Saab 900 T16... Kjolpaket??

KBbrother
10 januari 2008 · 3 Inlägg

Är det något som vet om eller var man kan få tag på Kjolpaket till en fyrdörras Saab 900 1990??? eller åtminstonde sidokjolarna???

"Prästen Sa Vid Graven Ungefär Så Här: Du Gick Den Breda Vägen Som Till Helvetet Bär..."
Saab 93 (2000)
airflow Avstängd
10 januari 2008 · 653 Inlägg

KBbrother skrev:
Är det något som vet om eller var man kan få tag på Kjolpaket till en fyrdörras Saab 900 1990??? eller åtminstonde sidokjolarna???

Hej!  till din o min bil (5 dörras) är det i princip omöjligt att hitta kjolpaket, jag hade en j*vla tur o hittade ett begagnat, det är enda alternativet för dej. Om du inte köper ett 3 dörras paket o bygger om till 5, fast då krävs 2 paket o lite kunskap om plastning wink men det går om man vill roll

Jag har rätt i vad jag än säger.
Gizmojohan
10 januari 2008 · 3 295 Inlägg

förstår inte varför det skulle gå åt 2 paket? jag fick dit sidokjolarna på min gamla OG900 och den var 5 dörrars versionen och det räckte med en uppsättning kjolar..

airflow Avstängd
10 januari 2008 · 653 Inlägg

Slave_joe skrev:
förstår inte varför det skulle gå åt 2 paket? jag fick dit sidokjolarna på min gamla OG900 och den var 5 dörrars versionen och det räckte med en uppsättning kjolar..

nu fattar jag inte, 3 dörras paketet är ju för " 2/3 dörras" bilar, hur ska du få på ett sånt paket på en bil med 4/5 sidodörrar?  man måste ju kapa o limma ihop en massa om man använder ett paket, skaffar man 2 så kan man bara kapa ner det o pussla ihop nåt. dela gärna med dej bilder på ditt om du ha cool

Jag har rätt i vad jag än säger.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang