S40n R-design försten här i garaget lr?

A_nders
28 januari 2008 · 259 Inlägg

Bjork skrev:
Finns de ngt snyggar än t.ex. Volvos R tillbehör, frontar etc, BMW.s M-tech, Audi S-line,
Opel OPC, Saab Aeros typ min 02:a, 9-5ans front från -04 etc. ni fattar.

Den snyggaste stylingen för mig är de som släpps från fabriken!

Mvh

Håller med dig till 100%

Audi S6-R "M5 for breakfast" (1995)
BMW 530 Xd (2007)
steifan DR!FTT3KN!K3R
28 januari 2008 · 10 427 Inlägg

Viitoo skrev:
Men faaan e så jävla sugen på att gö nåt me den?? Va ska man göra förslag nån?? Ett par snygga 18 tummare svart såfall.. o sen va mer???

Ptjaa.. om det finns typ XC-grillar till S40N så tycker jag du ska skaffa en sån smile
Snyggare med rutor än med 'ränder'.

Edit:

Verkar ju inte finnas original iallafall, men skaffa för h-e inte nån nätgrill! wink

Senast redigerat av steifan (28 januari 2008)

Viitoo
28 januari 2008 · 121 Inlägg

steifan skrev:

Viitoo skrev:
Men faaan e så jävla sugen på att gö nåt me den?? Va ska man göra förslag nån?? Ett par snygga 18 tummare svart såfall.. o sen va mer???

Ptjaa.. om det finns typ XC-grillar till S40N så tycker jag du ska skaffa en sån smile
Snyggare med rutor än med 'ränder'.

Edit:

Verkar ju inte finnas original iallafall, men skaffa för h-e inte nån nätgrill! wink

Va inne på heicos hemsida dem har itte den xc grillen dem har den andra .. O den tycker ja faktisk va rätt så snygg ----->     http://www.heicosportiv.de/mainframe.as … amp;e1=160

Vitt is the shiit :)
Bjork OEM <3
28 januari 2008 · 6 957 Inlägg

Viitoo skrev:
Men faaan e så jävla sugen på att gö nåt me den?? Va ska man göra förslag nån?? Ett par snygga 18 tummare svart såfall.. o sen va mer???

Du kommer ångra dig om du köper 18", 19" skulle sitta som smäck på den!

OEM <3
Viitoo
28 januari 2008 · 121 Inlägg

Bjork skrev:

Viitoo skrev:
Men faaan e så jävla sugen på att gö nåt me den?? Va ska man göra förslag nån?? Ett par snygga 18 tummare svart såfall.. o sen va mer???

Du kommer ångra dig om du köper 18", 19" skulle sitta som smäck på den!

men då måste jag sänka den ? den e redan original sänkt 20 räcker det?

Vitt is the shiit :)
steifan DR!FTT3KN!K3R
29 januari 2008 · 10 427 Inlägg

Viitoo skrev:

steifan skrev:

Viitoo skrev:
Men faaan e så jävla sugen på att gö nåt me den?? Va ska man göra förslag nån?? Ett par snygga 18 tummare svart såfall.. o sen va mer???

Ptjaa.. om det finns typ XC-grillar till S40N så tycker jag du ska skaffa en sån smile
Snyggare med rutor än med 'ränder'.

Edit:

Verkar ju inte finnas original iallafall, men skaffa för h-e inte nån nätgrill! wink

Va inne på heicos hemsida dem har itte den xc grillen dem har den andra .. O den tycker ja faktisk va rätt så snygg ----->     http://www.heicosportiv.de/mainframe.as … amp;e1=160

Jo den såg väl bättre ut än vanliga nätgrillar, men borde väl dyka upp lite andra trevliga
grillar från andra tillverkare tycker jag tongue

Hamilton
29 januari 2008 · 8 864 Inlägg

Viitoo skrev:
Men faaan e så jävla sugen på att gö nåt me den?? Va ska man göra förslag nån?? Ett par snygga 18 tummare svart såfall.. o sen va mer???

Varför ändra på bilen? Är du inte nöjd med bilen som den är skulle du kanske valt en annan.
Ärligt talat så förstår jag mig inte på folk som köper en bil för att sedan ändra på den det första dom gör.
Btw, jäkligt fin bil du har men vinklarna på en del bilder är ju ingen direkt "hit".

Fotograf på tierpidag.se
FireTraXX DFFL
29 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Hamilton skrev:

Viitoo skrev:
Men faaan e så jävla sugen på att gö nåt me den?? Va ska man göra förslag nån?? Ett par snygga 18 tummare svart såfall.. o sen va mer???

Varför ändra på bilen? Är du inte nöjd med bilen som den är skulle du kanske valt en annan.
Ärligt talat så förstår jag mig inte på folk som köper en bil för att sedan ändra på den det första dom gör.
Btw, jäkligt fin bil du har men vinklarna på en del bilder är ju ingen direkt "hit".

För att få den precis så som de vill ha den...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang