Inför: Skåne crazy tour 2008.

Alecci
13 januari 2008 · 2 014 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

BMW_Galen_Tjej skrev:
Har ju inget körkort.. hehe men är jag ledig å det är nån som vill ha en respartner så hojta till för jag hade lätt kunnat hänga på smilesmilesmile

du kan få åka med i min Volvo smile smile smile

Hehe, låna en BMW av någon så lär hon nog nappa per omgående. tongue

Klart du ska med Louise! wink

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Jensus
13 januari 2008 · 151 Inlägg

Låter fint=)..ska kolla upp min semester i lumpen..är jag ledig hänger jag med=)

BMW_galen_tjej du vill inte åka BMW;)?

Play It Loud
BMW E46 328 sedan "Bakaxelras som heter duga" (1999)
Digital_Kicker
13 januari 2008 · 3 721 Inlägg

Alecci skrev:

Digital_Kicker skrev:

BMW_Galen_Tjej skrev:
Har ju inget körkort.. hehe men är jag ledig å det är nån som vill ha en respartner så hojta till för jag hade lätt kunnat hänga på smilesmilesmile

du kan få åka med i min Volvo smile smile smile

Hehe, låna en BMW av någon så lär hon nog nappa per omgående. tongue

Klart du ska med Louise! wink

Njae hon har ju skrivit att hon tycker om andra bilar också ju smile hehe.

Micke_Passat Lastbilschaufför
13 januari 2008 · 156 Inlägg

De låter bra... där é säkert någon undersköterska eller nått som kommer med på touren * hehe *  Bra gjort o dra igång en sådan Tour!!!

Kajlie skrev:

Micke_Passat skrev:
Tjena alla glada!  Jag é på smile  Har ni någon aning om hur många dagar de kommer ta? Då kan man kanske få med sig sambon med så kan hon föda i bilen, de hade varit ett lyckligt barn som kom till världen på en träff =P

HAHA ja fy vilken start på livet big_smile

Vi ska nog satsa på fre-lör-sönd som det ser ut nu!

Hade motorsport varit enkelt hade det kallats fotboll =)
Kajlie Garaget Video Crew
13 januari 2008 · 842 Inlägg

Alecci skrev:
Hmm... Efter lite tjat från Lady_Milla får jag väl skriva upp mig då, trots att man inte ens bor i närheten av Skåne. Med reservation för att man eventuellt jobbar förstås.

Funderar bara på om man ska ta förstabilen VW Scirocco istället för min R34 GTR? big_smile

r34an röstar jag på big_smile

Alecci
13 januari 2008 · 2 014 Inlägg

Kajlie skrev:

Alecci skrev:
Hmm... Efter lite tjat från Lady_Milla får jag väl skriva upp mig då, trots att man inte ens bor i närheten av Skåne. Med reservation för att man eventuellt jobbar förstås.

Funderar bara på om man ska ta förstabilen VW Scirocco istället för min R34 GTR? big_smile

r34an röstar jag på big_smile

Vi får väl se hur det blir... Vill inte lämna bilen stående hur som helst vid övernattningar och sånt. Det beror rätt mycket på hur det blir med den biten...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
bubbe_
13 januari 2008 · 1 Inlägg

Jag och min vän "Dempa_" är intresserade, blir det den 18:e juli, vecka 29?

Lady_Milla Alecci's fästmö
13 januari 2008 · 708 Inlägg

Alecci skrev:

Kajlie skrev:

Alecci skrev:
Hmm... Efter lite tjat från Lady_Milla får jag väl skriva upp mig då, trots att man inte ens bor i närheten av Skåne. Med reservation för att man eventuellt jobbar förstås.

Funderar bara på om man ska ta förstabilen VW Scirocco istället för min R34 GTR? big_smile

r34an röstar jag på big_smile

Vi får väl se hur det blir... Vill inte lämna bilen stående hur som helst vid övernattningar och sånt. Det beror rätt mycket på hur det blir med den biten...

men duuu de ska ju va vakter på natten om jag inte missförstått de hela tongue annars kan vi la sitta uppe insvepta i filtar å glo på den hela nattern så inget händer hihi:D

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Athletic
13 januari 2008 · 62 Inlägg

kan lägga till mig om inte större bilmässa kommer ivägen, men sär ifrån då itid !
kommer bli fint med en liten skåne tour

pale Mensa -09
13 januari 2008 · 132 Inlägg

Är nog också hyfsat intresserad.

Röda bilar är SNABBAST!
CarbonLoader Team Carkings
13 januari 2008 · 2 300 Inlägg

Skriv upp oss också! Låter riktigt kul! Från Kristianstad här.

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
harman
13 januari 2008 · 4 Inlägg

Harman ( honda s2000 )

bodega
13 januari 2008 · 18 Inlägg

BMW_Galen_Tjej skrev:
Har ju inget körkort.. hehe men är jag ledig å det är nån som vill ha en respartner så hojta till för jag hade lätt kunnat hänga på smilesmilesmile

Du kanske vill åka öppen BMW? Då är du välkommen att åka med mig!

/P

Alecci
13 januari 2008 · 2 014 Inlägg

Lady_Milla skrev:

Alecci skrev:

Kajlie skrev:

r34an röstar jag på big_smile

Vi får väl se hur det blir... Vill inte lämna bilen stående hur som helst vid övernattningar och sånt. Det beror rätt mycket på hur det blir med den biten...

men duuu de ska ju va vakter på natten om jag inte missförstått de hela tongue annars kan vi la sitta uppe insvepta i filtar å glo på den hela nattern så inget händer hihi:D

Bra idé, förutom den lilla detaljen att det nog kan bli riktigt jobbigt att köra om man skulle sitta uppe hela nätterna... big_smile Dessutom tycker inte ens jag att bilen är så snygg att jag skulle orka sitta och glo på den en hel natt. tongue

Vi får väl kedja fast vårt tält i bilen och låsa med kodat hänglås annars... lol

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Kanse
13 januari 2008 · 1 120 Inlägg

bodega skrev:

BMW_Galen_Tjej skrev:
Har ju inget körkort.. hehe men är jag ledig å det är nån som vill ha en respartner så hojta till för jag hade lätt kunnat hänga på smilesmilesmile

Du kanske vill åka öppen BMW? Då är du välkommen att åka med mig!

/P

smile jag får fundera på det hehe smile kul att du kom idag på träffen

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
peter_1976 JDM
13 januari 2008 · 2 201 Inlägg

Ett par ideer bara.
antingen att alla har dekal med Skåne crazy tour 2008 (kanknske nån dekalfirma som sponrar eller nåt), eller en tröja samma tryck, fast det är svårare att fixa. o att man delar utt det på uppsamlingplatserna.
En annan ide är nån som filmar, eller ett par som filmer både innifrån bilarna, kanske köra någon i förväg så han kan filma när vi kommer körandes, o sen kan personen hoppa in i sista bilen. hoppas ni fattar vad jag menar.
Även några fotografer, fotografera både underkörning o stillastående

Kajlie Garaget Video Crew
13 januari 2008 · 842 Inlägg

peter_1976 skrev:
Ett par ideer bara.
antingen att alla har dekal med Skåne crazy tour 2008 (kanknske nån dekalfirma som sponrar eller nåt), eller en tröja samma tryck, fast det är svårare att fixa. o att man delar utt det på uppsamlingplatserna.
En annan ide är nån som filmar, eller ett par som filmer både innifrån bilarna, kanske köra någon i förväg så han kan filma när vi kommer körandes, o sen kan personen hoppa in i sista bilen. hoppas ni fattar vad jag menar.
Även några fotografer, fotografera både underkörning o stillastående

Min medpassagerare kommer iafall ha en videokamera tillhands.
Hade varit kul om fler hade haft det smile

Kajlie Garaget Video Crew
13 januari 2008 · 842 Inlägg

bubbe_ skrev:
Jag och min vän "Dempa_" är intresserade, blir det den 18:e juli, vecka 29?

Kommer inget större ivägen så försöker vi köra på den 18 juli

Johankocken
13 januari 2008 · 529 Inlägg

hur många mil är den rundan ?

Volvo fore life :)
Volvo c30 (2008)
Volvo v40 (2014)
Kajlie Garaget Video Crew
13 januari 2008 · 842 Inlägg

JohanMR850 skrev:
hur många mil är den rundan ?

Jävligt bra fråga big_smile Ska räkna på de.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang