Jehovas knackade precis på

schtunken
29 oktober 2008 · 123 Inlägg

Sushikocken skrev:
MIN NYA IDE

En kompis fick just ett hembesök av Jehovas.
Nu har jag kläckt en ide!... om man först infiltrerar dem sen när man ska stå framme i deras kyrka så kör man DIE MF DIE asså lyricsen är ju som gjorda för dem big_smile http://www.lyricsdownload.com/dope-die- … yrics.html

Hahah den låten är så gammal för mig men har aldrig tänkt på texten big_smile

Slain
29 oktober 2008 · 199 Inlägg

Kompisens brorsa skulle iväg och jaga och var sen och hörde att nån knackade på dörren. Utan att tänka på vad han gjorde egentligen så sprang han och slet upp dörren och sa: "Vafan vill ni?" medans han stog och höll i geväret med ett stadigt grepp i ena handen. På andra sidan dörren stog 2st jehovas och var alldeles likbleka xD

Ford F250 Super duty "Dragbilen" (2016)
Explosiv_Tomte
29 oktober 2008 · 195 Inlägg

Har aldrig fått något sånt besök, men det är väl bara en tidsfråga innan de kommer. Kommer att stå med mobilen och låtsas att jag skickar SMS, medan jag i själva verket spelar in hela konversationen.


Hittade en rolig film på Youtube. lol
http://www.youtube.com/watch?v=-JgyXRdlBng

Senast redigerat av Explosiv_Tomte (29 oktober 2008)

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?
DoT Häst
29 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

Men hur ofta knackar det jehovas på dörren egentligen? Tycker inte att det är en "big deal".
Det är ju nästan värre med alla snoriga jultidnings-säljande äckelungar som kommer o knackar på stup i kvarten redan i början på sommaren.. Fifan. roll

Ps. Ska nog börja visa underlivet för dem..

Senast redigerat av DoT (29 oktober 2008)

Än är inte den sista idioten född..
KimVsWorld Mästare
29 oktober 2008 · 2 947 Inlägg

Det står i fel ordning i händelseförloppet men ändå. lolhttps://www1.garaget.org/gallery/archive/79899/492445_ob3jep.jpg

Senast redigerat av KimVsWorld (29 oktober 2008)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
KHRacing
29 oktober 2008 ·

Varför inte vara sjysst emot dina grannar & bjuda in dem & ställa en massa iförväg preparerade frågor du har liggandes tills hands på hatthyllan....

KHRacing
29 oktober 2008 ·

lol

STriiiker
29 oktober 2008 · 609 Inlägg

Har vi inga jehovas här? Någon borde väl kunna förklara för oss hur det fungerar i era kretsar.. skulle vara ytterst intressant. Inga fler som håller med?

FreddeK
29 oktober 2008 ·

visst att man kanske inte gillar dom men jag tycker man ska visa respekt mot dom ändå, bara larvigt att hitta på massa skit att säga. Bara artigt tacka nej om dom ringer på dörren, hur svårt kan det vara?

DoT Häst
30 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

Subw000fer--92 skrev:
incest incest familje fest hahaHA! lol

Ursäkta? roll

Än är inte den sista idioten född..
DoT Häst
30 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

Freddeponken skrev:
visst att man kanske inte gillar dom men jag tycker man ska visa respekt mot dom ändå, bara larvigt att hitta på massa skit att säga. Bara artigt tacka nej om dom ringer på dörren, hur svårt kan det vara?

Helt rätt. Kunde fanimej inte skrivit det bättre själv.

Än är inte den sista idioten född..
LilleSKUTT
30 oktober 2008 · 512 Inlägg

Freddeponken skrev:
visst att man kanske inte gillar dom men jag tycker man ska visa respekt mot dom ändå, bara larvigt att hitta på massa skit att säga. Bara artigt tacka nej om dom ringer på dörren, hur svårt kan det vara?

håller med ...

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
FL3JM Inga konstigheter
30 oktober 2008 · 2 064 Inlägg

Skulle vara kul om man hade dödsmetall, typ Dark Funeral, dunkandes från nått rum, så bjuder man in dom och är JÄTTEINTRESSERAD verkligen. Sätter sig och pratar osv, medans det dånar tunga riff i hela lyan. Hade varit intressant att se hur dom tänkt då. big_smile

DoT Häst
30 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

FL3JM skrev:
Skulle vara kul om man hade dödsmetall, typ Dark Funeral, dunkandes från nått rum, så bjuder man in dom och är JÄTTEINTRESSERAD verkligen. Sätter sig och pratar osv, medans det dånar tunga riff i hela lyan. Hade varit intressant att se hur dom tänkt då. big_smile

Tror inte de hade tänkt nå speciellt.. Man hör ju "typ" ändå inte vad de sjunger i Dark Funeral.

Än är inte den sista idioten född..
DoT Häst
30 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

Subw000fer--92 skrev:

DoT skrev:

Subw000fer--92 skrev:
incest incest familje fest hahaHA! lol

Ursäkta? roll

snubben i klippet  sa det tongue tongue

Humor.

Än är inte den sista idioten född..
VolvoHanna
30 oktober 2008 · 373 Inlägg

fick påhälsning av jehovas för några veckor sedan, de presenterade sig artigt och visade upp sina tidskrifter och skulle väl börja mässa när jag förstod att de var fr jehovas, då skrattade jag till lite och meddelade att jag är inte intresserad och drog igen ytterdörren big_smile

sirmiro Double-Unicorn Rider
30 oktober 2008 · 2 486 Inlägg

Jehovas kom och knackade på och började predika om gud och jesus och allt såntdä, då tyckte jag att man kunde driva med dem lite, ifrågasatte allt och frågade om vi inte var som "the sims".

Efter 10minuter stod de tysta och tvivlade på sin egen tro. De har inte kommit tillbaka...

Gulmun * Klåpare
30 oktober 2008 · 1 718 Inlägg

Jag säger alltid med lugn och trevlig röst att jag gärna besöker en kyrka, men inte gagnar en sekt som önskar livet ur folk. Min mor har fått blodtransfusion och är hon inte välkommen in i himlen så möter jag henne hellre i helvetet än att inte träffa henne alls.

Efter lite ehh, öhh, umm... Så ösnkar jag god fortsättning och stänger dörren.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
KJoensson
1 november 2008 · 273 Inlägg

Vi fick besök av jehovas när min bror och hans hund va på besök. Innan han öppnade så kommenderade han "plats" till hunden. När han öppnade dörren så började hunden morra, och dom presenterade inte sig som jehovas och när dom erbjöd oss litteratur så frågade min bror om dom va jehovas, ja svarade dom.

"-jaha ja, då kan ta er litteratur och stoppa upp i röven och försvinna snabbt som fan annars bussar jag hunden på er!"

Jag stod och garvade så jag visste knappt var jag skulle bli av big_smile

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En dag när jag va i skolan så hade en ny obemannad mack öppnad i Hässleholm, och på ICA Maxi så delade dom ut bensindunkar i reklamsyfte. När vi sedan hade slutat för dagen och gick till stationen så hade jag och 2 andra följe, var på jag fick för mej att jag kunde lägga av en snitsig kommentar.

"-Jaha nu fattas det bara lite bensin i dunken sen kan vi dra och sätta fyr på Jehovas jävla församlingslokal"

Den ena blev lite tyst en stund och sedan sa han: -Jag är med i Jehovas....

Resten av vägen så sa jag inte så mycket xD

Volvobrud83 The one and only ;) Take it or live it :P
3 november 2008 · 327 Inlägg

hehe nær jag bodde hemma så kom dom jæmt och stændigt før att førsøka omvænda oss och tillslut så trøttnade jag och frågade min hund, en grymt snæll Flat coated Retriever om hon skulle gå ut... sedan den dagen så har dom aldrig kommit tillbaka. Mycket effektivt.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang