LCD-Projektor, Epson emp-82 tror ja den heter.. Mycke lampa kvar. Klarar ca 100" me bra skärpa. Funkar kanon, inbyggd högtalare. Finns lite info på: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=72197 Nypriset på den va strax under 9000 spänn
Bytes mot når kul till min turbo-container, typ fälgar (minst 16") Sportstolar, trimmprylar eller nåt annat ballt/roligt/coolt mm, mm, etc, etc.. Får ju köpa den oxå om nån e sugen..
Skicka PM, eller maila till turbo.wille@hotmail.com
Dansgolv är till för dom som inte har råd att supa i baren..
dax o sälja eller byta till en vanlig cd men ingen skit för dvd kostar runt 7000 ny så! helt fel fri funkar kanon så alla tillbehör finns med o lådan.. kom med förslag
samsung omnia mobiltelefon låst till tre bytes mot något kul ljud till bilen, gärna baslåda + slutsteg kan lägga pengar också!
Har också inredning till s40/v40 framstolar + baksäte i mörkgrått tyg i jätte bra skick, inga revor eller liknande! Bytes mot något kul, är öppen för förslag
dax o sälja eller byta till en vanlig cd men ingen skit för dvd kostar runt 7000 ny så! helt fel fri funkar kanon så alla tillbehör finns med o lådan.. kom med förslag
Hallå! du kan få byta mot min tjej, snygg å vältränad.. men doc negativ till det mest tyvärr! =/
vad vill du byta tjejen mot har nog lite du vill ha
Trust me är de en sånn brud som är en korsning mellan citron och ättika vill du inte ha! Annars kan du få mitt ex! Där räckte de med att existera för att man skulle få sig en avhyvling!
Hallå! du kan få byta mot min tjej, snygg å vältränad.. men doc negativ till det mest tyvärr! =/
vad vill du byta tjejen mot har nog lite du vill ha
Trust me är de en sånn brud som är en korsning mellan citron och ättika vill du inte ha! Annars kan du få mitt ex! Där räckte de med att existera för att man skulle få sig en avhyvling!
okey låter som ja får leta vidare !! har en här hemma med som är som en 20kg säck citron i mellan åt ..
Hej jag vill byta mercedes 200 från 1988 som jag skulle vilja byta bort det är i skrivande stund sista dagen man kan köra med bilen och imorgon tisdag är det körförbud på bilen då pga utav att jag inte hade råd att besikta den. . skulle gärna vilja byta den mot någon skattad och besiktad bil kom gärna med förslag. amg fälgarna kan även följa med men det beror ju som sagt på
vissa här inne kan man inte tro att ni har körkort omogna barn verkar det som ni är
Det du säger är sant. Jag har inget körkort heller men försöker uppträda moget..
Det finns en del folk som verkligen saknar humor... å så finns det moraltanter som ska gnälla på allt. tycker nog ni är lika omogna som ens orkar gnälla över en sån sak...