills dess
ja bak läggs skärmarna på på utsidan som de görs med de flästa breddnins kitten. tror inte bilken kommer väga så många kilon mer än den gjorde innan, men de finns bara ett sätt att kolla de på och de är att vaga den närden är klar
Siktar ju på att få ca 300hk på hjulen så borde ju inte gå så mycket sämre än förra sommaren
Tror inte de är så bra att kapa bort hela skärmarna och känner inte att de är något jag tjänar något större på.
Av vilken anledning kapade du huven i bitar? den som var så snygg!
Står på sidan 4:
Huven hade en frakt skada och seibon hade som krav att huven skulle smulas ner för att jag skulle få en ny. Allt detta hjälpte PBz mig med så ett stort tack till dem.
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...