låter kul detta! om det blir av så arrangerar jag nog ingen vår-cruising i år. säg till om ni behöver hjälp! jag deltar gärna om det inte krockar med semesterns utlandsresor.
Ett par ideer bara. antingen att alla har dekal med Skåne crazy tour 2008 (kanknske nån dekalfirma som sponrar eller nåt), eller en tröja samma tryck, fast det är svårare att fixa. o att man delar utt det på uppsamlingplatserna. En annan ide är nån som filmar, eller ett par som filmer både innifrån bilarna, kanske köra någon i förväg så han kan filma när vi kommer körandes, o sen kan personen hoppa in i sista bilen. hoppas ni fattar vad jag menar. Även några fotografer, fotografera både underkörning o stillastående
Min medpassagerare kommer iafall ha en videokamera tillhands. Hade varit kul om fler hade haft det
jag kan oxå filma från min bil, förmodligen ingen medpassagera (återstår att se) men jag har tyvärr inte världens bästa videokamera heller
men går det att att fixa nån dekal med "Skåne crazy tour 2008"? finns kanske någon dekalfirma som hjälper till, antingen sponsra oss eller om vi kan lägga en liten summa var.
Ett par ideer bara. antingen att alla har dekal med Skåne crazy tour 2008 (kanknske nån dekalfirma som sponrar eller nåt), eller en tröja samma tryck, fast det är svårare att fixa. o att man delar utt det på uppsamlingplatserna. En annan ide är nån som filmar, eller ett par som filmer både innifrån bilarna, kanske köra någon i förväg så han kan filma när vi kommer körandes, o sen kan personen hoppa in i sista bilen. hoppas ni fattar vad jag menar. Även några fotografer, fotografera både underkörning o stillastående
Min medpassagerare kommer iafall ha en videokamera tillhands. Hade varit kul om fler hade haft det
jag kan oxå filma från min bil, förmodligen ingen medpassagera (återstår att se) men jag har tyvärr inte världens bästa videokamera heller
men går det att att fixa nån dekal med "Skåne crazy tour 2008"? finns kanske någon dekalfirma som hjälper till, antingen sponsra oss eller om vi kan lägga en liten summa var.
Jepp ska ta kontakt med dekaltrimm och fråga dom om dom kan erbjuda nått bra.
Men tröjor kan man ju också fixa lätt via nätet om folk är intresserade av det, eller folk som inte vill ha dekaler på bilen. vad vet jag
Jag ska försöka fixa både t-shirts och dekaler, menar dekaler e inte så svårt o ta bort igen... Kommer bli dekaler i samma storlek som dom gorg har så man kan smälla på dom på sido kjolen etc.
Men tröjor kan man ju också fixa lätt via nätet om folk är intresserade av det, eller folk som inte vill ha dekaler på bilen. vad vet jag
Jag ska försöka fixa både t-shirts och dekaler, menar dekaler e inte så svårt o ta bort igen... Kommer bli dekaler i samma storlek som dom gorg har så man kan smälla på dom på sido kjolen etc.
sidorutan är bättre, syns bättre. o lättare att få av
Vi får väl se hur det blir... Vill inte lämna bilen stående hur som helst vid övernattningar och sånt. Det beror rätt mycket på hur det blir med den biten...
men duuu de ska ju va vakter på natten om jag inte missförstått de hela annars kan vi la sitta uppe insvepta i filtar å glo på den hela nattern så inget händer hihi:D
Bra idé, förutom den lilla detaljen att det nog kan bli riktigt jobbigt att köra om man skulle sitta uppe hela nätterna... Dessutom tycker inte ens jag att bilen är så snygg att jag skulle orka sitta och glo på den en hel natt.
Vi får väl kedja fast vårt tält i bilen och låsa med kodat hänglås annars...
hahaha jazååå:P jo men vi kan kedja bilarna hahaha de gå la bra å båda har väl larm iaf min
jag är lätt på detta... ska abra få igenom semster den helgen isf... men räkna med mig somd et ser ut just nu.... Kan möjligen representera landskrona isf med om inegn annan ställer upp på det:D
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!