gnäll tråden!

mjukismagnus
10 januari 2008 · 470 Inlägg

alex_side skrev:

calibra1992 skrev:
Jag vill gnälla på att det tagits ytterligare ett steg i kväll mot att denna sidan blir ett nytt lunarstorm. Se nr 2 på hetast just nu listan så förstår ni big_smile

HAHAHAHAHAHAH

måste bara gnälla lite på tråden jag med:P jag skulle egentligen sovit nu men den höll mig kvar vid dumburken.... roll godnatt på er gnällspikar cool lol

Jag vill gnälla på att du bor i helsingborg och inte jag!

Har ett ragg på G där big_smile

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
richardoo290 VOLVO for life..
10 januari 2008 · 2 113 Inlägg

alex_side skrev:

calibra1992 skrev:
Jag vill gnälla på att det tagits ytterligare ett steg i kväll mot att denna sidan blir ett nytt lunarstorm. Se nr 2 på hetast just nu listan så förstår ni big_smile

HAHAHAHAHAHAH

måste bara gnälla lite på tråden jag med:P jag skulle egentligen sovit nu men den höll mig kvar vid dumburken.... roll godnatt på er gnällspikar cool lol

nej! din jäkel lägg dig inte !!  fan va trött ja blir på er som somnar tidigt! mad

FL3JM Inga konstigheter
10 januari 2008 · 2 064 Inlägg

Jag hatar folk som kör under 110 på 110-vägar och folk som SLÖKÖR I VÄNSTERFIL när det finns fler än en fil.
Att det ska vara så förbannat svårt alltså! Oftast är det gamlingar eller kärringar..


Sen vill jag passa på att klaga på bensinpriset. Det är fan inte lika skojj att ha massa "extrahästar" längre. sad

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 januari 2008 · 5 753 Inlägg

hmm, vad ska man klaga på tro?...hmm... jag får väll klaga på växellådan på bilen som rasade för nån vecka sen!! gaah!!.. 1an, 2an, 3an, 4an och backen är borta!... men jag lyckades med det omöjliga... jag backade framåt wink alltså innan backen pajjade så la jag i backen för att se om den funkade iaf eftersom dom andra växlarna inte funkade, men vad tror ni händer? jo bilen går framåt på backen en bit innan den även på den växeln slutar dra tongue


oj, nu skrev jag lite onödigt hmm men som sagt, jag vill gnälla på växellåds jäveln mad

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
richardoo290 VOLVO for life..
10 januari 2008 · 2 113 Inlägg

jag gnäller på:            1. för mkt EMO´s i sverige idag.. usch stackars barn
                                 2. Jävla vinterväder fan ingen snö! o sommar som e förvarm!
                                 3. vissa skrothögar här har högsta betyg! fan va surt!
                                 4. aftonbladet.se me sina lögner o vinklade skit hela tiden!
                                 5. ALLA politiker e dumma i huvudet!
                                 6. bensin och snuskatterna e höjda och snart ölen med !!
                                 7. soffliggare som får pengar för o pilla sig i naveln!
                                 8. allmänna idioter! brottslingar m.m
                                 9. vägverkets telefonister
                                 10. poliser prioriterar fel saker!
                                 11. sveriges försvar rustas ner medans andra länders rustas upp!
                                 12. ja vill gnälla på Kristian_V här på garaget för han e jobbig roll

ÄASCH orka skriva mer nu,  åt helskotta me alltihop!

Senast redigerat av richardoo290 (10 januari 2008)

OverBoosted AUTOBAHNRASER
10 januari 2008 · 3 804 Inlägg

richardoo290 skrev:

alex_side skrev:

calibra1992 skrev:
Jag vill gnälla på att det tagits ytterligare ett steg i kväll mot att denna sidan blir ett nytt lunarstorm. Se nr 2 på hetast just nu listan så förstår ni big_smile

HAHAHAHAHAHAH

måste bara gnälla lite på tråden jag med:P jag skulle egentligen sovit nu men den höll mig kvar vid dumburken.... roll godnatt på er gnällspikar cool lol

nej! din jäkel lägg dig inte !!  fan va trött ja blir på er som somnar tidigt! mad

Jag vill gnälla lite på sig för ditt inlägg i bortskänkes tråden var riktigt stört o ja blev riktigt sur på dig när jag läste det!!! hur tänkte du när du skrev det utveckla gärna.


Bmw osv..
richardoo290 VOLVO for life..
10 januari 2008 · 2 113 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

richardoo290 skrev:

alex_side skrev:

HAHAHAHAHAHAH

måste bara gnälla lite på tråden jag med:P jag skulle egentligen sovit nu men den höll mig kvar vid dumburken.... roll godnatt på er gnällspikar cool lol

nej! din jäkel lägg dig inte !!  fan va trött ja blir på er som somnar tidigt! mad

Jag vill gnälla lite på sig för ditt inlägg i bortskänkes tråden var riktigt stört o ja blev riktigt sur på dig när jag läste det!!! hur tänkte du när du skrev det utveckla gärna.

gnäller du på andra för att dom tar och sedan tar du sj så e du lika jävlig ville ja bara få fram, men ja ser inge fel i att ha en sådan tråd eller ta emot saker..

OverBoosted AUTOBAHNRASER
10 januari 2008 · 3 804 Inlägg

richardoo290 skrev:

UseDubbelTurbo skrev:

richardoo290 skrev:

nej! din jäkel lägg dig inte !!  fan va trött ja blir på er som somnar tidigt! mad

Jag vill gnälla lite på sig för ditt inlägg i bortskänkes tråden var riktigt stört o ja blev riktigt sur på dig när jag läste det!!! hur tänkte du när du skrev det utveckla gärna.

gnäller du på andra för att dom tar och sedan tar du sj så e du lika jävlig ville ja bara få fram, men ja ser inge fel i att ha en sådan tråd eller ta emot saker..

Det är väl skillnad på ta skräp i ett soprum än att ta emot bil grejer som folk har hemma men inte använder? Sen på en skala mellan 1-10 hur många finns det i bortskänskes tråd som vill ha grejer som klagade på att det är äkligt me soppmänniskorna?


Bmw osv..
bmx
10 januari 2008 · 7 100 Inlägg

richardoo290 skrev:
jag gnäller på:            1. för mkt EMO´s i sverige idag.. usch stackars barn

eyyyy,jag är emo mad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Aga_Diff Bärs!
10 januari 2008 · 3 456 Inlägg

my740is-fantastic skrev:
Jag vill gnälla på att ett nytt hjullager kostar för mycket för min plånbok.
Och att ingen köper min motor; vad är ni för människor egentligen? ^^

Så gåre när man byter märke.. wink

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Mortalis VW-nörd?
10 januari 2008 · 4 332 Inlägg

Less ja blir på alla bilister som numera måste komma o hävda sig i trafiken med sina volvo skåp (no offense till er härinne, de bara e så att i gbg är 95% av alla bilar volvo så de blir så)..
Ibland e de verkligen no matter what så måste de före, till o me om min fil går rakt fram o deras går till vänster, så vill de iaf komma förbi, inte för att trängas, bara för att få komma före till ljuset, och i samma veva skita ner bilen för mig...
Man blir jävligt sugen på att hindra omkörningar ibland...va en (skåp igen, fast ford) som skulle hävda sig, körde sick sack i 130-140 på 90 väg...sen när ja svängde av så såg ja två avåkta bilar pga halkan imorse, en saab som hade baken stickandes rakt upp i luften, då blev man ju fan ännu mer förbannad på den här idioten som leker med allas säkerhet...så säger de att blixthalka alltid kommer som en jävla överraskning, klart om man tror att man kör på någon jävla bana i juli

alex_side Neerd
10 januari 2008 · 1 596 Inlägg

Mortalis skrev:
Less ja blir på alla bilister som numera måste komma o hävda sig i trafiken med sina volvo skåp (no offense till er härinne, de bara e så att i gbg är 95% av alla bilar volvo så de blir så)..
Ibland e de verkligen no matter what så måste de före, till o me om min fil går rakt fram o deras går till vänster, så vill de iaf komma förbi, inte för att trängas, bara för att få komma före till ljuset, och i samma veva skita ner bilen för mig...
Man blir jävligt sugen på att hindra omkörningar ibland...va en (skåp igen, fast ford) som skulle hävda sig, körde sick sack i 130-140 på 90 väg...sen när ja svängde av så såg ja två avåkta bilar pga halkan imorse, en saab som hade baken stickandes rakt upp i luften, då blev man ju fan ännu mer förbannad på den här idioten som leker med allas säkerhet...så säger de att blixthalka alltid kommer som en jävla överraskning, klart om man tror att man kör på någon jävla bana i juli

eeeeyyy mobba inte ford;) det är fina bilar:P cool big_smile

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Martin 9-3 Fisketokig
10 januari 2008 · 2 997 Inlägg

Tar väl tillfället i akt och fortsätter att gnälla på alla som kör för långsamt särskillt 10km/h och 20km/h när det är nära fartkamera.

Gnäller på alla jävla taxibilar som tror att vägmäken inte gäller dem.

Gnäller på posten som fan inte kan göra något rätt här.

Det som stör mig mest för tillfället är allt jävla damm som gör att jag måste städa nu.


Onödig men kul tråd. Lås inte smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Hmm.
10 januari 2008 ·

gnäller på mitt prov som jag måste göra om en kvart sad.... skulle vart hemma efter mitt föregående prov.. 2 PROV IDAG OCH ETT IGÅR.jävla natur=(

Oj nu gnällde jag på två saker.. jaja

bmx
10 januari 2008 · 7 100 Inlägg

alex_side skrev:

Mortalis skrev:
Less ja blir på alla bilister som numera måste komma o hävda sig i trafiken med sina volvo skåp (no offense till er härinne, de bara e så att i gbg är 95% av alla bilar volvo så de blir så)..
Ibland e de verkligen no matter what så måste de före, till o me om min fil går rakt fram o deras går till vänster, så vill de iaf komma förbi, inte för att trängas, bara för att få komma före till ljuset, och i samma veva skita ner bilen för mig...
Man blir jävligt sugen på att hindra omkörningar ibland...va en (skåp igen, fast ford) som skulle hävda sig, körde sick sack i 130-140 på 90 väg...sen när ja svängde av så såg ja två avåkta bilar pga halkan imorse, en saab som hade baken stickandes rakt upp i luften, då blev man ju fan ännu mer förbannad på den här idioten som leker med allas säkerhet...så säger de att blixthalka alltid kommer som en jävla överraskning, klart om man tror att man kör på någon jävla bana i juli

eeeeyyy mobba inte ford;) det är fina bilar:P cool big_smile

hell yeah cool

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
jonesono Personal- och beteendevetare
10 januari 2008 · 1 082 Inlägg

richardoo290 skrev:
jag gnäller på:            1. för mkt EMO´s i sverige idag.. usch stackars barn
                                 2. Jävla vinterväder fan ingen snö! o sommar som e förvarm!
                                 3. vissa skrothögar här har högsta betyg! fan va surt!
                                 4. aftonbladet.se me sina lögner o vinklade skit hela tiden!
                                 5. ALLA politiker e dumma i huvudet!
                                 6. bensin och snuskatterna e höjda och snart ölen med !!
                                 7. soffliggare som får pengar för o pilla sig i naveln!
                                 8. allmänna idioter! brottslingar m.m
                                 9. vägverkets telefonister
                                 10. poliser prioriterar fel saker!
                                 11. sveriges försvar rustas ner medans andra länders rustas upp!

ÄASCH orka skriva mer nu,  åt helskotta me alltihop!

1. Varför bry sig? Slut öronen - det är en musikstil, om än invecklad sådan.
3. Betyg har aldrig fungerat tillfredsställande.
4. Därför läser man...expressen... eller, så läser man dagstidningar istället.
5. ALLA medborgare också.. det är vi som röstar fram dem.
6. Kalasbra.. ju mer "onödigheter" som beskattas, ju bättre.
7. Japp, det rör sig om hela 1% av medlen som går till detta! (Källa: sif.se) Men alla får skiten för det. Okunskap så det skriker om det.
10. "... och det har de alltid gjort".. Men! Så länge det finns korkade medborgare så har polisen för lite tid för "rätt" saker.
11. Ryssen tar dig nog snart...

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
blacken
10 januari 2008 ·

richardoo290 skrev:
jag gnäller på:            1. för mkt EMO´s i sverige idag.. usch stackars barn
                                 2. Jävla vinterväder fan ingen snö! o sommar som e förvarm!
                                 3. vissa skrothögar här har högsta betyg! fan va surt!
                                 4. aftonbladet.se me sina lögner o vinklade skit hela tiden!
                                 5. ALLA politiker e dumma i huvudet!
                                 6. bensin och snuskatterna e höjda och snart ölen med !!
                                 7. soffliggare som får pengar för o pilla sig i naveln!
                                 8. allmänna idioter! brottslingar m.m
                                 9. vägverkets telefonister
                                 10. poliser prioriterar fel saker!
                                 11. sveriges försvar rustas ner medans andra länders rustas upp!

ÄASCH orka skriva mer nu,  åt helskotta me alltihop!

Jag håller med dig i mångt och mycket där. Tack för att du gnälldade åt mig. big_smile

peter_1976 JDM
10 januari 2008 · 2 201 Inlägg

RobinMcB skrev:
du ska inte ta livet så allvarligt, man kommer aldrig levandes ur det ändå

nån som har kollat på "Van the man" för mycket   tongue

tjaa, vad ska man gnälla över.
lunds cyklister. kan ju inga regler, cyklar hur dom vill. o tar ingen hänsyn

saab9_3turbo
10 januari 2008 · 173 Inlägg

fyfan, här kan man ju bli stammis :>.

Jag vill gnälla på alla billister som VÄGRAR att blinka tongue, ligger för nära, och aldrig gasar upp i hastigheten som motorvägen har (på på-fartsträckan).

OCH

Att pop-musiken suger tongue

Opelmadness German cars, quality and beyond
10 januari 2008 · 8 197 Inlägg

Passar på att gnälla på alla som kör med dimljusen tända med halvljusen.. Speciellt kvällstid! mad Skyll er själva om ni får 530 Watts helljus i fejan om ni möter mig. :p

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang