-motorhuv,vit med 2 röda ränder och dekaler -ett framlyse,höger sida -kylare,automat.jävligt fint skick -spolarbehållare och vattenbehållare -instrumenthus,km räknare och bensin funkar inte -generator -topp med kamaxel -baksäte,röd -framblinkers,vänster -förgasare,saknar membran -startmotor massa lister till rutor runt om
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
jag har ett komplett öppet filter kitt från bsr till volvo 945 turbo. jag har en hårdare systerbar westgate från turbomek. jag har ett trim chip från vikingchip ecomax. med nummer 984 allt funkar bra är i väldigt bra skick inget fel alls.
bytes mot 3" racekatt, simons största 3" ljuddämpare, simons runda 3" slutrör eller förslag.
skicka pm vid intresse bilder på filterkitet finns i min profil, bilder på resten kan ordnas vid intresse.
Rockford Punch P3 12" bytes mot en 15" kraftig bas. Basen är i bra skick införskaffad och testspelad och legat för bygget skall komma igång men där det blvit ändring i planer.
Min volvo 940 91:a i bra skick bytes mot nån automatväxlad bil i liknande skick, bytesvärde runt 10.000.. Bara kom med förslag, kan tänka mig ett byte mot en billigare + pengar men automat är ett krav..
Obs, fälgarna är sålda..
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
* Softairgun mp5a eldriven ( kosta några tusen ny) * Xbox chippad med hårdisk och inlagda spel (vanliga första xbox) * Eldriven radiostyrd båt går i ca 30 km/h
Bytes mot 740 sommar hjul, avgasrör, trim eller något annat till 740. Eller något annat roligt. hör av er på PM