Jehovas knackade precis på

Samo
27 januari 2008 · 42 Inlägg

Jag va i full gång med att städa upp efter gårdagens förfest när det knackade på dörren.
Utan tänka på att jag höll en halvt uppdrucken ölflaska i handen gick jag och öppnade dörren. Deras miner blev ett riktigt "kodak moment" när dom såg mig iförd endast ett par smutsiga shorts och med en ölflaska i handen.
För att situationen skulle bli ännu mer komisk kläckte jag ur mig "skål och välkomna" efter att dom hade pressenterat sig. Först kollade dom lite besvärat på varandra. Sen sa en av dom att deras religion troligen inte var något för mig och efter ett par sekunders spänd tystnad tackade dom för sig och gick väldigt snabbt vidare.
Det är alltid samma par som stryker omkring här på området så min dörr lär dom undvika i fortsättningen.

För att få någon diskussion så undrar jag ifall ni här har varit med om någon (o)lustig situation med dörrknackare?

BMW 120i M-Sport "Aerodynamic" (2005)
Corpze
27 januari 2008 · 1 311 Inlägg

jaså det är så man ska göra wink man får gratulera =P

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
_Sofie_
27 januari 2008 · 93 Inlägg

Det är kanske så man ska göra för att få bort dem? Effektivt verkar det ju vara i alla fall...tongue

Det bästa med Malmö är vägen därifrån!
Nissan Micra 1,3 GX "Micke" (1998)
vw___tompa Avstängd
27 januari 2008 · 386 Inlägg

Kunde nog inte har gjort det bättre själv!!!

THEBADGUY Gorgilus addictus
27 januari 2008 · 4 736 Inlägg

haha. Kommer utsökt att tänka på när min farfar skrämde iväg några jehovas medlemmar! tongue.
Dom gick in på hans gård, gick fram till farfar och presenterade sig.
Då sa farfar: Vet ni vad jag är väldigt bra på??.

Jehovas: Nej, vad?

Farfar: Prickskytte på rörligt mål...

Jag glömmer ta mig fan inte deras miner! xD. Dom blev helt kritvita i ansiktet sen gick dom tongue.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Portal Filkörning?
27 januari 2008 · 852 Inlägg

haha den a fin den tongue

mjo de har ju vart lite jehovas och sånt skit här med tongue

och tyvärr får man väll säga har man försökt att trevligt men bestämt säga att man inte vill ha något med dem eller deras religion at göra.

värst var det när dem verkligen måste vart desperata för dem stod och tjöta på mig i 20 min säkert om att jorden skulle gå under och allt möjligt skit... sluta med att jag fick trycka bort dem från dörren och säga till dem att jag ger blanka fan i jorden och nån plats vid gudsmat bord och fan o hans moster. sen drog jag igen den i ansiktet på dem...


Det e lite obehagligt när dem inte fattar att det inte går att omvända en >.<

fegen Avstängd
27 januari 2008 · 57 Inlägg

Jehovas kommer alltid hem till mig när jag inte är hemma. Dom vågar kanske inte. Snackar bara en massa skit med frugan. Först kom det en kärring å knackade på, frugan skyllde på att hon inte va så bra på svenska eftersom hon e från Polen. Nästa gång kärringen knackade på så hade hon med sig en polsk kärring som skyllde på att hon bara ville prata polska. Men kom ensam då för helvete!!!

Sport eller comfort!
Aga_Diff Bärs!
27 januari 2008 · 3 456 Inlägg

hehe, perfekt.. smile

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Sushikocken Sleeper
27 januari 2008 · 3 084 Inlägg

http://allehanda.se/artikelbilder/2005/18/a_050506134921_1.jpg

Hihi så kul smile
Rikets sal  big_smile

Senast redigerat av Sushikocken (27 januari 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
wallbeeek
27 januari 2008 · 87 Inlägg

Så jävla bra! big_smile

Classic
Miklen
27 januari 2008 ·

.."skadegörelse" är väl fel .. MEN dom ska då fan respektera att man säger nej och inte fortsätta tjata som nå jävla telefonförsäljare.. Sist sa ja snällt att ja inte intresserad men dom fortsatte gnata på om ditt å datt.. Då fråga ja snällt igen om dom gillade polisen för "ja kan numret dit" sa ja.. Då gick dom så tydligen så har dom liiite respekt för nåt kvar..

airflow Avstängd
27 januari 2008 · 653 Inlägg

Sushikocken skrev:
http://allehanda.se/artikelbilder/2005/ … 4921_1.jpg

Hihi så kul smile
Rikets sal  big_smile

hahahahaha fyyyyffaaaan vad klockren!!! det är så man får lust o göra det, (bor 100 meter ifrån jv, riketssal, ser det från köksfönstret big_smile

Jag har rätt i vad jag än säger.
alain www.bimmerpower.org
27 januari 2008 · 3 995 Inlägg

Dom är som mina kullor, dom knackar alltid på men kommer aldrig inne. lol

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
whitesnake Fiat och Alfa Romeo mekaniker
27 januari 2008 · 285 Inlägg

Den var bra! smile J

ag bara förklarade för dem att allt de trodde på va väldenst största och bästa skämt någonsin... Men de fortsatte i ca 15 minuter för att försöka få mig att förstå att det inte var ett skämt tongue

Klaesson
27 januari 2008 · 399 Inlägg

Pappa öppnade en gång. det slutade med jehovas sa till pappa att han inte hade nåt hopp och skulle brinna i helvetet. då sa pappa dit kommer vi alla det e bara ni som inte fattat det tongue

VOLVO for life
Aga_Diff Bärs!
27 januari 2008 · 3 456 Inlägg

airflow skrev:

Sushikocken skrev:
http://allehanda.se/artikelbilder/2005/ … 4921_1.jpg

Hihi så kul smile
Rikets sal  big_smile

hahahahaha fyyyyffaaaan vad klockren!!! det är så man får lust o göra det, (bor 100 meter ifrån jv, riketssal, ser det från köksfönstret big_smile

Törs aldrig... wink

Senast redigerat av Aga_Diff (27 januari 2008)

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
gamlingen
27 januari 2008 · 5 198 Inlägg

Är väl inge fel när dom knacka på.. är bara säga  Tack å hej det så stänger man dörren,,, hindrar dom dörren är det hemfridsbrott...

Henka_ Slav
27 januari 2008 · 1 454 Inlägg

Har gjort bort mej varje gång dom varit här tror ja. första gången var ja på extremt dåligt humör eftersom min granne var här och drygade sej med ringklockan så ja stod nästan och väntade vid dörren så ja kastade upp den och skrek att han skulle ge fan i den, dom blev lite skrajsna då tror ja.. andra gången var de några andra som kom en lördag eftermiddag, (festlördag) så ja var ganska knall när ja öppnade. Spelade The kristet utseende som fan inne i lägenheten och alla tjoade och sjöng med till "sug och fräls" haha då sa dom inte ens hej utan bara gick smile tredje gången öppnade ja och såg att de var dom så ja sa bara nej tack och drog igen..

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
27 januari 2008 · 6 170 Inlägg

Hatar dom där jävlarna, dom e ffs som kristendomens religiösa fanatiker big_smile

Hatar iofs alla j-la dörrförsäljare, allt från jehovas till fattiga-polacker-som-har-förlorat-allt-dom-äger-och-därför-säljer-sina-blyertsteckningar,-som-dom-egentligen-inte-ritat,-för-dyra-pengar.

Har helt enkelt bara slutat öppna dörren för dom, står dom och ser "jehovas-aktiga" ut eller om det ser ut som en sån där tavelpolack tittar jag bara på dom och går förbi dörren utan att öppna (stora rutor i vår dörr så dom ser att man skiter i dom också wink )

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Zpira Polack
27 januari 2008 · 61 Inlägg

hehe jehovas vittnen är roliga, har haft två gånger med dem och göra. båda gångerna har dem inte sagt mycket än "ursäkta, vi har nog kommit lite fel just nu"
ena gången öppnade jag dörren i bara boxer,  går alltid i boxer hemma, skönt och avslappnat, dem verkade inte hålla med.
andra gången öpnnade jag näck med bara en liten handduk framför stoltheten, skulle precis hoppa in i duschen, (ja jag trivs med nakenhet), deras miner då var fan det bästa chockade ansiktsutryck jag någonsin sett, men dem var trevliga och sa att, jag skulle få fortsätta med det jag gjorde och tackade för sig och sa trevlig helg.
sen dess har jag aldrig fått nån påknackning av dem.

My Life - My Way
Saab 9-3 Aero 2.8T SC "StorGripen" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang