3460
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

3 722 Inlägg
14 januari 2008
fasen vad det skrivs hehe, man är borta typ 2½ timme och en massa inlägg. Ja loggan får vi snart rösta om. När det nu kommer tryckas dekaler och t-shirts. Sen allt det här med tider och startplats m.m kan man ju göra rentskrivet. Är alla med och kan datumet m.m?

400 Inlägg
14 januari 2008
skriv upp mig på listan smile mazda 323 (A)

151 Inlägg
14 januari 2008
loggan ska vara seriös så som jap_power har gjort den..inget fel på dom andra loggorna heller..dom va snygga dom med men jag röstar för jap_powers logga=)

en liten utställning i Malmö innan vi ger oss av låter inte som en dum ide..man kan nog få rätt mycket uppmärksamhet av folket på stan då=) det är ju aldrig fel..ju mer folk desto roligare;)

Men vart kommer övernattningar och så ske.? har inte fattat det riktigt!!

Play It Loud

3 722 Inlägg
14 januari 2008
Jensus skrev:
loggan ska vara seriös så som jap_power har gjort den..inget fel på dom andra loggorna heller..dom va snygga dom med men jag röstar för jap_powers logga=)

en liten utställning i Malmö innan vi ger oss av låter inte som en dum ide..man kan nog få rätt mycket uppmärksamhet av folket på stan då=) det är ju aldrig fel..ju mer folk desto roligare;)

Ja hans logga var grymt snygg, enkel men snygg! Och en vit t-shirt på det!.
Övernattning kan man ju göra på något stugområde typ. Får se vad som dyker upp.. Kan man ju grilla och ha lite skojigt, hehe

EDIT: Det enda som kan bli lite knas är plats för alla, tex stugor eller parkering m.m. Men det löser sig kanske.
Senast redigerat av Digital_Kicker (14 januari 2008)

151 Inlägg
14 januari 2008
Digital_Kicker skrev:
Jensus skrev:

Ja hans logga var grymt snygg, enkel men snygg! Och en vit t-shirt på det!.
Övernattning kan man ju göra på något stugområde typ. Får se vad som dyker upp.. Kan man ju grilla och ha lite skojigt, hehe

EDIT: Det enda som kan bli lite knas är plats för alla, tex stugor eller parkering m.m. Men det löser sig kanske.

Vit t-shirt på det..nicccee det:)
okej för jag bryr mig inte om det blir till att sova i tält eller i bilen bara jag får sova:P
skoj på kvällen får vi med ha. ja grilla å ta en bärs är ju inte helt fel=)..

Play It Loud

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Jensus skrev:

som sagt just nu står jag som ensam arrangör fast det e mycket trevliga människor som hjälper till med loggor tröjjor osv osv. Skit kul att så många engagerar sig.

Men jag sitter typ dygnet runt med denna tråden (även på jobb) räknar mil, försöker få fram mil antal, hitta ställe osv osv.

Så jag hoppas att ni har lite överseende med att det tar lite tid. Det e endå typ 6 månader kvar innan det bär iväg.

Sempre Inter
537 Inlägg
14 januari 2008
www.map24.se  så kan du få fram räkningen.. ja håller på o få fram en snygg dekal som ja tänkte posta till dekaltrim.se o fråga va dom tycker om dom har lust o sponsra oss va tycker ni? kommer snart upp me slutgiltiga projektet

Elvis
HPC KayTown

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Ang övernattning som många frågar om så e det skit svårt för mig att boka in oss på någon camping/stugområde.
Det kan vara 60 bilar som e anmälda men bara 25 som kommer iväg vad säger campingen då ? Vill dom ha betalt för alla 60 platser som jag har bokat ?
Jag tycker vi försöker satsa på nån stor parkering kanske som har nån äng brevid som man kan slå upp nått tält. Det är det absolut lättaste plus att det håller ner reseräkningen med.

151 Inlägg
14 januari 2008
Kajlie skrev:
Ang övernattning som många frågar om så e det skit svårt för mig att boka in oss på någon camping/stugområde.
Det kan vara 60 bilar som e anmälda men bara 25 som kommer iväg vad säger campingen då ? Vill dom ha betalt för alla 60 platser som jag har bokat ?
Jag tycker vi försöker satsa på nån stor parkering kanske som har nån äng brevid som man kan slå upp nått tält. Det är det absolut lättaste plus att det håller ner reseräkningen med.

håller med dig..inte kul om man bokat mycket sen kommer bara hälften..så en äng hade ju inte vatt fel..
Men då kanske vi måste snacka med bonden haha..snyggt om han kommer ut på morgonen å där står 70 bilar å tält på hans äng:P.. så det gäller ju att hitta å ta kontakt..men i vilket område är det tänkt men första övernattningen.? tänkte bara om man skulle börjat leta.

kan förstå att du har en del att stå i. men vi hjälps åt=)

Play It Loud

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
RUTTEN KOMMER BLI +/- 42 MIL!!! Beroende på hur mycket vi kör inne i städer osv men raka spåret e 42 mil

151 Inlägg
14 januari 2008
Kajlie skrev:
RUTTEN KOMMER BLI +/- 42 MIL!!! Beroende på hur mycket vi kör inne i städer osv men raka spåret e 42 mil

lagom sträcka=) kommer bli skit bra detta

Play It Loud

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Jensus skrev:
Kajlie skrev:

håller med dig..inte kul om man bokat mycket sen kommer bara hälften..så en äng hade ju inte vatt fel..
Men då kanske vi måste snacka med bonden haha..snyggt om han kommer ut på morgonen å där står 70 bilar å tält på hans äng:P.. så det gäller ju att hitta å ta kontakt..men i vilket område är det tänkt men första övernattningen.? tänkte bara om man skulle börjat leta.

haha jo vi får nog ta nån allmänn äng annars kanske han kommer med skördetröskan big_smile

151 Inlägg
14 januari 2008
Kajlie skrev:
Jensus skrev:
Kajlie skrev:

haha jo vi får nog ta nån allmänn äng annars kanske han kommer med skördetröskan big_smile

haha ja det e nog bäst så man slipper sova bland koskit=)

Play It Loud

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
En idé e ju att rensa listan helt typ 1-2 månader innan start så får man bort alla som inte är intresserade.

Sempre Inter
537 Inlägg
14 januari 2008
http://aycu21.webshots.com/image/39980/2001073812462777223_rs.jpg  färdig variant?
Senast redigerat av Jap_power_ (14 januari 2008)

Elvis
HPC KayTown

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Satt och kollade på rutten precis....när man kör från ystad e det inte roligare att köra längs kusten istället för att vika inåt landet ?

191 Inlägg
14 januari 2008
Hejhej.

Låter mycke trevligt.
Sätt upp mig på listan. Kör så klart sommar bilen då..

Loggan som jap_power_ gjort är snygg som tusan. Men jag tycker inte att man ska ha den på vit bakgrund, blir som en stor blaffa mitt på bilen. Snyggare att ha en som ser ut lite som "Ringen" dekalen som många har på bakluckan. Blir billigare om man bara får den skuren i venyl också.

Jag har en kontakt som beställer hem dakaler från kina. Men man får beställa ganska många då. Men då kostar dom typ 50 öre/st. Kanske kan snacka med honom om spons eller ett bra pris?
Kolla de på:

http://www.stickit.se/

Mvh Melmac

Rekonditionerar och lackförseglar Din bil till riktigt bra pris
ProShine Rekonditionering
kontakt@proshine.se
0735-25 77 98

2 201 Inlägg
14 januari 2008
Jap_power_ skrev:
http://aycu21.webshots.com/image/39980/ … 223_rs.jpg  färdig variant?

du glömde bara h:et på http så jag rättade. ser skitbra   big_smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
peter_1976 skrev:
Jap_power_ skrev:

Tummen upp! big_smile

151 Inlägg
14 januari 2008
Kajlie skrev:
peter_1976 skrev:
Jap_power_ skrev:

Tummen upp! big_smile

Håller med..skitsnygg

Play It Loud

Sök