Release: Garaget v7

_Wallis_
21 januari 2008 · 4 506 Inlägg

Ngt motiv bakom Garaget.org texten där uppe igen kanske?
Känns lite mörkt nu tycker jag hmm

Vh Wallis

Senast redigerat av _Wallis_ (22 januari 2008)

Kan du andas kan du dö.
ssv
21 januari 2008 · 41 Inlägg

Försvann roll over funktionen på alla avatarer nu? Så att dem blir större när du håller på dem mao.

_Wallis_
21 januari 2008 · 4 506 Inlägg

vässmar skrev:
Försvann roll over funktionen på alla avatarer nu? Så att dem blir större när du håller på dem mao.

Maby maby not vet ej om den kommer tillbax. Men du kan ladda upp
en större Avatar nu än innan, Kolla på min te.x..

Kan du andas kan du dö.
matteeee Ingen himmel är så blå som min
22 januari 2008 · 2 972 Inlägg

chrizz skrev:

twin_cam skrev:

chrizz skrev:
Men bloggrubriken vardå? Det finns bloggrubriker på sjuttioelva ställen smile

http://www.garaget.org/mypage/blog.php?user=vulture

Där t.ex. Halva ringen/prickarna på ÅÄÖ försvinner under listen på senaste inlägget (det högst upp). (Tog en random bara)

Aha! Fixat nu.

Skönt att andra tog över när en annan inte hade tid att sitta vid datorn mer! Nu funkar det ju smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
twin_cam Smålänning
22 januari 2008 · 7 877 Inlägg

_Wallis_ skrev:

vässmar skrev:
Försvann roll over funktionen på alla avatarer nu? Så att dem blir större när du håller på dem mao.

Maby maby not vet ej om den kommer tillbax. Men du kan ladda upp
en större Avatar nu än innan, Kolla på min te.x..

Står på sidan 9 och 10 i DENNA tråden att det kommer imorgon. Kanske ska läsa lite? wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
backspinn The Stig for president!
22 januari 2008 · 4 Inlägg

Hej,

tack för trevliga uppdateringar! Det ser dessvärre ut som jag har lite problem med mitt  betyg. Det har försvunnit några 2:or från mitt betyg som sannolikt bestod av spökkonton som bara användes för att dela ut dåliga röster. Däremot har jag dock ändå samma snitt som jag hade då 2:orna var med.

Kommer det köras någon ny batch på snittbetygen som grundas på de korrekta siffrorna eller kommer det ligga kvar som det gör nu? Antar att det kommer att bli en hel del förändringar i topplistan om man kör en ny batch vilket vore rätt trevligt.

Christer

Volvo S60 R AWD -05
Black Sapphire Metallic, 6 vxl Manuell,
354 hk/493Nm, Kjolpaket Sport, Läder,
Taklucka, RTI, Telefon, BI-Xenon.
Audi RS3 (2018)
Alecci
22 januari 2008 · 2 014 Inlägg

Grymt fint arbete som vanligt, Chrizz!

Ett litet förslag från mig inför nästa uppdatering:

Att ha med listan "Hetast just nu" under "Just nu" på alla sidor. smile

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
chrizz Administratör
22 januari 2008 · 11 783 Inlägg

Alecci skrev:
Grymt fint arbete som vanligt, Chrizz!

Ett litet förslag från mig inför nästa uppdatering:

Att ha med listan "Hetast just nu" under "Just nu" på alla sidor. smile

Ah!
Det är ju rätt lätt fixat dessutom. Det ska ordnas! smile

edit: Fixat. 100 mest besökta bilarna visas nu. "Hetast just nu" under "Just nu" big_smile

Senast redigerat av chrizz (22 januari 2008)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
guldduster
22 januari 2008 · 11 Inlägg

chrizz skrev:
Vad var problemet? Jag utvecklar främst i firefox och jag har inte stött på några problem med just uppladdningen faktiskt.

När jag skulle ladda upp ny bild till mitt fordon stod firefox och laddade och laddade och...tills jag avbröt efter ca 2 min. Jag provade uppladdning tre ggr med samma resultat. Provade sedan IE och då funkade det direkt. Provade då firefox igen och den laddade och laddade och...tills jag avbröt efter ca 2 min. IE funkade återigen direkt. Efter en liten stund provade jag firefox en tredje gång och då funkade det, så troligtvis strul på min sida.

Skönt å höra att du kör firefox, safari är väl ännu mer spec-trogen?

/m

Room for five. Roof for free.
chrizz Administratör
22 januari 2008 · 11 783 Inlägg

guldduster skrev:

chrizz skrev:
Vad var problemet? Jag utvecklar främst i firefox och jag har inte stött på några problem med just uppladdningen faktiskt.

När jag skulle ladda upp ny bild till mitt fordon stod firefox och laddade och laddade och...tills jag avbröt efter ca 2 min. Jag provade uppladdning tre ggr med samma resultat. Provade sedan IE och då funkade det direkt. Provade då firefox igen och den laddade och laddade och...tills jag avbröt efter ca 2 min. IE funkade återigen direkt. Efter en liten stund provade jag firefox en tredje gång och då funkade det, så troligtvis strul på min sida.

Skönt å höra att du kör firefox, safari är väl ännu mer spec-trogen?

/m

Hm, det var konstigt. Funkar det att ladda upp direkt nu då? Det kan ha varit något javascript som inte laddats om ordenligt, men som blivit laddat nu.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Goodis Full gas spar tid! ;)
22 januari 2008 · 284 Inlägg

http://www.garaget.org/gallery/archive/58044/237984_vwi5pk.jpg
bugg?? annars e sidan toppen!! big_smile

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
22 januari 2008 · 6 170 Inlägg
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Goodis Full gas spar tid! ;)
22 januari 2008 · 284 Inlägg

ok tack då vet jag!! big_smile

fish Allfixare
22 januari 2008 · 1 475 Inlägg

finns ingen sök knapp uppe till vänster för mig iaf.

Phaetoon
23 januari 2008 · 8 156 Inlägg

fish skrev:
finns ingen sök knapp uppe till vänster för mig iaf.

Det är ett förstoringsglas på knappen. Sitter till höger om "Logga ut".

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Lindström Envis optimist
23 januari 2008 · 454 Inlägg

Jag vet inte riktigt om det är en bugg men det känns som att det inte var så tidigare iaf. Om man klickar på "slumpa bilder" under bilar nu så får man även upp bilder från "evenemang". Känns som dom bilderna bara ska kommaf fram när man klickar på slumpa under evenemangsmappen?

andreasevo7
23 januari 2008 · 353 Inlägg

enda jag inte gillar är när man söker i forumet att man måste söka i varje enskild avdelning! bättre att man kunde söka i alla avdelninga samtidigt!

chrizz Administratör
23 januari 2008 · 11 783 Inlägg

Med tanke på hur ... ja, ehm. *host*... *hrhrmmm* ... KASS sökfunktionen blev med den nya fina förstoringsglasknappen jag gjorde (problemet? ingen hittade sökningen! vilket nog är en stor nackdel) så har jag gjort om den lite igen. Sökningen finns nu som tidigare uppe i högra hörnet. Inte det vackraste, men absolut det mest funktionella tror jag.

Snabbkommandotips för sökning:

1) Klicka på sökfältet och skriv sökordet
2) <TAB>
3) Navigera med piltangenterna upp/ned beroende på vad du vill söka
4) <TAB>
5) <ENTER>

Söka nick?
1) Klicka på sökfältet och skriv sökordet
2) <ENTER>

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Mackanol
23 januari 2008 · 2 079 Inlägg

herregud, funktionen med förstoringsglaset jämte inloggningen var mycket bättre

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Aga_Diff Bärs!
23 januari 2008 · 3 456 Inlägg

Mackanol skrev:
herregud, funktionen med förstoringsglaset jämte inloggningen var mycket bättre

Håller med, men folk verkar inte ha ögonen med sen när dom hänger här. (märkligt nog?)

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang