ILarsaI skrev:
Nu ska jag berätta något riktigt tragiskt. Min farmor är en levande varelse med många bekanta, hon har haft ett liv som många önskar att de haft. Enormt många bekanta hade de, men en efter en har de dött av normal ålderdom. Nu är endast farmor kvar.
Bitter, glömsk, sist jag var där hatisk, "gå iväg fort, ge mig inget kaffe för det kastar jag på dig", sur, ilsken.
Är det så vi ska ska dö, på ett ålderdomshem sura och bittra. Varje gång jag tänker på min stackars farmor kommmer tårarna, fy fan för att bli gammal.

Usch.. Lider med dig.
Det kan itne vara kul att se sin farmor på det viset.

Jag hade "turen" att alla mina mor och farföräldrar dog innan dom hamnade på ett hem.
Farfar dog när jag var 7, så jag minns honom inte så väl.
Farmor dog 98, henne saknar jag nåt enormt.
Morfar dog när morsan var 13 så honom träffade jag inte, men jag hade en styvmorfar som var en cool typ. Saknar honom jättemycket.
Sen mormor... Hon dog dagen innan hon skulle fylla 60.
Jag låg på rehabiliteringshem i Göteborg efter en transplatation 1993. Glömmer aldrig kl 07:10 den morgonen.
Det kommer in en sköterska och frågar efter morsan, det var telefon. Dom går iväg och det skriket jag hörde långt nere i den långa korridoren, det var det absolut värsta jag har upplevt...

Mormor finns det inte ord för hur mycket jag saknar... Blir ju fan ledsen nu ju...

Goare människa fanns inte. Man kunde prata med henne om allt, fanns inte mycket hon inte kunde hjälpa en med...
Så, mormor, om du ser det här. Jag saknar dig! :'(