3007
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Melmac skrev:
Hejhej.

Låter mycke trevligt.
Sätt upp mig på listan. Kör så klart sommar bilen då..

Loggan som jap_power_ gjort är snygg som tusan. Men jag tycker inte att man ska ha den på vit bakgrund, blir som en stor blaffa mitt på bilen. Snyggare att ha en som ser ut lite som "Ringen" dekalen som många har på bakluckan. Blir billigare om man bara får den skuren i venyl också.

Jag har en kontakt som beställer hem dakaler från kina. Men man får beställa ganska många då. Men då kostar dom typ 50 öre/st. Kanske kan snacka med honom om spons eller ett bra pris?
Kolla de på:

http://www.stickit.se/

Mvh Melmac

Håller med, tycker inte heller det ska vara vi bakgrund den blir så fyrkantig då. Men ja jag vet inte hur man skär den då eller hur den kommer se ut.
Kan du fixa spons hade det varit super ju smile

151 Inlägg
14 januari 2008
Kajlie skrev:
Melmac skrev:
Hejhej.

Låter mycke trevligt.
Sätt upp mig på listan. Kör så klart sommar bilen då..

Loggan som jap_power_ gjort är snygg som tusan. Men jag tycker inte att man ska ha den på vit bakgrund, blir som en stor blaffa mitt på bilen. Snyggare att ha en som ser ut lite som "Ringen" dekalen som många har på bakluckan. Blir billigare om man bara får den skuren i venyl också.

Jag har en kontakt som beställer hem dakaler från kina. Men man får beställa ganska många då. Men då kostar dom typ 50 öre/st. Kanske kan snacka med honom om spons eller ett bra pris?
Kolla de på:

http://www.stickit.se/

Mvh Melmac

Håller med, tycker inte heller det ska vara vi bakgrund den blir så fyrkantig då. Men ja jag vet inte hur man skär den då eller hur den kommer se ut.
Kan du fixa spons hade det varit super ju smile

Men kan man inte skära ut konturerna på skånekartan i gult sen städerna i rött och även ha texten röd. så blir där ikngen bakgrud utan bara konturerna på bilden..tror det hade blitt rätt snyggt på sidorutan faktiskt..dom skånska färgerna=)

Bara ett förslag..vad tycker ni.?

Play It Loud

Sempre Inter
537 Inlägg
14 januari 2008
tält är ju enda riktiga valet mer gemenskap då.. ska maila dekaltrim nu o fråga va dom tycker om vår ide..

melmac där sa du nått väldigt bra.. jag har mailat dekaltrim nu om sponsorskap så vi får se.

om de blir billigare tycker jag att vi gör så med, men denna ska inte alls va stor kanske man kan ha me på rutan så man vet vilka som ska me helt enkelt!

Elvis
HPC KayTown

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Jap_power_ skrev:
tält är ju enda riktiga valet mer gemenskap då.. ska maila dekaltrim nu o fråga va dom tycker om vår ide..

melmac där sa du nått väldigt bra.. jag har mailat dekaltrim nu om sponsorskap så vi får se.

om de blir billigare tycker jag att vi gör så med, men denna ska inte alls va stor kanske man kan ha me på rutan så man vet vilka som ska me helt enkelt!

Jag tänkte det med typ som man kan ha på sidobakrutan.

Sempre Inter
537 Inlägg
14 januari 2008
exakt det jag med tänkte på! sen kan man ju ha en sånn vit penna som man skriver typ nummer på.. så kan man hålla koll på hur många man är!

Elvis
HPC KayTown

870 Inlägg
14 januari 2008
Kajlie skrev:
Satt och kollade på rutten precis....när man kör från ystad e det inte roligare att köra längs kusten istället för att vika inåt landet ?

Jo det är helt klart roligare med kustvägen (Väg 9) för annars får det bli E65:an och det är inte lika kul... Då blir det (mer exakt) Ystad--->Svarte--->Abbekås--->Beddingestrand--->Smygehamn--->Trelleborg!
Senast redigerat av NickeJ89 (14 januari 2008)

Sempre Inter
537 Inlägg
14 januari 2008
vi kan ju bara ha me ställena vi kommer stanna på så klart..inte varje stad vi kör igenom.

Elvis
HPC KayTown

870 Inlägg
14 januari 2008
Jaja jo klart, jag skrev bara vilka byar vi kör igenom om vi tar väg 9 smile

2 Inlägg
14 januari 2008
ja e lätt med på de big_smile ja kör en volvo S60

jävla fyllo :D

Sempre Inter
537 Inlägg
14 januari 2008
ne nu ska ja dra o jobba, återkommer imorgon med svar från dekaltrim förhoppnignsvis

Elvis
HPC KayTown

188 Inlägg
14 januari 2008
Hej jag undrar om man måste bo i skåne eller
Kan man hänga på ändå.. MVh Pidde

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
xtremet4 skrev:
Hej jag undrar om man måste bo i skåne eller
Kan man hänga på ändå.. MVh Pidde

absolut inte alla är välkommna smile
Även om man e sthlmare....

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
NickeJ89 skrev:
Kajlie skrev:
Satt och kollade på rutten precis....när man kör från ystad e det inte roligare att köra längs kusten istället för att vika inåt landet ?

Jo det är helt klart roligare med kustvägen (Väg 9) för annars får det bli E65:an och det är inte lika kul... Då blir det (mer exakt) Ystad--->Svarte--->Abbekås--->Beddingestrand--->Smygehamn--->Trelleborg!

Tänkte det också bor ju i krokarna så vet ju att det fins en fin äng vid smygehuk där vi kan stanna o bada smile

529 Inlägg
14 januari 2008
låter som en utmärkt ide.  tips  vid svarte emot abbekås ligger där en Najs  stor pakering och Badstrand  MOSSBYSTRAND kiosk  som alla bilar kan stanna vid o ta en glass kaffe m,m bara chilla ta nått roligt foto typ

Volvo fore life :)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
JohanMR850 skrev:
låter som en utmärkt ide.  tips  vid svarte emot abbekås ligger där en Najs  stor pakering och Badstrand  MOSSBYSTRAND kiosk  som alla bilar kan stanna vid o ta en glass kaffe m,m bara chilla ta nått roligt foto typ

Ännu en bra idé fan va bra vi e smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
RUTT UPPDATERAD SE SIDAN 1!

203 Inlägg
14 januari 2008
Wieee!  http://img299.imageshack.us/img299/5349/32839096ls0.gif

BMW fantast
1 172 Inlägg
14 januari 2008
får nog köra på så små vägar vi kan hitta... inga motorvägar inte... blir vi färdiga på en dag... kör säå nära havet vi kan komma....big_smile

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

529 Inlägg
14 januari 2008
Kajlie skrev:
JohanMR850 skrev:

Ännu en bra idé fan va bra vi e smile

Kajlie smile vi är bra vi ska bli skoj som fan detta tänk vilken karavan hehe lär ju dra en

o annan blick åt sej.   jag är med från dem trakterna så man vet sina

ställe hehe...

Volvo fore life :)

3 059 Inlägg
15 januari 2008
Hur mycket av dom 42 milen är motorväg?
Personligen tycker jag att det ska vara så lite motorväg som möjligt. Ska man göra en sån här tur genom skåne på sommaren så är det som dom flesta säger.. kustvägen som gäller.
Lagom smala och slingriga vägar.. hur skönt som helst.

Ang. loggan så är Jap...s förslag super.. men varför inte ha en svart bakgrund? Svart gör sig bra på tonade rutor som en hel del har och svart gör sig även bra på icke tonade rutor. På så sätt sticker loggan ut mer och blir synligare. Ett 4-kantigt vitt är fruktansvärt tråkigt och inget snyggt på en ruta eller annanstans på bilen.

Måste få tillägga att turen låter bättre o bättre ju mer det snackas här. Blir ju bara så jädra sugen. Jag måste ju bara ordna så jag kan köra med, Touringen isåfall. Men kan ju inte säga 100% säkert redan nu med tanke på tösen.
Senast redigerat av Smajly (15 januari 2008)

Sök