Lista Civilare I Sverige!

Mortalis VW-nörd?
30 juni 2008 · 4 332 Inlägg

Kanske hade varit bra om någon tog på sig att citera listan, ta bort/lägga till reg.nr så den är aktuell då och då. Annars blir det himla rörigt.
Mig gör de inget då jag inte är jätteintresserad, men bara en tanke för de som kanske har nytta av den.

TheBaron
30 juni 2008 · 3 Inlägg

Någon som har lista på nordvästra skåne?

affe87
9 maj 2009 · 41 Inlägg

Tnc 030 (tanum)

fuzzmower
9 maj 2009 · 66 Inlägg

Finns en röd Mercedes mini-van i Malmö-området. Vet ej reg-numret. Körde om i full utryckning på E6.an häromdagen, har även sett den stoppa en bil i stan tidigare.

Politik är konsten att leta efter problem, hitta dem överallt, ställa fel diagnos och använda fel botemedel.
Saab 9-5 2,3T SE "Concept Nordic" (1999)
baca Os Difuntos
22 augusti 2009 · 1 822 Inlägg

Bara så alla vet så har polisen i GBG fått en grå 9-3 sedan. Så nu är det inte bara kombibilar man behöver se upp för. Tyvär fick jag inte regnr då den stod på motsatt sida 40an i höjd med gamla JChuset.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
caromania Forummoderator
22 augusti 2009 · 9 296 Inlägg

Kan inte nån sammanställa den här listan? Jag började med att skriva upp alla regnummer, men det är onekligen krångligt att checka av alla nummer när man gör en omkörning på motorvägen.

Får man önska?

*En lista i regnummerordning, typ ABC123 följt av CDE456 etc,
sedan:

*En lista baserad på bilmärken, typ Audi, BMW, DAF etc.

Som det är nu har jag skrivit ut allt detta och det är ett H-vete att hålla reda på. Det känns osäkert när man kör med 4 A4 blad i knät.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
eccy243 BT
22 augusti 2009 · 110 Inlägg

Jag kan bekräfta alla i Jämtland. Dock är RKN414 en V70 AWD, inte en 855. Kan även lägga till en ljusblå V70 AWD -05 WFA??? Otonad, men antenner. Lägger till en bil som jag inte har numret på. En ljusblå Passat Sedan. 97-98-99... Nåt sånt. Kännetecken: Otonad. Inga antenner. GULA BLINKERS! Inte vanligt.

There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up.
Volvo 760 Turbo "Fröken Turbo" (1983)
Dalkarl
12 februari 2012 · 27 Inlägg
Chevrolet 2500 4x4 1994 6,5 td
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang