2996
Sök

.

107 Inlägg
5 april 2009
Får hoppas att nya bilen är fixad tills dess big_smile

24 Inlägg
5 april 2009
Jävligt kul bygge!
Får hoppas man får se bilen på gatorna snart!

Mvh Kenny

218 Inlägg
7 april 2009
feting nice film=) fick gåshud när det var mörkt på karlstadsträffen!big_smile
bilen ser förjävla bra ut och jag längtar tills nästa film:)

85 Inlägg
7 april 2009
hehe ballt:) min BASSAT och K1mm0´s panda va ju med i filmen:D

VW PASSAT CARBONIZE EDITION
RE AUDIO - U-DIMENSION - ECLIPSE
KRISSE tackar ,calle på carbonize, TTX bygg i grums .mm

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
9 april 2009
Tja, några råd smile
Jag förstår att du vill få bilen klar? Har läst tråden din, man märker att du hoppar från det ena till det andra. Hur vore det att kanske göra en sak klar innan man går vidare på nästa? River man upp hela inredningen, kanske man ordnar det som det ska vara då? Ska man bygga kjolpaket ja då kanske man bygger klart det, och river inte bort en motor, förstår du vart ja vill komma?

Man ser 100 trådar på garaget, och alla ska va me på elmia, sen säger de en efter en, ne ja kan inte undra varför?

Det gäller att sätta upp mål, om 2v ska bakspoilern va klar, då kör man på det och inget annat.
Du har 100 sidospår, filmer hit och dit, vilket är en positiv sak. Man ser ju att du brinner för detta me bilar och styling, men brinner du lika mycket för att få bilen klar?

Jag tror du ledsnat på aset, och då är det faktiskt vettigare att göra sig av med det problemet.
Bara att erkänna att man tagit vatten över huvvet, lära sig av sina misstag osv.
Den kommer knappast, kunna lackeras o se bra ut eft nån månad. tyvärr.

Ta inte detta på fel sätt, men de pengar de kommer att kosta för att få den att ens bli klar är en ny honda civic som kan va mycket snyggare. så jag skulle köra på det alternativet.

Drömma är härligt, men det finns även en verklighet:)

Men lycka till iaf, kanske skulle köpa skygglappar, så du e lite mer fokuserad på de som ska göras iaf:)
Ha det så gött och tänk på saken, ny civic, smälla på enkla bodykitts, fortfarande rätt ensam om de i swe.!
skit samma i breddning, nästa säsong är det ute, alla har gjort de iår:P

Kämpa på! ibland är kritik bra, se på det så:) /patrik
Senast redigerat av pattilatti2 (9 april 2009)

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
9 april 2009
DDESIGN skrev:
Okej?

Jag nöjer mig inte med bara bodykits och smälta in med "alla" andra. Jag älskar att tillverka och designa egna grejer. Och tid får det ta för jag har ett vanligt jobb som tar all kraft ur en och att sätta sig i bilen en halvtimma efter jobbet, ut till garaget och bygga klart något tar tid. Pengar får det kosta, tid får det ta men bilen ska bli färdig och det blir den till sommaren. Att hoppa mellan olika delar har både sina fördelar och nackdelar. Som du säger så blir det en massa saker på samma gång, det ser aldrig klart ut o.s.v. Men jag kan inte bygga klart och lacka en bakkjol som helt plötsligt inte passar tillsammans med breddningen eller tröskeln. I och med att de mesta inte är färdiga delar så designar jag som, bygger dom, passar in dom och sist gör fin jobbet och lackar dom. Förstår du?
Jag har varit med på både kompisars byggen, jobbat på bilfirma och gjort praktik på Nåkab. Jag har sett vad som döljer sig under lacken både materiellt och byggmässigt sett. Jag tror på mig själv och istället för att lägga ner så tar jag all kritik jag får och fortsätter med bygget!

Tack för din syn på bygget, kritik är kritik. Allt betyder något!
Mvh Fredrik

hihi det är bra:) Det finns nog ingen i sverige som bygger på heltid och inte har annat att göra. Som privatperson sett då.

Jag förstod att du måste göra endel saker för att få karossen att bli enhetlig me spoilers. men att de finns några sido spår som inte gynnar själva bygget så ja menade:)

Men inget var illa menat:) Ha en trevlig Påsk smile

terazzi
9 april 2009
haha och jag som skulle fråga dig varför du bara klagade pattilatti men d behövde jag inte nu smile
DDesign keep it up nu smile

815 Inlägg
9 april 2009
DDESIGN skrev:
terazzi skrev:
haha och jag som skulle fråga dig varför du bara klagade pattilatti men d behövde jag inte nu smile

Haha du håller kollen, du! ;D Tack så mycket!

Nu är det långhelg så nu ska vi bygga!!!!

Låter gött, gillar film uppdateringarna smile

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
9 april 2009
terazzi skrev:

det är ju nån som måste öppna käften me negativ skit med big_smile hihi

terazzi
9 april 2009
hahahaha precis det e ju garaget detta smile
Jobba jobba jobba nu DDESIGN och sitt inte här inne då wink
Vissa vill se denna big_smile Hhaa

812 Inlägg
27 april 2009
fan frippe nu har de varit dött i tråden i 11dagar..  nu måste du ju ge oss en liten bild iaf big_smile

man lever bara en gång..

1 997 Inlägg
28 april 2009
Tok härlit projekt ju!
Skall följas, helt klart. smile

R1 driver!
5 128 Inlägg
28 april 2009
Vad är det för företag du har öppnat då? smile

R1 driver!
5 128 Inlägg
29 april 2009
Hehe, men det låter bra wink Får önska dig lycka till med företaget iaf och hoppas att du får bra drag i det trotts dessa "dåliga" tider smile

19 Inlägg
30 april 2009
otroligt jävla najs! gött fortsätt! smile (Y)

Kör fint, lågt å tyskt!

595 Inlägg
6 maj 2009
Se där ja händer grejer smile nice mannen =P

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=99492 <--- Mitt Honda bygge
http://www.tuningshop.se <- Hjälper mig kitta upp för säsong 2009

Low is a Lifestyle!
110 Inlägg
17 maj 2009
mycket fint projekt:P blir kul att de slut resultatet:) kul med filmer med:D

222 Inlägg
22 juli 2009
Okej ska ta o kolla men bor inte i örebro smile haha men kolla me unknown örebro dem söker garag smile

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se

186 Inlägg
24 juli 2009
vafan Frippe, har ni flyttat? =P

Sök