Har två fina 4-Kolvsok Nylackade som synes. Finns ingen märkning på så fabrikat vet jag ej. Ena okets gummiringar har några torrsprickor och det finns endast två av fyra pinnar för att hålla bromsklossarna men dessa går att få tag på i princip var som helst.
Har också en Sachs koppling som jag tror är till volvo rödblockslådor m45,46,47 osv. Står dessa siffror på: 1849 148 042 3,3 13,6 /5 1861771136 SAB S102 42053383 Den är 21,5cm i diameter och det är 22 splines
Har även en luftfilterbox till Volvo 850 T5/R osv till salu. Hel och fin med ett fräscht luftilfter i.
Kan även bytas mot stor 3" Intercooler eller spridare större än 400cc, 3"LMM, Bränsletryckregulator, Dumpventil, Wastegate...
Senast redigerat av andreasgustavsson (9 januari 2010)
Luftmängd eller luftmassemätare till bmw 320.. Halvsats avgas system till volvo 855 turbo, ytrost men inte mer än så.. 2 Burgerking ljusskyltar (2 storlekar)..
Bytes mot vad? Kom med förslag..
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Någon som är sugen på att byta min lilla Mx-3 Mot en fräsch nyare 940? Den är besiktigad till Februari/mars och avställd just nu! Det som är gjort med den än är mest exteriört! om någon är sugen och har ett bra föslag så skicka iväg ett pm så får vi se(
Har en Fin volvo 142 som jag skulle tänka mig att byta mot något roligt. Orginal b20 - årsmodell 71 besiktad till 2012. försäljnings värde runt 14 000 PM för mer info.
Du har nog skrivit att du bytar din laguna motor med låda tusen gånger i tråden nu haha. Prova blocket.se eller garagets annonsfunktion istället för att upprepa dig. ;-)
Du har nog skrivit att du bytar din laguna motor med låda tusen gånger i tråden nu haha. Prova blocket.se eller garagets annonsfunktion istället för att upprepa dig. ;-)