Tja, några råd

Jag förstår att du vill få bilen klar? Har läst tråden din, man märker att du hoppar från det ena till det andra. Hur vore det att kanske göra en sak klar innan man går vidare på nästa? River man upp hela inredningen, kanske man ordnar det som det ska vara då? Ska man bygga kjolpaket ja då kanske man bygger klart det, och river inte bort en motor, förstår du vart ja vill komma?
Man ser 100 trådar på garaget, och alla ska va me på elmia, sen säger de en efter en, ne ja kan inte undra varför?
Det gäller att sätta upp mål, om 2v ska bakspoilern va klar, då kör man på det och inget annat.
Du har 100 sidospår, filmer hit och dit, vilket är en positiv sak. Man ser ju att du brinner för detta me bilar och styling, men brinner du lika mycket för att få bilen klar?
Jag tror du ledsnat på aset, och då är det faktiskt vettigare att göra sig av med det problemet.
Bara att erkänna att man tagit vatten över huvvet, lära sig av sina misstag osv.
Den kommer knappast, kunna lackeras o se bra ut eft nån månad. tyvärr.
Ta inte detta på fel sätt, men de pengar de kommer att kosta för att få den att ens bli klar är en ny honda civic som kan va mycket snyggare. så jag skulle köra på det alternativet.
Drömma är härligt, men det finns även en verklighet:)
Men lycka till iaf, kanske skulle köpa skygglappar, så du e lite mer fokuserad på de som ska göras iaf:)
Ha det så gött och tänk på saken, ny civic, smälla på enkla bodykitts, fortfarande rätt ensam om de i swe.!
skit samma i breddning, nästa säsong är det ute, alla har gjort de iår:P
Kämpa på! ibland är kritik bra, se på det så:) /patrik