hallå jag har en baslådamed medföljande slutsteg och e intresserad av byta mot : veteranbil. fälgar till volvo 940. tv spelskonsol. mobil telefon. elr annat kom gärna me förslag.är bytet intressant kan vi mötas på halva vägen.skickar ej. 2000kr är grejerna värda.
tja har även volvo 745 gl som jag vill byta.bytesvärde 20.000 1.st:baslåda med tillhörande slutsteg.b.v 2000 2nd.en damcykel röd 5vxl.funkar fint.b.v 500 3dje.byter gärna till mej lastgaller till 745-945.även ps3,fräsh kameramobil,bilstyling och fälgar m.m fråga så svarar jag.
HAr en fin Golf 3 GL1,8i (Kolla in den under mina bilar) som jag vill byta mot en Golf VR6 eller GTI 16v. Intresserad?? PMa eller mail på Bond_pojk@hotmail.com
Man får aldrig en andra schans att ge ett första intryck.
Någon som vill byta till sig Omega 2,6an? Det är lite pill med den, vänster fjäderben måste bytas och så ska den besiktas senast November. rostig under annars finfin.
Någon som vill byta till sig Omega 2,6an? Det är lite pill med den, vänster fjäderben måste bytas och så ska den besiktas senast November. rostig under annars finfin.
jaaaaaag xD
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
har en " ny " elgitarr med ställ och förstärkare som jag köpte hösten 07, har spelat max 15-20 minuter på den innan jag ställde den i stället och har sedan dess inte ens kollat på den... hahaha jag kunde verkligen inte spela XD men vill gärna byta mot något roligt i värde av 3-4 tusen lr flera grejer;)