3616
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

13 Inlägg
13 januari 2008
låter kul detta! om det blir av så arrangerar jag nog ingen vår-cruising i år. säg till om ni behöver hjälp! jag deltar gärna om det inte krockar med semesterns utlandsresor.

MVH Fabian

"The speed was OK, but the corner to tight."

2 201 Inlägg
13 januari 2008
Kajlie skrev:
peter_1976 skrev:
Ett par ideer bara.
antingen att alla har dekal med Skåne crazy tour 2008 (kanknske nån dekalfirma som sponrar eller nåt), eller en tröja samma tryck, fast det är svårare att fixa. o att man delar utt det på uppsamlingplatserna.
En annan ide är nån som filmar, eller ett par som filmer både innifrån bilarna, kanske köra någon i förväg så han kan filma när vi kommer körandes, o sen kan personen hoppa in i sista bilen. hoppas ni fattar vad jag menar.
Även några fotografer, fotografera både underkörning o stillastående

Min medpassagerare kommer iafall ha en videokamera tillhands.
Hade varit kul om fler hade haft det smile

jag kan oxå filma från min bil, förmodligen ingen medpassagera (återstår att se)
men jag har tyvärr inte världens bästa videokamera heller  sad

men går det att att fixa nån dekal med "Skåne crazy tour 2008"? finns kanske någon dekalfirma som hjälper till, antingen sponsra oss eller om vi kan lägga en liten summa var.

529 Inlägg
13 januari 2008
hehe en sak vi inte får missa  är ju SJÖBO-Marknad tongue  brukar vara runt det datumet.

Volvo fore life :)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
peter_1976 skrev:
Kajlie skrev:
peter_1976 skrev:
Ett par ideer bara.
antingen att alla har dekal med Skåne crazy tour 2008 (kanknske nån dekalfirma som sponrar eller nåt), eller en tröja samma tryck, fast det är svårare att fixa. o att man delar utt det på uppsamlingplatserna.
En annan ide är nån som filmar, eller ett par som filmer både innifrån bilarna, kanske köra någon i förväg så han kan filma när vi kommer körandes, o sen kan personen hoppa in i sista bilen. hoppas ni fattar vad jag menar.
Även några fotografer, fotografera både underkörning o stillastående

Min medpassagerare kommer iafall ha en videokamera tillhands.
Hade varit kul om fler hade haft det smile

jag kan oxå filma från min bil, förmodligen ingen medpassagera (återstår att se)
men jag har tyvärr inte världens bästa videokamera heller  sad

men går det att att fixa nån dekal med "Skåne crazy tour 2008"? finns kanske någon dekalfirma som hjälper till, antingen sponsra oss eller om vi kan lägga en liten summa var.

Jepp ska ta kontakt med dekaltrimm och fråga dom om dom kan erbjuda nått bra.

18 Inlägg
13 januari 2008
BMW_Galen_Tjej skrev:
bodega skrev:
BMW_Galen_Tjej skrev:
Har ju inget körkort.. hehe men är jag ledig å det är nån som vill ha en respartner så hojta till för jag hade lätt kunnat hänga på smilesmilesmile

Du kanske vill åka öppen BMW? Då är du välkommen att åka med mig!

/P

smile jag får fundera på det hehe smile kul att du kom idag på träffen

Fundera på, det är lugnt! Tack för an kul träff! Bra drag i garaget blev det...

/P

22 Inlägg
13 januari 2008
jag är lätt med. låter skoj=)

v8 ohh yeah!

3 722 Inlägg
13 januari 2008
Men tröjor kan man ju också fixa lätt via nätet om folk är intresserade av det, eller folk som inte vill ha dekaler på bilen. vad vet jag smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
Men tröjor kan man ju också fixa lätt via nätet om folk är intresserade av det, eller folk som inte vill ha dekaler på bilen. vad vet jag smile

Jag ska försöka fixa både t-shirts och dekaler, menar dekaler e inte så svårt o ta bort igen...
Kommer bli dekaler i samma storlek som dom gorg har så man kan smälla på dom på sido kjolen etc.

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
13 januari 2008
Skriv upp mig med på listan! Kör antingen en Peugeot 106 Ralley eller en Audi 80 Cabbe....

3 722 Inlägg
13 januari 2008
Kajlie skrev:
Digital_Kicker skrev:

Jag ska försöka fixa både t-shirts och dekaler, menar dekaler e inte så svårt o ta bort igen...
Kommer bli dekaler i samma storlek som dom gorg har så man kan smälla på dom på sido kjolen etc.

Okey! Låter bra vikket som!

Smed
47 Inlägg
13 januari 2008
Du kan skriva upp mig med sålänge.. Kommer köra med Galanten! smile

2 201 Inlägg
13 januari 2008
Kajlie skrev:
Digital_Kicker skrev:

sidorutan är bättre, syns bättre. o lättare att få av   big_smile
Senast redigerat av peter_1976 (13 januari 2008)

3 722 Inlägg
13 januari 2008
ja sidorutorn är bäst!

151 Inlägg
13 januari 2008
Är ledig v 26-29 så det blir utmärkt..så du kan skriva upp mig på listan..blir det ändringar hör ja av mig=)

BMW 320i E36

Play It Loud

Race mekaniker
26 Inlägg
13 januari 2008
Kul med sånt här ju.. får kolla lite med folk härifrån då med(simrishamn)..

Four rings to rule them all=)
Audi S4

Alecci's fästmö
708 Inlägg
13 januari 2008
Alecci skrev:
Lady_Milla skrev:
Alecci skrev:

Vi får väl se hur det blir... Vill inte lämna bilen stående hur som helst vid övernattningar och sånt. Det beror rätt mycket på hur det blir med den biten...

men duuu de ska ju va vakter på natten om jag inte missförstått de hela tongue annars kan vi la sitta uppe insvepta i filtar å glo på den hela nattern så inget händer hihi:D

Bra idé, förutom den lilla detaljen att det nog kan bli riktigt jobbigt att köra om man skulle sitta uppe hela nätterna... big_smile Dessutom tycker inte ens jag att bilen är så snygg att jag skulle orka sitta och glo på den en hel natt. tongue

Vi får väl kedja fast vårt tält i bilen och låsa med kodat hänglås annars... lol

hahaha jazååå:P jo men vi kan kedja bilarna hahaha de gå la bra å båda har väl larm iaf min wink

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

529 Inlägg
13 januari 2008
Skriv upp mej kör s40n

Volvo fore life :)

21 Inlägg
13 januari 2008
Jag är intresserad! smile

Kan eventuellt representera Falsterbo eller vad man nu säger tongue
Senast redigerat av FormaGGio1 (13 januari 2008)

9 Inlägg
13 januari 2008
riktigt nice med såna här evenemang........e jävligt sugen,
får se hur planeringen ligger så långt fram i schemat, (Simrishamn)

Vorsprung Durch Technik

BMW fantast
1 172 Inlägg
13 januari 2008
jag är lätt på detta...big_smile ska abra få igenom semster den helgen isf... men räkna med mig somd et ser ut just nu.... Kan möjligen representera landskrona isf med om inegn annan ställer upp på det:D

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Sök